دیر یا زود، فدرال رزرو ممکن است به اصلاحات فنی برای جعبه ابزار کنترل نرخ نیاز داشته باشد

[ad_1] ترفندهایی که آنها پیش بینی می کنند، تغییر در نرخ هدف وجوه فدرال، ابزار اصلی بانک مرکزی برای تأثیرگذاری بر اقتصاد برای دستیابی به اهداف شغلی و تورمی نیست. در عوض، تغییر تنظیمات دو نرخ دیگر نسبت به محدوده صندوق‌های فدرال به‌گونه‌ای است که از رویه اخیر خارج می‌شود، اما می‌تواند صندوق‌های بازار پول

کد خبر : 314467
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
دیر یا زود، فدرال رزرو ممکن است به اصلاحات فنی برای جعبه ابزار کنترل نرخ نیاز داشته باشد

[ad_1]

ترفندهایی که آنها پیش بینی می کنند، تغییر در نرخ هدف وجوه فدرال، ابزار اصلی بانک مرکزی برای تأثیرگذاری بر اقتصاد برای دستیابی به اهداف شغلی و تورمی نیست. در عوض، تغییر تنظیمات دو نرخ دیگر نسبت به محدوده صندوق‌های فدرال به‌گونه‌ای است که از رویه اخیر خارج می‌شود، اما می‌تواند صندوق‌های بازار پول را به دنبال خانه دیگری برای حدود 2 تریلیون دلار در روز که اکنون در فدرال رزرو سپرده می‌شود، سوق دهد. .

این دو نرخ وجود دارند تا نرخ وجوه تغذیه مبتنی بر بازار را در محدوده مورد نظر نگه دارند. یکی که نرخ بازپرداخت معکوس نامیده می شود، کفی را زیر نرخ های کوتاه مدت تعیین می کند، در حالی که دیگری که به بانک های سپرده گیرنده پول می پردازد تا پول نقد خود را در بانک فدرال رزرو کنند، سطح بالایی را تعیین می کند.

تسهیلات بازپرداخت معکوس وجه نقد از صندوق های بازار پول و سایر شرکت های واجد شرایط دریافت می کند و در حال حاضر نرخ سالانه 4.30% برای وام های نقدی یک شبه پرداخت می کند، در مقایسه با محدوده نرخ فعلی وجوه فدرال بین 4.25% و 4.5%.

به طور گسترده انتظار می رود که فدرال رزرو در نشست کمیته بازار آزاد فدرال در روز چهارشنبه نرخ هدف را به 4.5٪ تا 4.75٪ افزایش دهد. اگر به رویه اخیر پایبند باشد، نرخ رپو معکوس و سود موجودی ذخیره را با همان 25 واحد افزایش در 4.4 درصد افزایش خواهد داد.

اکنون یا بعداً بهینه سازی کنید

اما برخی از ناظران فدرال رزرو می گویند که بانک مرکزی یک انتخاب دارد که ممکن است این هفته یا بعداً انجام شود. و اگر اکنون یک توییک انجام دهد، بر خلاف توییک‌های گذشته خواهد بود. این تعدیل ها صرفاً برای اطمینان از کنترل نرخ وجوه فدرال انجام شد، در حالی که این نوع حرکت مستقیماً به نگرانی های بزرگتر سیاست پولی در مورد مدیریت اندازه ترازنامه 8.5 تریلیون دلاری آن اشاره می کند.

تسهیلات بازپرداخت معکوس از ژوئن گذشته شاهد جریان ورودی بیش از 2 تریلیون دلار در روز بوده است و نتوانسته آنطور که بسیاری از سیاست گذاران انتظار داشتند، منقبض شود. در بسیاری از روزها، این تسهیلات بالاترین نرخ شبانه را در اختیار بسیاری از شرکت‌ها قرار می‌دهد، بنابراین برای آنها بی‌معنی است که از بازار خصوصی صرف نظر کنند و پول نقد را در بانک فدرال رزرو کنند.

“اگر [policymakers] ترازنامه کوچکی می خواستند، می توانستند یک شبه ترازنامه را کاهش دهند [reverse repo rate]نسبت به نرخ وجوه فدرال «و این باعث می‌شود پول یک شبه خارج شود [reverse repo,] ویلیام انگلیش، استاد مالی در دانشکده مدیریت ییل که قبلاً یکی از کارکنان ارشد فدرال رزرو بود، گفت که این امر به نوبه خود به آنها فضای بیشتری برای کاهش اندازه ترازنامه خود می دهد.

با توجه به احتمال قوی افزایش یک چهارم درصدی در روز چهارشنبه، بیل نلسون، که همچنین یکی از کارکنان ارشد سابق فدرال رزرو است و اکنون به عنوان اقتصاددان ارشد در موسسه سیاست بانکی فعالیت می کند، گفت: فدرال رزرو می تواند یک بار دیگر نرخ بازپرداخت معکوس را با نرخ پایین نرخ برابری کند. محدوده نرخ جدید صندوق های فدرال، با نرخ بهره ذخایر مطابق با بالاترین.

نلسون گفت، انجام این تغییر در حال حاضر «احتمالاً برای توضیح آسان‌تر و کمتر ارزش خبری نسبت به ایجاد تغییر در زمان دیگری یا پیکربندی دیگر خواهد بود».

فدرال رزرو از زمان اتخاذ رویکرد به اصطلاح ذخایر فراوان خود پس از بحران مالی، چندین بار تنظیمات نرخ نسبی را تغییر داده است و پیگیری پیشنهاد نلسون اولین بار از ژوئن 2018 است که قرار است بهره ذخایر و نرخ‌های بازپرداخت معکوس مطابقت داشته باشند. محدوده بالا و پایین صندوق های فدرال.

برخی از ترفندهای جعبه ابزار کنترل نرخ ترس در بازار ممکن است باعث ایجاد سردردهای غیر ضروری در صورت انجام بیش از حد تهاجمی شود. اسکات اسکایرم، از شرکت تجاری بازار پول Curvature Securities، هشدار داد که اگر فدرال رزرو مستقیماً نرخ بازپرداخت معکوس را روی 4.3٪ نگه دارد، که بعید است، “این امر باعث ایجاد تغییر شدید در نرخ های یک شبه می شود… تصور کنید 2 تریلیون دلار وارد بازار repo شود. در طی چند روز.»

در عوض، اسکریم انتظار دارد که فدرال رزرو مطابق با رویه اخیر خود، این دو نرخ را به همان میزان نرخ وجوه فدرال در روز چهارشنبه افزایش دهد.

(گزارش توسط Michael S. Derby؛ ویرایش توسط Dan Burns و Andrea Ricci)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.