رئیس جمهور اوکراین می گوید بازار رمزنگاری “بردار توسعه” اقتصاد دیجیتالی کشور است – اخبار بیت کوین

ولادیمیر زلنسکی ، رئیس جمهور اوکراین ، اهمیت راه اندازی بازار دارایی های دیجیتال قانونی در کشورش را در سفر کاری خود به ایالات متحده عنوان کرد. رئیس دولت اوکراین با سرمایه گذاران برجسته از جمله صنعت ارزهای رمزنگاری شده دیدار کرد. رئیس جمهور زلنسکی اهمیت بازار دارایی های مجازی اوکراین را برجسته می کند

کد خبر : 101630
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
رئیس جمهور اوکراین می گوید بازار رمزنگاری “بردار توسعه” اقتصاد دیجیتالی کشور است – اخبار بیت کوین


ولادیمیر زلنسکی ، رئیس جمهور اوکراین ، اهمیت راه اندازی بازار دارایی های دیجیتال قانونی در کشورش را در سفر کاری خود به ایالات متحده عنوان کرد. رئیس دولت اوکراین با سرمایه گذاران برجسته از جمله صنعت ارزهای رمزنگاری شده دیدار کرد.

رئیس جمهور زلنسکی اهمیت بازار دارایی های مجازی اوکراین را برجسته می کند

ولودیمیر زلنسکی در صحبت با صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و شتاب دهنده های دره سیلیکون ، از فرصتی برای بحث در مورد چشم اندازهای توسعه بخش فناوری اطلاعات و نوآوری در اوکراین قدردانی کرد. رهبر اوکراین در سخنرانی افتتاحیه خود در این مراسم ، که در بیانیه مطبوعاتی نقل شد ، تأکید کرد که کشورش طی یک سال گذشته “پیشرفتی واقعی در حوزه دیجیتال” و “جهشی بزرگ در جهت ایجاد یک کشور دیجیتالی” داشته است.

رئیس جمهور اوکراین می گوید بازار رمزنگاری

در دیدار با نمایندگان بنیاد توسعه ستارگان ، رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک این موسسه فرصت های بیشتری برای گسترش فعالیت ها و تیم خود و همچنین ایجاد مرکز تحقیق و توسعه در کشورهای اروپای شرقی پیدا کند. زلنسکی با تأکید بیشتر گفت: “به هر حال ، اوکراین اکنون بهترین آهن ربا با متخصصان بلاک چین و رمزنگاری در اروپا است.”

و یکی از بردارهای توسعه اقتصاد دیجیتالی اوکراین ، راه اندازی و توسعه بازار خلاقانه قانونی برای دارایی های مجازی است.

در اوایل سال جاری ، وزارت تحول دیجیتالی اوکراین با این بنیاد تفاهم نامه ای را امضا کرد که هدف آن حمایت از تلاش های مداوم دولت اوکراین برای توسعه یک چارچوب قانونی برای گسترش فضای رمزنگاری شده این کشور است. این توافقنامه همچنین مشارکت استلار در ایجاد زیرساخت برای ارز دیجیتال ملی اوکراین را پوشش می دهد.

میخائیلو فدوروف ، وزیر تحول دیجیتالی اوکراین ، که در این هیئت حضور داشت ، خاطرنشان کرد که اوکراین یکی از بزرگترین جوامع توسعه دهنده بلاک چین در جهان را دارد و در تلاش است تا به یک حوزه قضایی جذاب برای شرکت های رمزنگاری داخلی و خارجی تبدیل شود. وی افزود که این کشور همچنین در حال نوسازی بازار پرداخت های خود است که به بانک ملی اوکراین اجازه می دهد تا hryvnia دیجیتال را صادر کند.

دولت فعلی در کیف نگرش کلی خود را نسبت به صنعت رمزنگاری و بلاک چین حفظ کرده است اما هنوز مقررات جامعی برای فعالیت های خود تصویب نکرده است. پیش نویس قانون “درباره دارایی های مجازی” که اخیراً مورد بازنگری قرار گرفته است ، انتظار می رود تا پایان امسال تصویب شود.

در ماه جولای ، مقامات دولتی و نمایندگان مشاغل نقشه ای را برای تبدیل اوکراین به یک رهبر در ادغام ارزهای رمزنگاری شده تهیه کردند. بخش مرکزی استراتژی جدید برنامه توسعه بازار دارایی های مجازی کشور ظرف سه سال آینده است.

آیا انتظار دارید اوکراین به یکی از مقاصد برجسته دوستدار رمزنگاری در اروپا تبدیل شود؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

رمزنگاری ، صنعت رمزنگاری ، بازار رمزنگاری ، فضای رمزنگاری شده ، ارزهای رمزپایه ، ارز رمزنگاری شده ، بردار توسعه ، دارایی های دیجیتال ، ارز دیجیتال ، hryvnia دیجیتال ، رویداد ، بنیاد ، kyiv ، جلسه ، رئیس جمهور ، نقشه راه ، ستارگان ، استراتژی و ، ایالات متحده ، اوکراین ، اوکراینی ، مجازی دارایی ها ، بازار دارایی های مجازی ، بازدید ، ولودیمیر زلنسکی ، زلنسکی

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.