ذخایر انرژی به عنوان شیرجه نفت، گاز طبیعی منتهی می شود. اکسون، شورون در سقوط آزاد

ذخایر انرژی: پس از رشد روز جمعه، سهام انرژی در ابتدای هفته سقوط کرد و منجر به فروش وال استریت شد. کاهش شدید قیمت نفت و گاز طبیعی بر این بخش تاثیر می گذارد، اما احساسات ریسک گریز باعث تشدید کاهش می شود. علیرغم حرکت قیمت روز دوشنبه، سهام انرژی چشم انداز صعودی را در

کد خبر : 204716
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
ذخایر انرژی به عنوان شیرجه نفت، گاز طبیعی منتهی می شود.  اکسون، شورون در سقوط آزاد


ذخایر انرژی:

  • پس از رشد روز جمعه، سهام انرژی در ابتدای هفته سقوط کرد و منجر به فروش وال استریت شد.
  • کاهش شدید قیمت نفت و گاز طبیعی بر این بخش تاثیر می گذارد، اما احساسات ریسک گریز باعث تشدید کاهش می شود.
  • علیرغم حرکت قیمت روز دوشنبه، سهام انرژی چشم انداز صعودی را در مورد پتانسیل رشد سود پایدار حفظ می کند

بیشترین خوانده شده: DAX 40، شکست FTSE 100، بیت کوین (BTC) به پشتیبانی بحرانی سقوط می کند

سهام ایالات متحده سقوط کرد در روز دوشنبه در تجارت بعد از ظهر، افزایش فروش هفته قبل در میان تسلیم گسترده. با این حال، بخش انرژی منجر به کاهش قیمت وال استریت در بحبوحه ضعف قیمت نفت و گاز طبیعی شد و قراردادهای آتی برای هر دو کالا به ترتیب 6 و 10 درصد در زمان نگارش این مقاله کاهش یافت. در این زمینه، اکسون موبیل (XOM) و شورون (CVX) در معاملات ظهر نزدیک به 7 درصد سقوط کرد، آنها بدترین افت از ژوئن 2020.

به نظر می رسد عقب نشینی نفت در پاسخ به نگرانی ها در مورد چشم انداز تقاضا در بحبوحه قرنطینه های مداوم در چین به دلیل موج کنونی کووید-19 باشد، اگرچه خلق و خوی ریسک گریز به وضوح این اصلاح را تشدید می کند. در عین حال، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه اتحادیه اروپا ممکن است به طور موقت اجرای آخرین دور اقدامات تنبیهی علیه روسیه را که خواستار ممنوعیت واردات نفت از این کشور است، به تعویق بیندازد، بر نفت خام نیز تاثیر می گذارد. در حالی که این بلوک احتمالاً در هفته‌های آتی تحریم‌های مرحله‌ای را پیش خواهد برد، مذاکرات به بن بست رسیده است و چندین کشور عضو به دنبال حذف و زمان بیشتری برای تأمین منابع انرژی جایگزین برای رأی موافق به بسته تحریم‌ها هستند.

مربوط: سهام انرژی در نفت سر به فلک کشیده جذاب به نظر می رسد

با تمرکز بر سهام انرژی، حرکت روز دوشنبه نیز ممکن است به برخی مربوط باشد سود گرفتن، زیرا چشم انداز این بخش یک شبه تغییر نکرده است. علیرغم افت امروز، شاخص انرژی S&P 500 نسبت به امروز حدود 40 درصد افزایش یافته است. در همین حال، S&P 500 در مدت مشابه بیش از 15 درصد کاهش یافته است. با نگاهی به آینده، با تثبیت احساسات و کاهش فشار فروش، بخش انرژی می‌تواند با کمک عوامل بنیادی قوی در محیطی با قیمت‌های قوی کالاها، پیشتاز باشد و وال استریت را پیش ببرد.

در حالی که عملکرد گذشته نشان دهنده نتایج آتی نیست، سهام انرژی افزایش یافته است به زوردر روزهای بعد کاهش بزرگ در سال 2022. برای تأکید بر این نکته، اجازه دهید به XLE، یک صندوق بخش انرژی نگاه کنیم. در ماه های مارس و آوریل، شاخص دو ضربه شدید را تجربه کرد کاهش ها از اوج به پایین، اما فروش در هر موقعیت کوتاه بود و در عرض چند هفته، صندوق همه زیان‌ها را جبران کرده بود و به بالاترین سطح خود می‌رسید.اوج گرفتن

با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران شروع به اولویت‌بندی رشد سود و بازده سهامداران کرده‌اند، زیرا چشم‌انداز اقتصاد کلان برای بسیاری از شرکت‌ها دشوارتر می‌شود، شرکت‌های انرژی در موقعیت مناسبی برای رویارویی با چالش‌های جدید و برآورده کردن معیارهای سرمایه‌گذاری تعیین‌شده توسط تعداد فزاینده‌ای از مدیران پرتفوی قرار دارند. با این حال، پس از کاهش بدبینی بیش از حد، سهام انرژی می تواند صعود خود را از سر بگیرد.

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و پیدا کنید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.