رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ می گوید دلار آمریکا در حال سقوط است – هشدار می دهد “ما به جنگ جهانی سوم بسیار نزدیک هستیم” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] دونالد ترامپ هشدار داده است که دلار آمریکا در حال سقوط است و به زودی “دیگر استاندارد جهانی نخواهد بود.” رئیس جمهور سابق ایالات متحده همچنین هشدار داد که “ما بسیار نزدیک” به وقوع یک جنگ جهانی سوم هستیم. وی تاکید کرد: جو بایدن ما را به آستانه جنگ جهانی سوم رساند. ترامپ درباره

کد خبر : 351974
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ می گوید دلار آمریکا در حال سقوط است – هشدار می دهد “ما به جنگ جهانی سوم بسیار نزدیک هستیم” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

دونالد ترامپ هشدار داده است که دلار آمریکا در حال سقوط است و به زودی “دیگر استاندارد جهانی نخواهد بود.” رئیس جمهور سابق ایالات متحده همچنین هشدار داد که “ما بسیار نزدیک” به وقوع یک جنگ جهانی سوم هستیم. وی تاکید کرد: جو بایدن ما را به آستانه جنگ جهانی سوم رساند.

ترامپ درباره تورم، سقوط دلار، جنگ جهانی سوم

دونالد ترامپ روز سه شنبه پس از اعلام جو بایدن مبنی بر نامزدی وی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 ویدئویی منتشر کرد.

رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده با تشریح آسیب‌های وارده به اقتصاد ایالات متحده توسط بایدن در چند سال کوتاه، از جمله «فاجعه خرج کردن» او شروع کرد. ترامپ توضیح داد:

خانواده های آمریکایی به دلیل بدترین تورم در نیم قرن اخیر در حال نابودی هستند. بانک ها در حال ورشکستگی هستند، پول ما در حال سقوط است و دلار به زودی دیگر استاندارد جهانی نخواهد بود، که بزرگترین شکست ما در بیش از 200 سال گذشته خواهد بود.

ترامپ ادامه داد: جو بایدن ما را به آستانه جنگ جهانی سوم رساند. با این حال، وی تصریح کرد: من جنگ جهانی سوم را پیش بینی نمی کنم، اما این را می گویم، ما بسیار نزدیک هستیم. او سپس قول داد که اگر در سال 2024 به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، «از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری خواهیم کرد».

ترامپ اخیرا هشدار داده است که چین در تلاش است تا دلار آمریکا را به عنوان واحد پول شماره یک در سراسر جهان جایگزین کند. وی همچنین هشدار داد که دلار از دست دادن وضعیت ارز ذخیره جهانی خود مانند شکست آمریکا در جنگ جهانی است و تاکید کرد: ما یک کشور درجه دوم خواهیم بود.

این هفته، معاون رئیس شورای امنیت روسیه، دیمیتری مدودف، همچنین از همه کشورها خواست تا تلاش کنند تا از بروز یک درگیری جدید و گسترده جهانی جلوگیری کنند. این مقام روسی گفت: «همه ما باید تلاش کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که این تهدید از رویارویی جهانی، جنگ جهانی سوم داغ و تمام عیار محقق نشود».

برچسب ها در این داستان

سقوط دلار، هشدارهای دوناد ترامپ، دونالد ترامپ، بحران بانکی دونالد ترامپ، سقوط دلار دونالد ترامپ، تورم دونالد ترامپ، جنگ جهانی سوم دونالد ترامپ، جو بایدن، سقوط دلار آمریکا، رئیس جمهور ایالات متحده، سقوط دلار، جنگ جهانی، جنگ جهانی سوم، جنگ جهانی سوم

نظر شما درباره اظهارات دونالد ترامپ چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.