دیوید کامرون: حمله به مردم غزه در هنگام امدادرسانی وحشتناک است!

[ad_1] به گزارش ایرنا، دیوید کامرون روز جمعه در بیانیه‌ای که یک نسخه آن در تارنمای دولت انگلیس منتشر شد، تصریح کرد که این اتفاق نباید دوباره تکرار شود. وی اضافه کرد: ما نمی‌توانیم آنچه را که دیروز (پنجشنبه) اتفاق افتاد، از کافی نبودن کمک‌های امدادی به غزه جدا کنیم. در ماه فوریه تنها نیمی

کد خبر : 471051
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
دیوید کامرون: حمله به مردم غزه در هنگام امدادرسانی وحشتناک است!

[ad_1]

به گزارش ایرنا، دیوید کامرون روز جمعه در بیانیه‌ای که یک نسخه آن در تارنمای دولت انگلیس منتشر شد، تصریح کرد که این اتفاق نباید دوباره تکرار شود.

وی اضافه کرد: ما نمی‌توانیم آنچه را که دیروز (پنجشنبه) اتفاق افتاد، از کافی نبودن کمک‌های امدادی به غزه جدا کنیم. در ماه فوریه تنها نیمی از کامیون‌هایی که ژانویه وارد غزه شدند وارد این باریکه شده و این وضع قابل قبول نیست.

وزیر امور خارجه انگلیس تاکید کرد: اسرائیل موظف است مطمئن شود که کمک‌های بشردوستانه بیشتری به مردم غزه می‌رسد و باید فوراً گذرگاه‌های بیشتری را برای عملیات کمک رسانی باز و اطمینان حاصل کند که یک مکانیسم قوی برای محافظت از فلسطینی‌های غیرنظامی، سازمان های غیردولتی، پزشکان و سایر کمک رسانی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: این فاجعه فقط بر اهمیت دست‌یابی به یک آتش‌بس موقت بشردوستانه می‌افزاید که تنها راه برای انتقال کمک های نجات بخش در مقیاس مورد نیاز و آزادی اسرا است.

ده‌ها فلسطینی روز پنجشنبه در اطراف کاروان کمک رسانی در شمال غزه کشته شدند. مقامات بهداشتی غزه می‌گویند که حداقل ۱۰۴ فلسطینی بر اثر حمله رژیم اشغالگر به کاروان کمک رسانی کشته شدند و به این ترتیب، تعداد تلفات فلسطینی‌ها در طول پنج ماه جنگ به بیش از ۳۰ هزار نفر رسید.

رژیم صهیونیستی با حمایت غرب و برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ نیروهای مقاومت، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه‌ انداخته است. این رژیم تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

موسسه «آکسفام» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های بین‌المللی امدادرسانی برای ریشه‌کن کردن فقر، گرسنگی و بی‌عدالتی، سه‌شنبه گذشته در گزارشی نسبت به وضعیت فاجعه بار و قحطی در نوار غزه به دلیل تداوم جنایت رژیم صهیونیستی و محاصره این باریکه هشدار داد.

آکسفام همچنین به گسترش سوءتغذیه و گزارش‌های مرگ و میر ناشی از گرسنگی اشاره و تاکید کرد که مردم این منطقه به نوشیدن آب فاضلاب، خوردن گیاهان و استفاده از خوراک حیوانات برای تهیه نان روی آورده‌اند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.