ذهن بازار: به لائل گوش کنید

[ad_1] با به نظر می رسد که تورم ایالات متحده به طور فزاینده ای به اوج خود رسیده است، بحث در مورد چگونگی انجام چرخش فدرال رزرو – چه زمانی و چگونه سیاست گذاران سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش می دهند، به یک وقفه می روند و در نهایت شروع به کاهش می کنند،

کد خبر : 280861
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۵۱
ذهن بازار: به لائل گوش کنید

[ad_1]

با به نظر می رسد که تورم ایالات متحده به طور فزاینده ای به اوج خود رسیده است، بحث در مورد چگونگی انجام چرخش فدرال رزرو – چه زمانی و چگونه سیاست گذاران سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش می دهند، به یک وقفه می روند و در نهایت شروع به کاهش می کنند، در جریان است.

ماهیت و تفاوت های ظریف آن بحث در 48 ساعت گذشته توسط کریستوفر والر، فرماندار سنگین فدرال رزرو و لائل برینارد، معاون رئیس فدرال رزرو برجسته شد.

هر دو زمین مشابهی را پوشانده بودند اما والر لحن جنگ طلبانه تری داشت. وال استریت در روز دوشنبه در قرمز بسته شد – با توجه به گستردگی رالی در پنجشنبه و جمعه تعجب آور نیست – اما سرمایه گذاران احتمالاً به سمت برینارد جذب خواهند شد.

والر روز یکشنبه به بازارها یادآوری کرد که گزارش تورم اکتبر “تنها یک نقطه داده” بود و مقصد نهایی فدرال رزرو “راهی دور” است. این عملاً هشداری بود به سرمایه‌گذاران که مانند روزهای پنجشنبه و جمعه، زیاد از این موضوع غافل نشوند.

گرافیک: نرخ بهره ایالات متحده و S&P 500 https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/gkplwmrbmvb/FFSNP500.jpg

احتیاط والر به کاهش وال استریت در روز دوشنبه کمک کرد. سپس برینارد صحبت کرد. در حالی که او مسیر نسبتاً مشابهی را طی کرد، گفت: “احتمالاً به زودی مناسب خواهد بود که به سمت سرعت آهسته تر افزایش حرکت کنیم.”

به هر دلیلی – ارشدیت و نفوذ درک شده برینارد در فدرال رزرو، موقعیت سرمایه گذار، بازاری که نمی خواهد سقوط کند، همه موارد فوق یا هر چیز دیگری – بازگشت سریع بلافاصله انجام شد و S&P 500 تقریباً 1٪ افزایش یافت.

مسلماً، متعاقباً دوباره سقوط کرد، اما سرمایه گذاران حق دارند شرط ببندند که محور فدرال رزرو ممکن است نسبتاً کوتاه و شیرین باشد. جدای از وقفه ژوئن 2006 تا سپتامبر 2007، هر اوج چرخه در 50 سال گذشته با کاهش نرخ در مدت هشت ماه دنبال شده است، اکثر آنها تنها در عرض چند ماه.

گرافیک: S&P 500 افزایش بازار نزولی https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/zdvxdooyjvx/BMR.jpg

آیا این زمان متفاوت خواهد بود؟ بازارهای آتی فکر نمی کنند: آنها در حال حاضر در فاصله ژوئن تا دسامبر سال آینده 50 واحد در ثانیه کاهش قیمت دارند.

در همین حال، بازارهای آسیایی در روز سه‌شنبه دارای طیف وسیعی از هدایت‌های محلی بالقوه در قالب داده‌های کلیدی اقتصادی منطقه‌ای از جمله تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه سوم ژاپن و خرده‌فروشی چین، تولید صنعتی، بیکاری و سرمایه‌گذاری در ماه اکتبر هستند.

انتظار می‌رود تولید ژاپن نسبت به دوره آوریل تا ژوئن به شدت کاهش یابد، در حالی که انتظار می‌رود تولید چین از سپتامبر کاهش یابد.

سه تحول کلیدی که می تواند جهت گیری بیشتری را به بازارها در روز سه شنبه ارائه دهد:

تولید ناخالص داخلی ژاپن (سه ماهه سوم)

خرده فروشی چین، بیکاری، سرمایه گذاری، تولید صنعتی (اکتبر)

هارکر، کوک، بار فدرال رزرو صحبت می کنند

(گزارش توسط جیمی مک‌گیور در اورلاندو، فلوریدا؛ ویرایش توسط ریچارد چانگ)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.