رئیس جمهور قزاقستان قانون افزایش بار مالیاتی برای استخراج کنندگان کریپتو را امضا کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] قاسم جومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان، لایحه ای را امضا کرده است که قانون مالیات این کشور را برای اعمال نرخ های مالیاتی بالاتر بر استخراج کنندگان کریپتو اصلاح می کند. این مالیات به مقدار و میانگین قیمت برق مصرفی در استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین بستگی دارد. ماینرهای ارزهای دیجیتال در قزاقستان

کد خبر : 228466
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
رئیس جمهور قزاقستان قانون افزایش بار مالیاتی برای استخراج کنندگان کریپتو را امضا کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

قاسم جومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان، لایحه ای را امضا کرده است که قانون مالیات این کشور را برای اعمال نرخ های مالیاتی بالاتر بر استخراج کنندگان کریپتو اصلاح می کند. این مالیات به مقدار و میانگین قیمت برق مصرفی در استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین بستگی دارد.

ماینرهای ارزهای دیجیتال در قزاقستان برای پرداخت مالیات بالاتر

رئیس جمهور توکایف قزاقستان یک قانون جدید را امضا کرده است که تغییراتی را در قانون این کشور “درباره مالیات و سایر پرداخت های اجباری به بودجه” و قانون تکمیلی برای افزایش اجرای قانون مالیات اعمال می کند. این اصلاحیه ها نرخ های مالیات متفاوتی را برای استخراج ارزهای دیجیتال معرفی می کند.

عوارض دقیق بر اساس میانگین قیمت برق مصرفی برای ضرب سکه در یک دوره مالیاتی مشخص تعیین می شود. آنها از 1 تنگه قزاقستانی (تقریباً 0.002 دلار در زمان نگارش) در هر کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) شروع می شوند، زمانی که یک معدنچی 25 تنگه یا بیشتر (0.053 دلار) در هر کیلووات ساعت پرداخت می کند، و در صورت تعرفه برق می تواند به 10 تنگه برسد. در محدوده 5 تا 10 تنگه (0.011 – 0.021 دلار) بود.

مزارع کریپتو که از انرژی الکتریکی تولید شده از منابع تجدیدپذیر استفاده می کنند، صرف نظر از هزینه آن، کمترین نرخ مالیات را با 1 تنگه در هر کیلووات ساعت پرداخت خواهند کرد. این هزینه اضافی در 1 ژانویه 2022، پس از آنکه کشور آسیای مرکزی شاهد کسری فزاینده برق در طول سال گذشته بود، اعمال شد. علت این کمبود، هجوم ماینرهای رمزنگاری است که به دنبال تصمیم چین برای سرکوب این صنعت در می 2021 صورت گرفت.

دولت می گوید نرخ های مالیاتی جدید برای کاهش بار روی شبکه برق کشور

قزاقستان تلاش کرد استخراج ارزهای دیجیتال را نیز محدود کند و محدودیت‌هایی را برای تامین برق در ماه‌های سرد زمستان اعمال کرد و تأسیسات ضرب سکه را در سراسر مناطق خود تعطیل کرد. این اقدامات برخی از شرکت ها را مجبور کرد به نقاط مهم معدنی دیگر نقل مکان کنند یا بخش قابل توجهی از تجهیزات خود را به خارج از کشور منتقل کنند.

در فوریه، رئیس جمهور توکایف به مقامات مربوطه دستور داد تا تمام ماینرهای ارزهای دیجیتال فعال در قزاقستان را شناسایی کرده و مالیات خود را افزایش دهند. در ماه آوریل، حسابرسان ایالتی مشاغل معدنی را که ظاهراً از مزایای مالیاتی بهره‌برداری می‌کردند، دنبال کردند.

در آن ماه، دولت نورسلطان اعلام کرد که در حال آماده شدن برای افزایش بار مالیاتی برای ماینرها است و یکی از پیشنهادات اولیه این بود که نرخ جدید را با ارزش ارز دیجیتال ضرب شده مرتبط کند. بر اساس اظهارات رسمی، انتظار می رود قوانین مالیاتی جدید بار شبکه برق را یکسان کرده و از مصرف برق تولید داخل برای معدن جلوگیری کند.

برچسب ها در این داستان

اصلاحات، لایحه، کریپتو، مزارع کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، برق، انرژی، قزاقستان، قانون، معدنچیان، استخراج، مزارع استخراج، قدرت، رئیس جمهور، نرخ ها، اضافه بها، تعرفه ها، مالیات، کد مالیاتی، مالیات نرخ، مالیات، مالیات، توکایف

آیا انتظار دارید پس از افزایش مالیات، ماینرهای بیشتری قزاقستان را ترک کنند؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.