رئیس بانک مرکزی مراکش می گوید پیش نویس قانون رمزارز اکنون “آماده” است – بیت کوین نیوز

[ad_1] عبداللطیف جواهری، رئیس بانک المغرب (BAM) گفت که پیش نویس قانون ارزهای دیجیتال مراکش که به دنبال محافظت از افراد در برابر خطرات مرتبط با تجارت کریپتو است، آماده است و به زودی به سهامداران ارائه خواهد شد. پذیرش رمزارز توسط ساکنان مراکش در حال حاضر اجتناب ناپذیر است، بنابراین یک چارچوب نظارتی مورد

کد خبر : 301530
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
رئیس بانک مرکزی مراکش می گوید پیش نویس قانون رمزارز اکنون “آماده” است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

عبداللطیف جواهری، رئیس بانک المغرب (BAM) گفت که پیش نویس قانون ارزهای دیجیتال مراکش که به دنبال محافظت از افراد در برابر خطرات مرتبط با تجارت کریپتو است، آماده است و به زودی به سهامداران ارائه خواهد شد. پذیرش رمزارز توسط ساکنان مراکش در حال حاضر اجتناب ناپذیر است، بنابراین یک چارچوب نظارتی مورد نیاز است.

BAM با ناظران بازار سرمایه و بیمه مذاکره خواهد کرد

به گفته عبداللطیف جواهری، رئیس بانک مرکزی مراکش که با نام بانک المغرب (BAM) نیز شناخته می شود، پیش نویس قانون این کشور در مورد ارزهای دیجیتال اکنون آماده است و به زودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. جواهری در اظهارات خود در یک کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد که این پیش نویس قانون به دنبال محافظت از افراد در برابر خطرات ناشی از سرمایه گذاری در حوزه کریپتو است.

طبق گزارشی از مراکش ورلد نیوز، سازمان بازار سرمایه مراکش (AMMC) و سازمان نظارت بر بیمه، و تامین اجتماعی (ACAPS) برخی از ذینفعانی هستند که بانک مرکزی انتظار می رود قبل از انجام اقداماتی برای اجرای قانون پیشنهادی با آنها تعامل داشته باشد.

جوهری در مورد سفر BAM در تهیه پیش نویس سند و همچنین مذاکرات برنامه ریزی شده با سایر نهادهای نظارتی، گفته می شود:

برای ارزهای دیجیتال، می توانم به شما اطمینان دهم که پروژه آماده است. ما با بانک جهانی و مشاور برای تحقق آن کار کردیم. فصل های مختلف تکمیل شده است. اکنون ما درگیر بحث با ذینفعان مختلف هستیم. طولانی است، اما لازم است که به همه اجازه دهیم به این پروژه پایبند باشند.

همانطور که توسط Bitcoin.com News در اوایل سال 2022 گزارش شد، BAM به دنبال دیدگاه‌های صندوق بین‌المللی پول (IMF) و بانک جهانی در مورد آنچه که بهترین شیوه‌های مقررات ارز دیجیتال تلقی می‌شود، بود. علاوه بر این، بانک مرکزی همچنین شورایی را ایجاد کرده است که بر مقررات حاکم بر ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی نظارت می کند.

با انجام این اقدامات، به نظر می‌رسد که BAM در حال آماده شدن برای سناریویی است که مراکشی‌های بیشتری از رمزنگاری استقبال می‌کنند. در واقع، همانطور که در همان گزارش پیشنهاد شد، بانک مرکزی مراکش معتقد بود که پذیرش ارز دیجیتال توسط ساکنان محلی اجتناب‌ناپذیر است، بنابراین یک چارچوب نظارتی لازم است.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس سرمقاله: JackKPhoto / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.