رئیس بانک مرکزی هند می گوید: روسای مالی G20 به طور گسترده تشخیص می دهند که رمزارزها خطرات عمده ثبات مالی را به همراه دارد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] رئیس بانک مرکزی هند گفت: وزرای دارایی G20 و روسای بانک مرکزی به این موضوع اذعان دارند که ارزهای دیجیتال خطرات عمده‌ای برای ثبات مالی، سیستم‌های پولی و امنیت سایبری دارند. مقررات رمزنگاری یکی از موضوعات کلیدی مورد بحث در جلسه G20 در آخر هفته بود. فرماندار RBI می گوید G20 موافقت می کند

کد خبر : 326543
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
رئیس بانک مرکزی هند می گوید: روسای مالی G20 به طور گسترده تشخیص می دهند که رمزارزها خطرات عمده ثبات مالی را به همراه دارد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

رئیس بانک مرکزی هند گفت: وزرای دارایی G20 و روسای بانک مرکزی به این موضوع اذعان دارند که ارزهای دیجیتال خطرات عمده‌ای برای ثبات مالی، سیستم‌های پولی و امنیت سایبری دارند. مقررات رمزنگاری یکی از موضوعات کلیدی مورد بحث در جلسه G20 در آخر هفته بود.

فرماندار RBI می گوید G20 موافقت می کند که کریپتو خطرات عمده ای برای ثبات مالی دارد

Shaktikanta Das، رئیس بانک مرکزی هند (RBI) در جریان یک جلسه توجیهی رسانه‌ای در روز شنبه پس از نشست وزرای دارایی و روسای بانک‌های مرکزی G20 در بنگالورو درباره ارز دیجیتال صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری دولتی هند، News On Air:

داس به رسانه‌ها گفت که در حال حاضر این واقعیت که ارزهای دیجیتال یا دارایی‌ها خطرات عمده‌ای برای ثبات مالی، سیستم‌های پولی و امنیت سایبری هستند، به رسمیت شناخته شده و پذیرفته شده است.

داس همچنین خاطرنشان کرد که نمایندگان G20 به پروژه های آزمایشی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در هند و سایر کشورها ابراز علاقه کردند. بانک مرکزی هند آزمایشی روپیه دیجیتال خود را در نوامبر و دسامبر سال گذشته آغاز کرد.

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند، طی یک نشست رسانه ای در پایان نشست گروه 20 وزرای دارایی و روسای بانک های مرکزی گفت که تقریباً درک روشنی وجود دارد که هر چیزی که توسط بانک مرکزی پشتیبانی نشود، یک ارز نیست. او تاکید کرد که این موضعی است که هند برای مدت بسیار طولانی اتخاذ کرده است.

در جریان نشست G20، هند از صندوق بین‌المللی پول (IMF) و هیئت ثبات مالی (FSB) خواست تا یک مقاله مشترک در مورد ارزهای دیجیتال برای کمک به تدوین سیاست‌های ارز دیجیتال «جامع» تهیه کنند. کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین المللی پول، خواستار مقررات بیشتر در مورد رمزارزها شده است و تاکید می کند که ممنوعیت نباید از روی میز برداشته شود. علاوه بر این، هیئت اجرایی صندوق بین‌المللی پول اخیراً دستورالعمل‌هایی را برای توسعه سیاست‌های مؤثر ارزهای دیجیتال منتشر کرده است.

RBI بارها گفته است که ارزهای دیجیتالی که توسط بانک مرکزی پشتیبانی نمی شوند باید به طور کامل ممنوع شوند. با این حال، وزیر دارایی هند قبلا گفته بود که ممنوعیت یا تنظیم مقررات تنها در صورتی موثر خواهد بود که با همکاری سایر کشورها انجام شود. جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده گفت که ایالات متحده ممنوعیت کامل فعالیت های رمزنگاری را پیشنهاد نکرده است، اما تاکید کرد که ایجاد یک چارچوب نظارتی قوی برای رمزارزها “بسیار حیاتی” است.

در همین حال، نمایندگان بیش از 200 حوزه قضایی اخیراً ملاقات کردند و بر سر اجرای به موقع استانداردهای گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در مورد ارزهای دیجیتال به توافق رسیدند.

نظر شما در مورد توافق وزرای دارایی G20 و روسای بانک مرکزی که کریپتو خطرات عمده ای برای ثبات مالی دارد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.