رئیس جمهور برزیل، لولا، به عنوان رابط BRICS برای کمک به آرژانتین، در مورد خط اعتباری در Reals برزیل بحث می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، اظهار داشت که برزیل به عنوان یک تسهیل کننده برای تلاش و ترتیب دادن کمک های بلوک بریکس به آرژانتین عمل خواهد کرد. لولا اظهار داشت که بانک توسعه جدید – بانک BRICS – می تواند برخی از قوانین خود را برای کمک به آرژانتین تغییر دهد.

کد خبر : 355338
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
رئیس جمهور برزیل، لولا، به عنوان رابط BRICS برای کمک به آرژانتین، در مورد خط اعتباری در Reals برزیل بحث می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، اظهار داشت که برزیل به عنوان یک تسهیل کننده برای تلاش و ترتیب دادن کمک های بلوک بریکس به آرژانتین عمل خواهد کرد. لولا اظهار داشت که بانک توسعه جدید – بانک BRICS – می تواند برخی از قوانین خود را برای کمک به آرژانتین تغییر دهد. همچنین، دو کشور در حال مذاکره برای ایجاد یک خط اعتباری برای پرداخت واقعی صادرات برزیل هستند.

برزیل به عنوان پل بین بریکس و آرژانتین عمل خواهد کرد

رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، متعهد شد که به عنوان رابط بین آرژانتین و بلوک بریکس – که توسط برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی ادغام شده است، خدمت کند تا کمک های اقتصادی را برای کمک به این کشور در بحران مالی و اقتصادی تسهیل کند.

در یک جلسه 4 ساعته که در برزیل برگزار شد، لولا قول داد که به همتای آرژانتینی خود آلبرتو فرناندز در جستجوی کمک بین المللی برای این کشور بیمار کمک کند. لولا اظهار داشت:

از نظر سیاسی، من به دوستم آلبرتو فرناندز متعهد شدم که تمام فداکاری‌ها را انجام خواهم داد تا بتوانیم در این دوران سخت به آرژانتین کمک کنیم.

لولا از نقشی که صندوق بین المللی پول (IMF) در پیشرفت وضعیتی که آرژانتین با ثبت رکوردهای تورم و کاهش ارزش در حال حاضر با آن مواجه است، انتقاد کرد. لولا از صندوق بین المللی پول خواست تا “چاقو را از گردن آرژانتین بگیرد” و توضیح داد:

صندوق بین المللی پول می داند که آرژانتین چگونه بدهکار شد، می داند که این پول را به چه کسی قرض داده است. بنابراین، نمی‌توانید به کشوری فشار بیاورید که فقط می‌خواهد رشد کند، شغل ایجاد کند و زندگی مردم را بهبود بخشد.

گام های واقعی

در این دیدار که با کمک وزیر اقتصاد برزیل و بسیاری از دستیاران لولا نیز همراه بود، رئیس جمهور لولا با دیلما روسف، رئیس فعلی بانک توسعه جدید تماس گرفت تا قانونی را اصلاح کند تا به این موسسه اجازه ارائه کمک های مستقیم بدهد. به کشوری خارج از بلوک بریکس. او گفت: “دیلما صبح در چین دوچرخه سواری می کرد و قول داد پیشنهاد حذف این ماده را بدهد.”

دو کشور همچنین در حال گفتگو در مورد امکان ایجاد یک خط اعتباری مستقیم هستند تا به صادرات برزیل به صورت واقعی از یک بانک واسطه جمع‌آوری شود و آرژانتین بعداً این وجوه را تکمیل کند. این به شرکت های برزیلی اجازه می دهد تا جایگاه خود را به عنوان شرکای مهم آرژانتین بازیابند که چین این فرصت را از دست داد. فرناندو حداد، وزیر دارایی برزیل تخمین زد که برزیل در پنج سال گذشته در برابر چین در آرژانتین 6 میلیارد دلار از صادرات خود را از دست داده است.

نظر شما در مورد کمک رئیس جمهور لولا و بریکس به آرژانتین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Presidencia برزیل

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.