رئیس جمهور نایب بوکله از السالوادور به عنوان «سرزمین جدید آزادگان» در پوستر وینتیج آمریکاییانا که بیت کوین را به عنوان مناقصه قانونی نشان می دهد، تبلیغ می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] رئیس جمهور نایب بوکله السالوادور را به عنوان “سرزمین جدید آزادگان” به عنوان بخشی از دعوت از خارجی ها برای مهاجرت به کشور لاتام تبلیغ می کند. بوکله پوستری به سبک آمریکایی قدیمی منتشر کرد که شامل چندین مزیت است که این کشور برای شهروندانش به ارمغان می آورد، از جمله پذیرش بیت کوین

کد خبر : 339412
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
رئیس جمهور نایب بوکله از السالوادور به عنوان «سرزمین جدید آزادگان» در پوستر وینتیج آمریکاییانا که بیت کوین را به عنوان مناقصه قانونی نشان می دهد، تبلیغ می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

رئیس جمهور نایب بوکله السالوادور را به عنوان “سرزمین جدید آزادگان” به عنوان بخشی از دعوت از خارجی ها برای مهاجرت به کشور لاتام تبلیغ می کند. بوکله پوستری به سبک آمریکایی قدیمی منتشر کرد که شامل چندین مزیت است که این کشور برای شهروندانش به ارمغان می آورد، از جمله پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی.

کمپین “سرزمین جدید آزاد” السالوادور از مردم دعوت می کند تا با بیت کوین به عنوان مناقصه قانونی وارد شوند

رئیس جمهور نایب بوکله از مردم دعوت می کند تا به السالوادور نقل مکان کنند. بوکل پوستری را به سبک آمریکایی پرنعمت منتشر کرد که در آن یک خانواده کلاسیک آمریکایی را در اتاق نشیمن به تصویر می‌کشد و کشورش را «سرزمین جدید آزادگان» می‌خواند، شعاری که معمولاً برای ایالات متحده قابل اجرا است.

این پوستر به گفته وی، دستاوردهایی را که دولتش عمدتاً در حوزه های امنیتی و سیاست پولی به دست آورده است، نشان می دهد. این پوستر از مردم می خواهد به السالوادور نقل مکان کنند و توضیح می دهد که “بحران فنتانیل”، “بدون تیراندازی” و “بدون غارت” وجود دارد، زیرا محصول اقدامات امنیتی شدیدی است که دولت طی سال های 2022 و 2023 انجام داده است.

السالوادور بوکله
پوستر قدیمی بوکله «حرکت به السالوادور». منبع:@nayibbukele اکانت توییتر

همچنین، این پوستر پذیرش بیت کوین را به عنوان یک پول قانونی نشان می دهد و السالوادور اولین کشور در جهان است که این گزینه را به گردشگران و ساکنان ارائه می دهد. همچنین، رئیس جمهور بوکله با پیشنهاد دادن شهروندی سالوادور از طریق بیت کوین، اظهاراتی در مورد تسهیل راه مهاجران ارائه کرده است. سرمایه گذاری ها.

دستاوردها در میان نقد

برای برخی، به نظر می رسد که پوستر چهره جدیدی را که بوکله به السالوادور آورده است، تجلیل می کند و مقایسه ای واضح با آنچه ایالات متحده در دهه شصت نشان می داد، می کند. در حالی که بوکله به دلیل نقض احتمالی حقوق بشر در نبرد علیه باندها به شدت مورد انتقاد قرار می گیرد، امنیت را در اولویت کشور قرار داده است. بر اساس گزارش ها، السالوادور سال 2022 را با کاهش 56.8 درصدی میزان قتل به پایان رساند. همچنین، بوکل جشن گرفت نقطه عطف 300 روز بدون قتل در 14 فوریه.

با این حال، برای رسیدن به این نقطه، بوکله مجبور شد یک ایالت استثنایی ایجاد کند، با مقررات منع آمد و شد برای مردم در حالی که جنگی همه جانبه با Maras Salvatruchas، بزرگترین باند ملی، از مارس 2022 به راه انداخت.

در پوستر، آب و هوای عالی و سواحل نیز تبلیغ می شود. بوکله پیش از این اعلام کرده بود که بهبود گردشگری در این کشور، یکی از سریع‌ترین‌ها در جهان پس از همه‌گیری کووید-19، تا حدی به لطف گنجاندن بیت کوین در اقتصاد کشور و همچنین به دلیل موج‌سواری بوده است.

Bukele همچنین سرمایه گذاری قابل توجهی در سواحل برجسته مانند ال زونته، که به دلیل پذیرش آن به عنوان ساحل بیت کوین شناخته می شود، اعلام کرده است. در ماه اوت، دولت سالوادور سرمایه‌گذاری 203 میلیون دلاری را برای ایجاد زیرساخت‌های پشتیبانی برای این منطقه از جمله سیستم زهکشی جدید، پل‌ها و جاده‌های دوچرخه تعیین کرد.

نظر شما در مورد پوستر «سرزمین جدید آزادگان» بوکله چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.