رئیس بانک فرانسه خواستار صدور مجوز اجباری برای شرکت های رمزنگاری – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] رئیس بانک مرکزی این کشور پیشنهاد کرده است که فرانسه باید یک رژیم مجوز برای ارائه دهندگان خدمات کریپتو اتخاذ کند. به گفته این مقام اجرایی، نیاز به تشدید نظارت نظارتی ناشی از “بی نظمی” در صنعت در طول سال گذشته است. فرماندار گالهاو می گوید که صدور مجوز باید جایگزین ثبت نام برای

کد خبر : 303776
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
رئیس بانک فرانسه خواستار صدور مجوز اجباری برای شرکت های رمزنگاری – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

رئیس بانک مرکزی این کشور پیشنهاد کرده است که فرانسه باید یک رژیم مجوز برای ارائه دهندگان خدمات کریپتو اتخاذ کند. به گفته این مقام اجرایی، نیاز به تشدید نظارت نظارتی ناشی از “بی نظمی” در صنعت در طول سال گذشته است.

فرماندار گالهاو می گوید که صدور مجوز باید جایگزین ثبت نام برای شرکت های رمزنگاری در فرانسه شود.

فرانسوا ویلروی د گالهو، فرماندار بانک دو فرانس، خواستار اعمال الزامات نظارتی سختگیرانه‌تر برای کسب‌وکارهای رمزنگاری شده است. وی تاکید کرد که در پاسخ به نوسانات اخیر در این بخش، باید به جای ثبت فعلی، مجوز ارائه شود.

بلومبرگ گزارش داد که دی گالهاو همچنین فکر می کند که پاریس نباید تردید کند، بلکه حتی قبل از اجرایی شدن مقررات آتی اتحادیه اروپا و الزام ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال (DASP) به دریافت مجوز از دولت فرانسه اقدام کند.

حدود 60 پلتفرم که با ارزهای رمزنگاری شده کار می کنند تاکنون در Autorité des Marchés Financiers (AMF)، مرجع بازارهای مالی فرانسه، از جمله بازیگران جهانی مانند Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، ثبت نام کرده اند.

مجوزها هنوز اختیاری هستند و هنوز هیچ مجوزی در میان ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال ثبت شده در فرانسه وجود ندارد. ویلروی دی گالهاو روز پنجشنبه در صحبت با نمایندگان بخش مالی گفت:

همه اختلالات در سال 2022 یک باور ساده را تغذیه می کند: برای فرانسه مطلوب است که به جای ثبت نام، در اسرع وقت به سمت مجوز اجباری DASP حرکت کند.

این گزارش خاطرنشان می کند که ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال که می خواهند مجوز دریافت کنند، توسط AMF ملزم به رعایت استانداردهای خاصی از نظر سازمان، منابع مالی موجود و رفتار تجاری هستند.

پیشنهاد فرماندار پس از آن مطرح شد که تابستان گذشته مؤسسات کلیدی اتحادیه اروپا و کشورهای عضو در مورد قانون جدید بازارهای دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) به توافق رسیدند و در مورد مجموعه‌ای از قوانین جدید ضد پولشویی برای صنعت به توافق رسیدند.

انتظار می‌رود این بسته نظارتی در سال 2023 اجرایی شود، اما کسب‌وکارها 12 تا 18 ماه دیگر فرصت خواهند داشت تا از آن پیروی کنند. بروکسل همچنین می خواهد پلتفرم های پردازش تراکنش های رمزنگاری شده را برای ساکنان اتحادیه اروپا ملزم کند تا به مقامات مالیاتی اتحادیه گزارش دهند.

برچسب ها در این داستان

بانک فرانسه، بانک دو فرانس، کریپتو، شرکت های رمزنگاری، ارائه دهندگان رمزارز، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، فرانسه، فرانسه، فرماندار، صاحبان مجوز، مجوزها، مجوزها، ثبت نام، مقررات، الزامات، قوانین

آیا فکر می کنید فرانسه یک رژیم مجوز برای شرکت های رمزنگاری قبل از اجرایی شدن MiCA در نظر خواهد گرفت؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.