رئیس بخش و معاون مدیر عامل صندوق بین المللی پول خواستار اقدام سریع نظارتی برای جلوگیری از سرایت کریپتو به منابع مالی قدیمی – مقررات بیت کوین نیوز

رئیس بخش صندوق بین‌المللی پول (IMF) و معاون مدیر عامل، خواستار اقدامات بیشتر در جنبه نظارتی برای جلوگیری از فراز و نشیب‌های ارز دیجیتال بر بانک‌ها و موسسات مالی سنتی هستند. نوبویاسو سوگیموتو، معاون بخش نظارت و مقررات مالی صندوق بین‌المللی پول، و بو لی، معاون مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول، بر این باورند که

کد خبر : 309279
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
رئیس بخش و معاون مدیر عامل صندوق بین المللی پول خواستار اقدام سریع نظارتی برای جلوگیری از سرایت کریپتو به منابع مالی قدیمی – مقررات بیت کوین نیوز


رئیس بخش صندوق بین‌المللی پول (IMF) و معاون مدیر عامل، خواستار اقدامات بیشتر در جنبه نظارتی برای جلوگیری از فراز و نشیب‌های ارز دیجیتال بر بانک‌ها و موسسات مالی سنتی هستند. نوبویاسو سوگیموتو، معاون بخش نظارت و مقررات مالی صندوق بین‌المللی پول، و بو لی، معاون مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول، بر این باورند که با توجه به پیوندهای فزاینده بین مالی قدیمی و رمزنگاری، نوسانات ارزهای دیجیتال ممکن است خطرات سیستماتیکی را برای ارزهای دیجیتال موجود ایجاد کند. بازارها

پست وبلاگ صندوق بین المللی پول برای مهار سرایت کریپتو در آینده درخواست می کند

نوسانات و بی ثباتی بازارهای ارزهای دیجیتال شروع به نگرانی تنظیم کنندگان از سراسر جهان کرده است. در 18 ژانویه، نوبویاسو سوگیموتو، معاون بخش نظارت و مقررات مالی صندوق بین‌المللی پول، و بو لی، معاون مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول، مقاله‌ای منتشر کردند و در مورد تأثیری که نوسانات بازارهای کریپتو ممکن است بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد، هشدار دادند. سیستم مالی موجود

این مقاله خاطرنشان می‌کند که بی‌ثباتی ایجاد شده در بازارهای کریپتو در نتیجه فروپاشی مختلف توکن‌ها و مبادلات ممکن است بر بازارها و مؤسسات سنتی تأثیر بگذارد، با توجه به عمیق‌تر شدن پیوندهای فعلی بین این دو سیستم.

به گفته نویسندگان، تنظیم این بازارها یکی از عناصر جلوگیری از وقوع این امر است که همچنین نشان می دهد که سرمایه گذاران در بازارهای توسعه یافته به دلیل بازدهی که ارائه می دهند به سمت برخی از این دارایی ها هجوم آورده اند. در پست وبلاگ صندوق بین المللی پول آمده است:

اقتصادهای پیشرفته همچنین مستعد خطرات ثبات مالی ناشی از کریپتو هستند، با توجه به اینکه سرمایه گذاران نهادی دارایی های استیبل کوین را افزایش داده اند، که توسط نرخ بازده بالاتر در محیط با نرخ بهره پایین پیش از این جذب شده است.

خطرات جایگزینی و رمزگذاری

در حالی که صندوق بین‌المللی پول هنوز ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها را به‌عنوان خطرات جدی برای سیستم مالی جهانی در نظر نمی‌گیرد، برخی کشورها ارز خود را با ارزهای دیجیتال و استیبل کوین جایگزین می‌کنند و کنترل بین‌المللی این وجوه را به‌ویژه دشوار می‌کنند. برای سوگیموتو و لی، این وضعیت «پتانسیل ایجاد خروج سرمایه، از دست دادن حاکمیت پولی، و تهدید برای ثبات مالی را دارد و چالش‌های جدیدی را برای سیاست‌گذاران ایجاد می‌کند».

این را می توان در اقتصادهایی مشاهده کرد که همزمان با سطوح بالای تورم و کاهش ارزش مواجه هستند و شهروندان اعتماد خود را به ارزهای فیات خود از دست می دهند و به سمت جایگزین های دیگر مانند استیبل کوین های وابسته به دلار می روند.

برای کنترل این خطرات، نویسندگان پست وبلاگ توصیه می کنند که مقررات جهانی برای ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی تنظیم کنید و دارایی های مشتریان را مجبور به جداسازی از دارایی های این شرکت ها کنید. همچنین، صادرکنندگان استیبل کوین باید به شدت تحت نظارت باشند، و حتی به آنها توصیه می شود بسته به اندازه پروژه، مقررات بانکی را اعمال کنند. کارشناسان پیش از این اظهار داشته اند که اجرای استیبل کوین ها ممکن است بر بازار خزانه داری ایالات متحده تأثیر بگذارد.

همچنین، اجرای جهانی دستورالعمل‌های کمیته بازل، استانداردی که بانک‌ها در هر مقطع زمانی می‌توانند در معرض ارزهای دیجیتال قرار بگیرند، باید تسریع شود.

نظر شما در مورد ملاحظات نویسندگان پست بلاگ صندوق بین المللی پول در مورد خطرات سرایت ارزهای دیجیتال چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، christianthiel.net / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.