رئیسی: مجازات رژیم صهیونیستی راهکار بازگشت ثبات به منطقه است

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز دوشنبه در دیدار «سوبرامانیام جایشانکار» وزیر امور خارجه هند، بر ضرورت پیگیری و تسریع در اجرای توافقات صورت گرفته میان دو کشور از جمله طرح توسعه بندر چابهار، بر لزوم جبران تاخیر صورت گرفته در اجرای تعهدات تاکید کرد. رئیس‌جمهور

کد خبر : 455315
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
رئیسی: مجازات رژیم صهیونیستی راهکار بازگشت ثبات به منطقه است

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز دوشنبه در دیدار «سوبرامانیام جایشانکار» وزیر امور خارجه هند، بر ضرورت پیگیری و تسریع در اجرای توافقات صورت گرفته میان دو کشور از جمله طرح توسعه بندر چابهار، بر لزوم جبران تاخیر صورت گرفته در اجرای تعهدات تاکید کرد.

رئیس‌جمهور در این دیدار همچنین با اشاره به روابط ریشه‌دار جمهوری اسلامی ایران و هند، تلاش برای تحقق اراده مسئولان عالی دو کشور در راستای توسعه و ارتقای سطح روابط در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علم و فناوری، حمل و نقل و انرژی را مورد تاکید قرار داد.

«اهمیت نگاه مشترک دو کشور در زمینه مقابله با تروریسم و جرائم سازمان یافته»، «لزوم همکاری برای استقرار ثبات و امنیت در افغانستان»، «تقویت تجارت فیمابین به‌ویژه از طریق ارزهای ملی» و «تاکید بر حفظ امنیت کشتیرانی در آب‌های بین‌المللی» از دیگر محورهای سخنان رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه هند بود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را از مصادیق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت توصیف و تصریح کرد: توقف حملات به غزه، مجازات رژیم صهیونیستی و تحقق حقوق مردم فلسطین تنها راهکار بازگشت ثبات و امینت به منطقه است و نقش‌آفرینی هند برای خاتمه بمباران‌ها، رفع محاصره این منطقه و احقاق حقوق مردم فلسطین حائز اهمیت است.

«سوبرامانیام جایشانکار» وزیر امور خارجه هند نیز در این دیدار ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ایران در پی حادثه تروریستی اخیر در کرمان،‌ از اهتمام رئیس جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با کشورهای منطقه و ایجاد تحول چشمگیر در روابط با هند تقدیر و تشکر کرد.

وزیر امور خارجه هند ضمن اعلام علاقمندی این کشور برای انعقاد توافقنامه همکاری‌های جامع و بلندمدت با جمهوری اسلامی ایران، بر پابندی کامل هند به تعهدات خود در پروژه توسعه بندر چابهار و همچنین توسعه همه‌جانبه همکاری‌ها با ایران تاکید کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.