رئیس بانک مرکزی نیجریه می‌گوید فین‌تک‌ها و رمزارزها نحوه عملکرد سیستم‌های مالی را تغییر می‌دهند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

[ad_1] گادوین امفیله، رئیس بانک مرکزی نیجریه و منتقد بیت کوین اخیراً اظهار داشت که ظهور فین تک‌ها و ارزهای دیجیتال در میان سایر فناوری‌ها، بانک‌ها و مؤسسات مالی را وادار کرده است تا نحوه عملکرد خود را تغییر دهند. به گفته Emefiele، این امر مستلزم آن است که کمیته سیاست پولی بانک مرکزی (MPC)

کد خبر : 230936
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
رئیس بانک مرکزی نیجریه می‌گوید فین‌تک‌ها و رمزارزها نحوه عملکرد سیستم‌های مالی را تغییر می‌دهند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

[ad_1]

گادوین امفیله، رئیس بانک مرکزی نیجریه و منتقد بیت کوین اخیراً اظهار داشت که ظهور فین تک‌ها و ارزهای دیجیتال در میان سایر فناوری‌ها، بانک‌ها و مؤسسات مالی را وادار کرده است تا نحوه عملکرد خود را تغییر دهند. به گفته Emefiele، این امر مستلزم آن است که کمیته سیاست پولی بانک مرکزی (MPC) در نحوه تنظیم سیستم مالی تجدید نظر کند.

بازنگری در مقررات نظام مالی

گادوین امفیله، رئیس بانک مرکزی نیجریه (CBN) گفته می‌شود که MPC که قرار بود در 18 و 19 جولای تشکیل شود، باید مسیر جدیدی را ترسیم کند که مسیر سیاست پولی نیجریه را تغییر دهد.

Emefiele در سخنرانی به اصطلاح MPC retreat، گفت که فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید نقش مهمی در توسعه نیجریه بازی می‌کنند، بنابراین تصمیمات MPC در آینده باید به دنبال افزایش مشارکت این فناوری‌ها باشد.

علاوه بر این، Emefiele – منتقد بیت کوین – در اظهارات خود که توسط Daily Nigerian منتشر شد، استدلال کرد که فین‌تک‌ها و رمزارزها نحوه عملکرد سیستم مالی را تغییر داده‌اند و این نیاز به بازنگری دارد. او گفت:

تکامل فین تک‌ها، ارزهای دیجیتال، پرداخت‌های دیجیتال، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، عملکرد بخش‌های مالی و بانکی را در سطح جهانی و داخلی تغییر داده است. بنابراین، ضرورت بازنگری در مقررات نظام مالی، نظارت و اجرای سیاست های پولی ضروری است.

اگرچه فن‌آوری‌ها و نوآوری‌های جدید اغلب با خطرات و عدم قطعیت‌ها همراه هستند، اما Emefiele اصرار داشت که اینها دارای مزایای متعددی هستند که شامل دسترسی بهتر به خدمات مالی، کاهش فقر و ایجاد اشتغال می‌شود.

مرتبط ماندن در جهان در حال تغییر

در همین حال، گزارش دیلی نیجریه همچنین به نقل از فرماندار CBN از اعضای MPC می خواهد که خود را با ابزارها و اهداف سیاست پولی مرتبط با دنیای دیجیتالی آشنا کنند.

برای اطمینان از ارتباط سیاست پولی و نقش مقامات پولی در دنیای دیجیتال جدید، اعضای MPC باید خود را با [an] Emefiele گفت: درک سطح پیشرفته از تعامل دیجیتالی شدن با اهداف، اهداف و ابزارهای سیاست پولی.

در مورد عقب نشینی MPC، Emefiele گفت که این یک رویداد مهم است زیرا به بانک مرکزی فرصتی می دهد تا عملکرد خود را در سه تا چهار سال گذشته ارزیابی کند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

برچسب ها در این داستان

ai، بانک مرکزی، بانک مرکزی نیجریه، ارز دیجیتال، دنیای دیجیتال، سیستم مالی، فین‌تک، گادوین امفیله، نوآوری‌ها، سیاست‌های پولی، مقررات

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.