دیگر معکوس های سنگین روزانه

[ad_1] نقاط صحبت EURUSD، NZDUSD، GBPUSD و USDJPY: چشم انداز بازار: یورو دلار نزولی زیر 1.0750 معکوس‌هایی که در داخل شمع‌ها رخ می‌دهند – روزانه، هفتگی، ماهانه و غیره – می‌توانند «فتیله‌ها» یا «دم‌هایی» ایجاد کنند که معکوس‌هایی با شدت‌های مختلف را نشان می‌دهند. در حالی که BOJ قدرت گرفته است USDJPY واژگونی چشمگیرترین در

کد خبر : 308528
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۶:۱۵
دیگر معکوس های سنگین روزانه

[ad_1]

نقاط صحبت EURUSD، NZDUSD، GBPUSD و USDJPY:

  • چشم انداز بازار: یورو دلار نزولی زیر 1.0750
  • معکوس‌هایی که در داخل شمع‌ها رخ می‌دهند – روزانه، هفتگی، ماهانه و غیره – می‌توانند «فتیله‌ها» یا «دم‌هایی» ایجاد کنند که معکوس‌هایی با شدت‌های مختلف را نشان می‌دهند.
  • در حالی که BOJ قدرت گرفته است USDJPY واژگونی چشمگیرترین در میان عمده‌های مبتنی بر دلار بود. نوبت از NZDUSD، یورو دلار و GBPUSD اهمیت افزوده اند

توصیه شده توسط John Kicklighter

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

برای کسانی که معامله گر فنی نیستند، مفهوم “فتیله” یا “دم” بزرگ ممکن است عجیب به نظر برسد. با این حال، فعالیت‌های قابل‌توجهی در بازارها از طریق ضربدرهای ین و جفت دلار در میان مناطق دیگر وجود داشت که می‌توان با مشاهده معکوس‌های منعکس‌شده توسط این الگوهای نمودار به سرعت آن‌ها را افزایش داد (در مورد کندل‌ها و الگوهای آنها در اینجا بیشتر بدانید). با توجه به مقدار اطلاعاتی که می توان از بررسی سریع نمودار شمعی به دست آورد، من آن را یک تکنیک تحلیل کارآمد برای بررسی بسیاری از بازارها می دانم. هنگامی که فتیله های بزرگ روی شمع های روزانه ظاهر می شوند، نشان می دهد که یک معکوس قابل توجه در آن محدوده زمانی رخ داده است. هر چه فیتیله بزرگتر باشد، چرخش و نوسان بازار زیربنایی چشمگیرتر است. البته، اگر چهارشنبه بازار گسترده‌تر را بررسی می‌کردید. عملکردی که به وضوح برجسته است از USDJPY بود. با توجه به اینکه نوسانات ضمنی قبل از نشست بانک مرکزی ژاپن به شدت افزایش یافته بود، قطعاً پیامدهای شدیدی وجود داشت. با این حال، USDJPY و ضربدر ین تنها بازاری نبودند که فعالیت بازار استثنایی از این نوع را تجربه می کرد.

برای من دقیقاً مشخص نیست که یک محرک اساسی اصلی پشت دلار آمریکا در جلسه گذشته وجود داشته باشد، اما با این وجود، گرین‌بک پس از اعمال فشار اولیه به پشتیبانی فنی قابل توجه در برابر برخی از همتایان اصلی، مهلت قابل توجهی کسب کرد. شاید انگیزه پیشنهاد یک پناهگاه امن بود که از طریق کاهش دارایی های ریسک مانند سهام در جلسه فعال نیویورک به دست آمد، زیرا انتظارات نرخ بهره انتظارات نرخ بهره برای فدرال رزرو در واقع در طول روز کاهش یافت. برای EURUSD، یک پناهگاه امن نسبتاً کم وجود دارد که هنوز هم دلار وجود دارد، که می‌تواند نشان دهنده تغییر سطح متوسطی باشد که در اینجا می‌بینیم. فتیله بالایی روی کندل روزانه فقط از 100 پیپ کم بود که بزرگترین برگشت روزانه از 28 نوامبر به شمار می‌رود – دومین ردی که تلاش کرد، و شکست خورد، مقاومت را از 1.05 ایجاد کرد. چهره درباره EURUSD این جفت را در محدوده یک هفته ای و پشتیبانی فنی کلیدی خود در زیر حدود 1.0750 نگه می دارد. اگر وقفه ای پیدا شود، بهتر است هزینه اساسی بعدی برای پیگیری پروژه پیدا شود.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -1٪ -3٪ -2٪
هفتگی 27% -19٪ -5٪

نمودار EURUSD با SMA های 50 و 100 روزه، Daily Wicks (روزانه)

image1.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

در مقیاس اسمی، برگشت روزانه خود GBPUSD تقریباً به اندازه EURUSD بود. برای به اصطلاح “کابل”، معکوس در محدوده کوتاه مدت شارژ کمتر کار می کند و در عوض برخی از رسمیت های اولیه را به دو بالای صفحه در 1.2445 ارائه می دهد که در ابتدا با توقف در اواسط دسامبر تنظیم شد. برای بافت تاریخی خود GBPUSD، فتیله فوقانی “فقط” بزرگترین از 28 دسامبر بوده است، اما در مقایسه با ارجاعات تاریخی اخیر مهمتر است زیرا در چند هفته گذشته یک تلاقی وجود داشته است. اساساً، بین این دو ارز ملاحظات نسبی کمتری وجود دارد. و UK CPI انتظارات را در یک کلیپ ظالمانه 10.5 درصد برآورده کردند، بدون شک انتظارات نرخ BOE را تامین می کند. در مورد این جفت، دیدگاه «مسیری با کمترین مقاومت» بیشتر از یک معکوس شیب کامل منطقی است – مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -6٪ 1% -2٪
هفتگی -19٪ 11% -3٪

نمودار GBPUSD با SMA های 50 و 100 روزه، ویک های روزانه (روزانه)

image2.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

در جایی که می‌توانیم تأثیر وضعیت پناهگاه امن را افزایش دهیم و در عین حال تأثیر چشم‌انداز تجارت حمل و نقل کاهش‌یافته را نیز جذب کنیم، NZDUSD یک جفت با اهمیت اساسی است. در حالی که بازدهی 2 ساله ایالات متحده (نمایشی برای انتظارات نرخ “میان مدت”) در جلسه گذشته کاهش یافته است، معادل نیوزلند با سرعت بیشتری کاهش یافته است. دیفرانسیل روز چهارشنبه با 4 واحد کاهش به 0.32 درصد رسید. در مورد وضعیت “ریسک”، دلار کیوی به دلیل بدهی دولتی با رتبه AAA و بازده تاریخی بالای آن، یک دلار عمده در نظر گرفته می شود. با آن اختلاف اساسی در کنتراست بالاتر، دیدن فتیله 100 نقطه‌ای NZDUSD که افراط‌ها را منعکس می‌کند جای تعجب ندارد. این بزرگترین بازگشت روزانه نسبت به اوج برای این جفت از مارس 2020 است – در اوج همه گیری. ارتباط فنی بیشتری در موقعیت نسبی اوج 13 دسامبر با دنباله برجسته خود و نقطه میانی روند نزولی فوریه 2021 تا اکتبر 2022 در 0.6460 وجود دارد. این که آیا این جفت از چرخش با دنبال کردن سرمایه استفاده می کند یا خیر، به احتمال زیاد بستگی به این دارد که آیا ریسک گریزی به افزایش قدرت ادامه می دهد یا خیر.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -9٪ 5% -2٪
هفتگی -9٪ 11% 1%

نمودار NZDUSD با SMA های 50 و 100 روزه، ویک های روزانه (روزانه)

image3.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.