رئیس جمهور اسرائیل خواستار حمایت از حقوق مردم است زیرا راست افراطی به بازنگری های قانونی چشم دوخته است

[ad_1] اورشلیم (رویترز) – پس از آن که اعضای راست افراطی دولت آینده خواستار بازنگری در قوانین ضد تبعیض شدند، رئیس جمهور اسرائیل نگرانی خود را برای رفاه همه افراد جامعه بدون توجه به هویت یا ارزش هایشان ابراز کرد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر منتخب، که در حال آماده شدن برای ارائه ائتلاف مذهبی-ملی گرای

کد خبر : 297988
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۲:۲۱
رئیس جمهور اسرائیل خواستار حمایت از حقوق مردم است زیرا راست افراطی به بازنگری های قانونی چشم دوخته است

[ad_1]

اورشلیم (رویترز) – پس از آن که اعضای راست افراطی دولت آینده خواستار بازنگری در قوانین ضد تبعیض شدند، رئیس جمهور اسرائیل نگرانی خود را برای رفاه همه افراد جامعه بدون توجه به هویت یا ارزش هایشان ابراز کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر منتخب، که در حال آماده شدن برای ارائه ائتلاف مذهبی-ملی گرای خود در این هفته است، قول داده است که اصول مدارا را حفظ کند.

اما رقبای سیاسی او رهبر محافظه‌کار کهنه‌کار را به آسیب‌پذیری در برابر خواسته‌های سیاسی متحدان راست افراطی‌اش متهم می‌کنند.

رئیس جمهور اسحاق هرتزوگ که نقشش عمدتا نمادین است، در توییتر نوشت: «وضعیتی که در آن شهروندان اسرائیل از تهدیدات علیه خود بر اساس هویت یا ارزش‌های خود هراس داشته باشند، مغایر با اصول اساسی دموکراتیک و اخلاقی اسرائیل است».

با این حال، نتانیاهو دو بار در روز یکشنبه گفت که دولتش از حقوق برابر محافظت خواهد کرد.

او در یکی از بیانیه‌های خود گفت: «ما اجازه نمی‌دهیم که علیه اعضای جامعه LGBTQ یا آسیب به حقوق شهروندان اسرائیلی دیگر اعمال شود».

اوایل روز یکشنبه، یکی از اعضای جدید دولت اسرائیل از حزب راستگرای صهیونیسم مذهبی به رادیو عمومی گفت که هتل ها باید اجازه داشته باشند از خدمات به مردم بر اساس دلایل مذهبی و همچنین پزشکان، تا زمانی که دیگران در دسترس هستند، خودداری کنند.

حزب محافظه کار نتانیاهو لیکود و احزاب مذهبی-ناسیونالیست همفکر نزدیک به جوامع شهرک نشین افراطی ارتدوکس اسرائیل و ساکنان کرانه باختری، اکثریت راحت را در انتخابات اول نوامبر به دست آوردند.

گنجاندن تندروهای ایتامار بن گویر از حزب افراطی ناسیونالیست قدرت یهودی و بزالل اسموتریچ از حزب راست افراطی صهیونیسم مذهبی در ائتلاف فلسطینیان و اسرائیلی های لیبرال را ناامید کرده است.

نتانیاهو به طور جداگانه روز یکشنبه حمایت خود را از اصلاح قانونی که از نامزدی افراد حامی تروریسم یا نژادپرستی برای عضویت در پارلمان اسرائیل جلوگیری می کند، ابراز کرد و گفت که قصد دارد این بخش را جایگزین کند و در عین حال حقوق برابر برای شهروندان اسرائیلی را تضمین کند.

(گزارش توسط امیلی رز؛ ویرایش توسط هیو لاوسون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.