رئیس جمهور مکزیک از کمبود آب در ایالت شمالی برای کارخانه تسلا خبر داد

[ad_1] مکزیکو سیتی (رویترز) – رئیس‌جمهور مکزیک روز دوشنبه گفت که ایالت نووو لئون در شمال مکزیک که پیشتاز سرمایه‌گذاری بزرگ شرکت تسلا محسوب می‌شود، با کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کند و از مزایای منطقه جنوبی فقیرتر که در آن جا دارد، سخن گفت. برای تقویت توسعه مبارزه کرده است. این اظهارات در

کد خبر : 322773
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۰۴
رئیس جمهور مکزیک از کمبود آب در ایالت شمالی برای کارخانه تسلا خبر داد

[ad_1]

مکزیکو سیتی (رویترز) – رئیس‌جمهور مکزیک روز دوشنبه گفت که ایالت نووو لئون در شمال مکزیک که پیشتاز سرمایه‌گذاری بزرگ شرکت تسلا محسوب می‌شود، با کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کند و از مزایای منطقه جنوبی فقیرتر که در آن جا دارد، سخن گفت. برای تقویت توسعه مبارزه کرده است.

این اظهارات در بحبوحه نگرانی برخی از سرمایه گذاران و تحلیلگران بیان می شود که مزیت های جغرافیایی مکزیک به عنوان یک مقصد نزدیک برای کسب و کارهایی که به دنبال فروش در ایالات متحده هستند تا حدودی به دلیل نفوذ شدید دولت فدرال تضعیف شده است.

ایالت نووو لئون در مرز ایالات متحده به عنوان رقیب اصلی در شکار تسلا برای مکانی برای افتتاح اولین کارخانه خود در مکزیک ظاهر شده بود، با این حال، رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز اوبرادور گفت که تولیدکننده خودروهای الکتریکی هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است و او این کار را انجام خواهد داد. با مدیران شرکت در مورد مکان صحبت کنید.

شرایط مساعدی در نووو لئون وجود دارد. آنها نیروی کار ماهر دارند، مهندس دارند، خیلی نزدیک به مرز است.» او در یک کنفرانس خبری گفت. اما کمبود آب؟

لوپز اوبرادور گفت که به تسلا بر نیاز به برنامه‌ریزی دقیق در مورد آب، برق و سایر خدمات تاکید می‌کند و اشاره می‌کند که برخی مناطق شمالی استخراج آب را ممنوع می‌کنند در حالی که جنوب شرق 70 درصد آب مکزیک را در اختیار دارد.

رئیس جمهور که قرار است مستقیماً با ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا صحبت کند، گفت: «آب، گاز، برق وجود دارد… این بخشی از چیزی است که ما می خواهیم به آن اطلاع دهیم.

لوپز اوبرادور جذب سرمایه‌گذاری به جنوب مکزیک را در اولویت قرار داده است، جایی که فاقد سطح صنعتی‌سازی است که در امتداد مرز شمالی مکزیک شکوفا شده است.

دولت او سال گذشته زمانی که کارخانه آبجوسازی Constellation Brands تصمیم به ساخت در ایالت جنوب شرقی وراکروز گرفت، پس از اینکه پروژه نیمه ساخته شده در شهر خشک شمالی مکزیکالی به دنبال نگرانی های لوپز اوبرادور در مورد کمبود آب، لغو شد، به پیروزی دست یافت.

بر اساس گزارش رسانه مکزیکی Milenio، پس از اظهارات لوپز اوبرادور در روز دوشنبه، ایوان ریواس، وزیر اقتصاد نووو لئون، گفت که دسترسی به آب برای شرکت‌ها مشکلی نبوده و سرمایه‌گذاری را متوقف نکرده است.

(گزارش توسط رائول کورتس، کایلی مادری و داینا بث سولومون؛ ویرایش توسط استفان آیزنهامر، مارگریتا چوی و کریس ریس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.