دیوید پلوف، مشاور ارشد سابق کاخ سفید، به هیئت مشاوره پرداخت کیمیاگری پیوست – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است به عنوان عضو کمیته مدیریت و مشاور کیمیا پی هیئت مدیره، و به عنوان مشاور استراتژیک جهانی برای حمایت از گسترش و رشد Alchemy Pay در بازارهای جهانی، مشارکت فعالانه در استراتژی، انطباق و روابط دولتی. Alchemy Pay، پیشگام در سنگاپور اولین راه حل دروازه پرداخت در جهان برای پر کردن

کد خبر : 336480
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
دیوید پلوف، مشاور ارشد سابق کاخ سفید، به هیئت مشاوره پرداخت کیمیاگری پیوست – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

به عنوان عضو کمیته مدیریت و مشاور کیمیا پی هیئت مدیره، و به عنوان مشاور استراتژیک جهانی برای حمایت از گسترش و رشد Alchemy Pay در بازارهای جهانی، مشارکت فعالانه در استراتژی، انطباق و روابط دولتی.

Alchemy Pay، پیشگام در سنگاپور اولین راه حل دروازه پرداخت در جهان برای پر کردن شکاف بین اقتصادهای فیات و ارزهای دیجیتال، انتصاب مدیر کمپین افسانه ای و مشاور ارشد سابق کاخ سفید، دیوید پلوف، را به عنوان مشاور استراتژیک جهانی اعلام کرد.

پلوف با استراتژی و درایت مردمی در مشارکت مردمی که در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2008 اوباما پیروز شد و متعاقباً مشاور ارشد رئیس جمهور در دولت اوباما شد، اعتبار دارد. پلوف به ماموریت اصلی Alchemy Pay در صنعت ارزهای دیجیتال و مسیر ثابت و رهبری آن در تکامل صنعت اشاره کرده است.

پلوف گفت: ارزهای دیجیتال و دفتر کل غیرمتمرکز جدیدترین ویژگی های دائمی اقتصاد جهانی هستند. Alchemy Pay تمرکز خود را بر پل زدن برنامه های بخش دولتی و بخش خصوصی به عنوان یک استراتژی در ماموریت خود برای ارائه خدمات تراکنش های فیات-کریپتو انتخاب کرده است. Alchemy Pay می‌داند که کلید پایداری و رشد کریپتو، گسترش موارد کاربردی با تمرکز بر کانال‌های پرداخت، انطباق مناسب و تجربه کاربر است.

پلوف پس از کار برای اوباما، در سال 2019 معاون ارشد سیاست و استراتژی اوبر شد و در سال 2022 پلوف به هیئت مشاوره جهانی بایننس پیوست.

درباره پرداخت کیمیاگری

Alchemy Pay که در سال 2018 در سنگاپور تأسیس شد، یک دروازه پرداخت است که به طور یکپارچه ارزهای رمزنگاری شده و فیات جهانی را برای مشاغل، توسعه دهندگان و کاربران به هم متصل می کند. راهکار Alchemy Pay Ramp Solution از طریق پلاگین یا API با پلتفرم‌ها و dApps یکپارچه شده است و یک راه‌حل آسان از ارز فیات تا ارز دیجیتال را فراهم می‌کند. Alchemy Pay از پرداخت های 173 کشور از طریق Visa، Mastercard، Google Pay، Apple Pay، کیف پول های تلفن همراه محبوب منطقه ای و نقل و انتقالات داخلی با تمرکز بر بازارهای نوظهور پشتیبانی می کند. قابلیت offramping آن به کاربران در بیش از 50 ارز فیات محلی ارسال می شود. ACH توکن شبکه Alchemy Pay در اتریوم و زنجیره BNB است.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.