رئیس بانک مرکزی هند هشدار داد که بازار کریپتو ممکن است سقوط کند و سرمایه‌گذاران کوچک پول خود را از دست بدهند – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت کوین

[ad_1] Shaktikanta Das، فرماندار RBI هشدار داده است که بازار کریپتو ممکن است سقوط کند و سرمایه‌گذاران کوچک ضرر کنند. وی افزود: بانک مرکزی معتقد است که هشدارهای این بانک بسیاری از مردم را از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال منصرف کرده است. هشدارهای رمزنگاری فرماندار RBI Shaktikanta Das، رئیس بانک مرکزی هند، بانک مرکزی

کد خبر : 246720
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
رئیس بانک مرکزی هند هشدار داد که بازار کریپتو ممکن است سقوط کند و سرمایه‌گذاران کوچک پول خود را از دست بدهند – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

Shaktikanta Das، فرماندار RBI هشدار داده است که بازار کریپتو ممکن است سقوط کند و سرمایه‌گذاران کوچک ضرر کنند. وی افزود: بانک مرکزی معتقد است که هشدارهای این بانک بسیاری از مردم را از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال منصرف کرده است.

هشدارهای رمزنگاری فرماندار RBI

Shaktikanta Das، رئیس بانک مرکزی هند، بانک مرکزی هند (RBI)، در مصاحبه ای با ET Now در اوایل این هفته در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هشدار داد.

داس با اشاره به اینکه RBI چندین بار به سرمایه‌گذاران در مورد خطرات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هشدار داده است، گفت: «خوشحالم که این سیگنال‌های هشدار را به صدا درآورده‌ایم و می‌خواهم باور کنم که تعداد زیادی از مردم توجه داشته باشند. سیگنال های هشدار دهنده و نگرانی های بیان شده توسط بانک مرکزی. او اضافه کرد:

من می‌خواهم باور کنم که بسیاری از مردم به دلیل احتیاط‌ها و نگرانی‌هایی که از بانک رزرو سرچشمه می‌گیرد، روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نکرده‌اند یا به نوعی از رمزارز خارج نشده‌اند.

رئیس بانک مرکزی ادامه داد: «سریپتو، می‌دانید، ما قبلاً گفته‌ایم، می‌تواند بی‌ثباتی مالی زیادی را از نظر توانایی بانک مرکزی برای تعیین سیاست‌های پولی ایجاد کند». همچنین تأثیر نامطلوبی بر نرخ ارز، جریان سرمایه و ثبات بخش بانکی خواهد داشت.»

علاوه بر این، داس هشدار داد که ارز دیجیتال «پتانسیل استفاده به عنوان ابزاری برای پولشویی و انتقال غیرقانونی پول» را دارد. او همچنین اظهارات قبلی خود را تکرار کرد: “در واقع من یک بار گفتم که هیچ زمینه ای ندارد، حتی لاله.”

رئیس بانک مرکزی هند گفت:

چیزی که زمینه ای ندارد، قیمت ها همیشه بالا نمی ماند، بنابراین ممکن است سقوط کند، و در نهایت سقوط کرده است… این سرمایه گذاران کوچک هستند که پول را از دست می دهند، بنابراین ریسک بزرگی برای سرمایه گذاران کوچک است. .

داس در ماه جولای گفت که ارزهای دیجیتال یک خطر آشکار هستند. در ماه مه، در بحبوحه فروش بازار، او در مورد کریپتو هشدار داد. فرماندار پس از فروپاشی ارزهای دیجیتال terra (LUNA) و stablecoin terrausd (UST) گفت: «ما نسبت به کریپتو هشدار داده‌ایم و به آنچه اکنون برای بازار کریپتو آمده است نگاه می‌کنیم».

RBI توصیه کرده است که دولت هند ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتر را ممنوع کند. با این حال، نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند، گفت که ممنوعیت و مقررات فقط با همکاری بین المللی “قابل توجه” می تواند موثر باشد.

هند هنوز چارچوب قانونی خاصی برای ارزهای دیجیتال ندارد. دولت هند چندین سال است که روی یک لایحه کریپتو کار می کند اما هنوز در پارلمان مطرح نشده است. اخیراً، وزیر دارایی از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال خواست تا با احتیاط به عنوان مقامات در حال بررسی تعدادی از مبادلات رمزنگاری در تحقیقات پولشویی هستند.

نظر شما در مورد نظرات فرماندار داس RBI چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.