رئیس اداره پولی می گوید هنگ کنگ مقررات سخت گیرانه ای برای رمزارزها خواهد داشت – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] این منطقه نشان داده است که شرکت هایی که با طرح تبدیل هنگ کنگ به هاب دارایی های دیجیتال جذب شده اند باید منتظر مقررات سختگیرانه باشند. مقامات در حال تهیه قوانین مجوز جدید برای ارائه دهندگان خدماتی هستند که با ارزهای دیجیتال کار می کنند و دستورالعمل هایی برای بانک هایی که با

کد خبر : 357631
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
رئیس اداره پولی می گوید هنگ کنگ مقررات سخت گیرانه ای برای رمزارزها خواهد داشت – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

این منطقه نشان داده است که شرکت هایی که با طرح تبدیل هنگ کنگ به هاب دارایی های دیجیتال جذب شده اند باید منتظر مقررات سختگیرانه باشند. مقامات در حال تهیه قوانین مجوز جدید برای ارائه دهندگان خدماتی هستند که با ارزهای دیجیتال کار می کنند و دستورالعمل هایی برای بانک هایی که با شرکت های رمزنگاری تعامل دارند.

Crypto Hub هنگ کنگ هیچ قصدی برای تصویب مقررات “لمس نور” ندارد

مؤسسه بانک مرکزی هنگ کنگ به صراحت اعلام کرده است که شرکت های رمزنگاری که با تلاش این شهر برای تثبیت خود به عنوان کانونی برای کسب و کار دارایی های دیجیتال فریفته شده اند، تحت مقررات بسیار ضعیف عمل نخواهند کرد. در مصاحبه ای در روز سه شنبه، ادی یو، مدیر اجرایی اداره پولی هنگ کنگ (HKMA) توضیح داد:

مقررات ما سخت خواهد بود. ما به آنها اجازه می دهیم اکوسیستم را در اینجا ایجاد کنند و این در واقع هیجان زیادی را به همراه دارد. اما این به معنای تنظیم لمس سبک نیست.

بلومبرگ در گزارشی به نقل از اظهارات Yue اشاره کرد که در 1 ژوئن، هنگ کنگ یک رژیم مجوز جدید برای ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی راه اندازی خواهد کرد. این طرح همچنین به سرمایه گذاران خرد اجازه می دهد تا ارزهای رمزپایه اصلی مانند بیت کوین و اتر را خریداری و معامله کنند.

این اقدام دوستدار رمزنگاری بخشی از تلاش‌های مقامات در منطقه اداری ویژه چین برای بازگرداندن اعتبار هنگ‌کنگ به عنوان یک مرکز مالی پیشرو در پی محدودیت‌های اعمال‌شده در پاسخ به همه‌گیری کووید و ناآرامی‌های سیاسی در این قلمرو است.

در حالی که هیچ تغییری در سیاست رسمی چین در رابطه با فعالیت‌های مربوط به رمزارزها، که به شدت در سرزمین اصلی محدود هستند، ایجاد نشده است، نشانه‌هایی وجود دارد که تلاش هنگ‌کنگ برای تبدیل شدن به قطب اصلی دارایی‌های دیجیتال از حمایت پکن برخوردار است.

گزارشی در اواخر ماه مارس نشان داد که بانک‌های دولتی چین آماده ارائه خدمات به شرکت‌های ارز دیجیتال در این شهر هستند. یو در جریان اجلاس ثروت آسیایی بلومبرگ گفت که راهنمایی های بیشتر برای ارائه خدمات بانکی به مشتریان در این بخش در دست توسعه است.

به دنبال سقوط بازار در سال گذشته و سقوط بازیگران اصلی مانند FTX، یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، مقررات این صنعت در سراسر جهان تشدید شده است. در حالی که ایالات متحده، برای مثال، با اقدامات اجرایی و شکایت های قانونی، مشاغل را سرکوب کرده است، به نظر می رسد هنگ کنگ در جهت مخالف حرکت می کند.

Yue اظهار داشت که حفاظ‌های کریپتو شهر در چند سال گذشته بسیار محکم بودند. او تاکید کرد که آنها اکنون به یک “سطح معقول و پایدار” کاهش یافته اند، اما اجازه تکرار هیچ رویدادی از نوع FTX در شهر را نمی دهند. یو در مصاحبه اصرار داشت که چارچوب قانونی هنگ کنگ که قوانین جدید کریپتو را معرفی می کند، شفافیت و وضوح را به ارمغان می آورد.

برچسب ها در این داستان

چین، شهر، کریپتو، هاب کریپتو، صنعت کریپتو، بخش کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، مرکز مالی، دستورالعمل‌ها، هنگ کنگ، مجوز، رژیم، منطقه، مقررات، مقررات، دارایی‌های مجازی

آیا فکر می کنید مقررات جدید هنگ کنگ به اندازه کافی مطلوب خواهد بود که تعداد قابل توجهی از شرکت های رمزنگاری را به منطقه جذب کند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، ADRIAN3388 / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.