رئیس بانک انگلستان می‌گوید کریپتو فرصتی برای مجرمان واقعی ایجاد می‌کند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، هشدار داده است که ارزهای دیجیتال “فرصتی برای مجرمان واقعی” ایجاد می کند. رئیس بانک مرکزی تصریح کرد: فقط باید این سوال را مطرح کنید که افرادی که حملات باج خواهی انجام می دهند معمولاً در چه مواردی پرداخت می کنند؟ پاسخ رمزنگاری است.» هشدار رئیس بانک مرکزی انگلیس

کد خبر : 189333
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
رئیس بانک انگلستان می‌گوید کریپتو فرصتی برای مجرمان واقعی ایجاد می‌کند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، هشدار داده است که ارزهای دیجیتال “فرصتی برای مجرمان واقعی” ایجاد می کند. رئیس بانک مرکزی تصریح کرد: فقط باید این سوال را مطرح کنید که افرادی که حملات باج خواهی انجام می دهند معمولاً در چه مواردی پرداخت می کنند؟ پاسخ رمزنگاری است.»

هشدار رئیس بانک مرکزی انگلیس در مورد ارزهای دیجیتال

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BOE) روز دوشنبه در کنفرانسی که توسط بانک مرکزی سازماندهی شده بود، درباره ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

بیلی گفت ارزهای دیجیتال “خط مقدم” جدید در کلاهبرداری های جنایی هستند و تاکید کرد که رمزارزها “فرصتی برای مجرمان واقعی” ایجاد می کند.

او توضیح داد:

شما فقط باید این سوال را بپرسید که “افراد مرتکب حملات باج خواهی معمولاً در چه مواردی پرداخت می کنند؟” پاسخ رمزنگاری است.

بیلی از بانک‌ها، شرکت‌های فناوری و موسسات دولتی خواست تا با بانک انگلستان همکاری کنند تا با کلاهبرداری‌هایی که مصرف‌کنندگان را هدف قرار می‌دهند، مقابله کنند، که او اذعان داشت که این کاری است که «هرگز انجام نخواهد شد».

رئیس بانک مرکزی همچنین برخی از کاربران کریپتو را به نقض تحریم های اعمال شده علیه روسیه پس از حمله روسیه به اوکراین متهم کرد. وی تاکید کرد:

برخی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال می گویند که نباید تحت پوشش تحریم های روسیه قرار گیرند زیرا دنیای آنها این نیست. متاسفم، این دنیای شماست. همه ما در یک دنیا هستیم

دولت بریتانیا در اوایل این هفته از طرح مفصلی برای قرار دادن بریتانیا به عنوان یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال پرده برداری کرد.

جان گلن، وزیر اقتصاد بریتانیا در خزانه‌داری گفت: «ما فکر می‌کنیم که با تبدیل این کشور به مکانی مهمان‌نواز برای رمزارزها، می‌توانیم سرمایه‌گذاری را جذب کنیم … مشاغل جدید ایجاد کنیم … و موجی از محصولات و خدمات جدید را ایجاد کنیم.»

نظر شما در مورد اظهارات رئیس بانک انگلستان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.