رئیس بانک فدرال رزرو می‌گوید “کل مفهوم رمزارز مزخرف است” – مقررات بیت کوین نیوز

نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس، می‌گوید صرافی کریپتو FTX «یک شرکت کلاهبردار در یک صنعت جدی» نیست. رئیس فدرال رزرو با بیان اینکه “کل مفهوم رمزارز مزخرف است”، ادعا کرد که “فقط ابزاری برای حدس و گمان و احمقان بزرگتر است.” نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس در مورد Crypto و FTX Collapse

کد خبر : 284085
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
رئیس بانک فدرال رزرو می‌گوید “کل مفهوم رمزارز مزخرف است” – مقررات بیت کوین نیوز


نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس، می‌گوید صرافی کریپتو FTX «یک شرکت کلاهبردار در یک صنعت جدی» نیست. رئیس فدرال رزرو با بیان اینکه “کل مفهوم رمزارز مزخرف است”، ادعا کرد که “فقط ابزاری برای حدس و گمان و احمقان بزرگتر است.”

نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس در مورد Crypto و FTX Collapse

نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس دیدگاه خود را در مورد سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX روز جمعه به اشتراک گذاشت.

“این نیست [a] پرونده یک شرکت کلاهبردار در یک صنعت جدی،” او در توییتر توضیح داد:

کل مفهوم رمزارز مزخرف است. برای پرداخت مفید نیست بدون پوشش تورمی بدون کمبود بدون مرجع مالیاتی فقط ابزار حدس و گمان و احمقان بزرگتر.

کشکاری هرگز طرفدار بیت کوین یا کریپتو نبوده است. او قبلاً آنها را “سطل زباله غول پیکر” نامیده بود. در آگوست سال گذشته، او گفت که بیت کوین و کریپتو «۹۵ درصد کلاهبرداری، هیاهو، سر و صدا و سردرگمی» هستند و اظهار داشت: «من هیچ مورد استفاده‌ای به جز تأمین مالی فعالیت‌های غیرقانونی مانند مواد مخدر و فحشا ندیده‌ام».

پس از سقوط FTX، چندین مقام فدرال رزرو خواستار مقررات سختگیرانه تر ارزهای دیجیتال شدند. لائل برینارد، نایب رئیس فدرال رزرو، بر اهمیت نظارت قوی بر ارزهای دیجیتال تاکید کرده است. او گفت: «این واقعاً نگران‌کننده است که ببینیم سرمایه‌گذاران خرد واقعاً از این ضررها آسیب می‌بینند.

مایکل بار، معاون نظارت فدرال رزرو، در پاسخ به سوالی در جلسه کمیته بانکی سنا هفته گذشته گفت:

ما نگران خطراتی هستیم که در بخش غیربانکی از آنها اطلاعی نداریم. بدیهی است که این شامل فعالیت های رمزنگاری می شود … که می تواند خطراتی ایجاد کند که به سیستم مالی که ما آن را تنظیم می کنیم ضربه بزند.

در حالی که کشکاری معتقد است که سقوط FTX مربوط به یک شرکت کلاهبردار در صنعت کریپتو نیست، برخی از افراد اشاره کرده اند که فروپاشی صرافی مختص ارزهای دیجیتال نیست. FTX و مدیر عامل سابق آن سام بنکمن-فرید با کلاهبرداری انرون یا طرح پونزی برنی مدوف مقایسه شده اند.

مارک کوبان، ستاره شارک تانک و مالک تیم NBA دالاس ماوریکس، توضیح داد که انفجارهای اخیر شرکت‌ها در فضای کریپتو، از جمله FTX، «انفجار کریپتو نبوده است». وی تاکید کرد: آنها انفجارهای بانکی بوده اند… اعطای وام به نهاد نادرست، ارزش گذاری نادرست وثیقه، آربیتراژهای متکبرانه و به دنبال آن فرار سپرده گذاران.

نظر شما در مورد اظهارات نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lev radin

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.