دیو رحمان، بنیانگذار EverEarn توضیح می دهد که چگونه یک استارت آپ بسازید که در آزمون زمان مقاومت کند – مصاحبه با بیت کوین نیوز

[ad_1] توکن EverEarn ($EARN) در ژانویه 2022 در زنجیره BNB با یک هدف ساده راه اندازی شد. برای نشان دادن اینکه یک ارز دیجیتال استارت آپی جدید می تواند مانند یک کسب و کار از همان ابتدا، بدون هیاهوهای دروغین یا وعده های توخالی اداره شود، در حالی که پرداخت های استیبل کوین منفعل ($BUSD)

کد خبر : 278675
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
دیو رحمان، بنیانگذار EverEarn توضیح می دهد که چگونه یک استارت آپ بسازید که در آزمون زمان مقاومت کند – مصاحبه با بیت کوین نیوز

[ad_1]

توکن EverEarn ($EARN) در ژانویه 2022 در زنجیره BNB با یک هدف ساده راه اندازی شد. برای نشان دادن اینکه یک ارز دیجیتال استارت آپی جدید می تواند مانند یک کسب و کار از همان ابتدا، بدون هیاهوهای دروغین یا وعده های توخالی اداره شود، در حالی که پرداخت های استیبل کوین منفعل ($BUSD) را افزایش می دهد و به رشد، تکامل و گسترش ادامه می دهد.

دیو رحمان یکی از بنیانگذاران EverEarn است. او اخیراً به پادکست خبری Bitcoin.com پیوست تا در مورد این پروژه صحبت کند:

IT حرفه ای با بیش از 15 سال تجربه در اداره بخش های IT، پر کردن موقعیت های C-Suite IT، و مشاوره به شرکت ها در مورد امنیت اطلاعات و انطباق. تقریباً 2 سال پیش به عنوان یک سرمایه گذار مبتدی در کریپتو شروع شد و همچنان به استفاده از رمزارز یادگیری همه چیز ادامه می دهد. EverEarn را آغاز کرد تا بخشی از راه حل کمک به حرکت رمزنگاری به سمت پذیرش انبوه باشد، از طریق کمک به ارتقا و مشروعیت بخشیدن به فضای کریپتو از طریق آموزش عموم مردم و تلاش برای ارائه یک محیط ارز دیجیتال بدون کلاهبرداری.

با وجود روند نزولی اقتصادی در 8 ماه گذشته، EverEarn بیش از 2 میلیون دلار استیبل کوین BUSD را به دارندگان بازپرداخت کرده است و اکنون در حال گسترش به بلاک چین اتریوم است. این تیم از زمان راه‌اندازی، چت‌های صوتی روزانه جامعه را حفظ کرده است، و یک آدرس ماهانه انجمن را ارائه می‌کند، که به همه تصویر واضحی از فعالیت‌های ماه جاری و همچنین ماه پیش رو ارائه می‌دهد. تیم EverEarn اکنون این ذهنیت و تعهد جامعه را به بلاک چین اتریوم آورده است و این کار را به شیوه ای بزرگ انجام می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه به everearn.net مراجعه کنید و تیم را در سایت دنبال کنید توییتر یا تلگرام


پادکست اخبار Bitcoin.com مصاحبه هایی با جالب ترین رهبران، بنیانگذاران و سرمایه گذاران در دنیای ارزهای دیجیتال، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، NFTs و Metaverse دارد. ما را در iTunes، Spotify و Google Play دنبال کنید.


این یک پادکست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.