دیوید روزنبرگ، اقتصاددان، با استناد به داده های فدرال رزرو، درباره سقوط و رکود اقتصادی هشدار داد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] دیوید روزنبرگ، اقتصاددان مشهور، نسبت به “فرود تصادفی” و رکود قریب الوقوع برای اقتصاد ایالات متحده هشدار داده است. وی با اشاره به نمودار شاخص تولید فدرال رزرو فیلادلفیا تاکید کرد: «به این نمودار خوب نگاه کنید و به من بگویید که به سمت فرود «نرم» یا «نه» پیش می رویم. بیشتر شبیه یک

کد خبر : 336219
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
دیوید روزنبرگ، اقتصاددان، با استناد به داده های فدرال رزرو، درباره سقوط و رکود اقتصادی هشدار داد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

دیوید روزنبرگ، اقتصاددان مشهور، نسبت به “فرود تصادفی” و رکود قریب الوقوع برای اقتصاد ایالات متحده هشدار داده است. وی با اشاره به نمودار شاخص تولید فدرال رزرو فیلادلفیا تاکید کرد: «به این نمودار خوب نگاه کنید و به من بگویید که به سمت فرود «نرم» یا «نه» پیش می رویم. بیشتر شبیه یک فرود تصادفی است.»

اقتصاددان انتظار فرود تصادفی دارد

دیوید روزنبرگ، اقتصاددان مشهور هفته گذشته در توییتی هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است به سمت سقوط سقوط کند. روزنبرگ رئیس و اقتصاددان ارشد Rosenberg Research است. او قبلاً اقتصاددان و استراتژیست شرکت خصوصی مدیریت ثروت گلوسکین شف و اقتصاددان ارشد آمریکای شمالی در مریل لینچ در نیویورک بود.

او با به اشتراک گذاشتن نموداری در توییتر پنجشنبه که چشم انداز تجارت تولیدی بانک فدرال رزرو فیلادلفیا را از سال 1968 نشان می دهد، نوشت:

به این نمودار خوب نگاه کنید و به من بگویید که در حال فرود “نرم” یا “نه” هستیم. بیشتر شبیه یک فرود تصادفی است.

دیوید روزنبرگ، اقتصاددان، با استناد به داده های فدرال رزرو، نسبت به فرود تصادف و رکود هشدار داد.

روزنبرگ همچنین خاطرنشان کرد که فدرال رزرو فیلادلفیا (فیلی فدرال رزرو) در گذشته با دقت 100 درصد رکود در ایالات متحده را به دقت پیش بینی کرده است. او نوشت:

فیلی فدرال در سطحی 8 به 8 در شرایط رکود اقتصادی و بدون تقلبی سر.

شاخص تولید فدرال رزرو فیلادلفیا بر اساس نظرسنجی ماهانه چشم انداز کسب و کار تولیدکنندگان در ناحیه سوم فدرال رزرو، که محل زندگی بیش از 13.3 میلیون نفر در دلاور، جنوب نیوجرسی، و پنسیلوانیا شرقی و مرکزی است، است. این نظرسنجی از می 1968 هر ماه انجام شده است. شاخص در ایالات متحده در ماه مارس با 1 امتیاز افزایش به -23.2 رسید.

چارلی بیللو، استراتژیست ارشد بازار در شرکت مدیریت ثروت Creative Planning، در ماه فوریه در توییتر توضیح داد که چگونه شاخص تولید فدرال فدرال فیلی به دقت رکودهای گذشته را پیش‌بینی می‌کرد و اظهار داشت:

در گذشته (داده‌ها از سال 1968)، هر بار که این شاخص در سطح فعلی یا کمتر از آن قرار داشت، اقتصاد ایالات متحده یا در رکود بود یا به رکود نزدیک می‌شد.

تعدادی از صداهای برجسته در صنعت مالی، سقوط و رکود شدید را برای اقتصاد ایالات متحده پیش بینی می کنند. رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، اخیراً در مورد “فرود تصادفی در آینده” هشدار داده است. مایکل بری، سرمایه گذار «بیگ شورت»، آشفتگی بانکی کنونی را با وحشت سال 1907 مقایسه کرد. پیتر شیف، اقتصاددان انتظار دارد که بحران مالی کنونی بدتر از سال 2008 باشد. در همین حال، بالاجی سرینیواسان، سرمایه گذار خطرپذیر، روز جمعه گفت که تورم فوق العاده در حال وقوع است و انتظار می رود که جهش قیمت بیت کوین به 1 میلیون دلار در کمتر از 90 روز

برچسب ها در این داستان

فرود تصادف، دیوید روزنبرگ، فرود تصادف دیوید روزنبرگ، شاخص انتشار، اقتصاددان دیوید روزنبرگ، بانک فدرال رزرو فیلادلفیا، فرود سخت، بدون فرود، شاخص تولید فیلی فدرال رزرو، رکود، فرود نرم

آیا با دیوید روزنبرگ اقتصاددان موافقید که اقتصاد ایالات متحده در مسیر سقوط و رکود قرار دارد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.