دیدگاه های زنان و فیلمسازان اینوئیت را در ماه مارس امسال در NFB.ca کاوش کنید. روز جهانی زن را با مستندهای با صدای کامل ساخته سعیدا اوچائو اوزاروفسکی و What Walaa Wants ساخته کریستی گارلند جشن بگیرید.

[ad_1] 28 فوریه 2022 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) مارس امسال، صدای الهام بخش زنان و فیلمسازان اینویت را در NFB.ca تجربه کنید. هیئت ملی فیلم کانادا همچنان به ارائه استریم رایگان به مجموعه متنوعی از آثار از استودیوهای خود در سراسر کشور ادامه می دهد. به زودی: راه اندازی آنلاین مستند

کد خبر : 172988
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۱۳
دیدگاه های زنان و فیلمسازان اینوئیت را در ماه مارس امسال در NFB.ca کاوش کنید.  روز جهانی زن را با مستندهای با صدای کامل ساخته سعیدا اوچائو اوزاروفسکی و What Walaa Wants ساخته کریستی گارلند جشن بگیرید.

[ad_1]

28 فوریه 2022 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

مارس امسال، صدای الهام بخش زنان و فیلمسازان اینویت را در NFB.ca تجربه کنید. هیئت ملی فیلم کانادا همچنان به ارائه استریم رایگان به مجموعه متنوعی از آثار از استودیوهای خود در سراسر کشور ادامه می دهد. به زودی: راه اندازی آنلاین مستند Saïda Ouchaou-Ozarowski با صدای کامل و مستند بلند کریستی گارلند برنده جایزه آنچه والا می خواهد، با علامت گذاری هر دو فیلم روز جهانی زن بر 8 مارس; انیمیشن کوتاه ظریف و تاثیرگذار مونیکا کید طوفان; و مستند زیبای اوسی میشلین درباره غرور فرهنگی اینویت، طبل ایوان. این پیشنهادات جدید به نزدیک به 5500 عنوان موجود در NFB.ca به همراه مجموعه صد اثر تعاملی ما می‌پیوندند که تقریباً همه آنها برای مشاهده آنلاین رایگان در دسترس هستند. همچنین می توانید نسخه های آنلاین غرفه کانادا را در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی و نصب تعاملی کشف کنید. آثارتولید شده توسط NFB با همکاری Global Affairs Canada.

از 8 مارس، به مناسبت روز جهانی زن

با صدای کامل توسط Saïda Ouchaou-Ozarowski (2021، NFB’s Quebec، Francophonie Canadian and Acadian Documentary Studio)
مستند بلند (52 دقیقه و 40 ثانیه)
کیت مطبوعاتی: mediaspace.nfb.ca/epk/in-full-voice

زنان مسلمان آن چیزی که ما فکر می کنیم نیستند: آنها نه ساکت هستند و نه تسلیم. شش زن مسلمان کانادایی، که همگی فمینیست‌های با اراده قوی هستند، در مرکز صحنه قرار می‌گیرند تا پیش‌داوری‌هایی را که در اطرافشان وجود دارد، تکه تکه تجزیه کنند. با صدای کامل به زنان اجازه می‌دهد خودشان صحبت کنند، و آنها آشکارا سفرهای منحصر به فرد خود را بدون هیچ تابویی به اشتراک می‌گذارند. این فیلم به زبان فرانسه نیز پخش خواهد شد ICI RDI در ساعت 8 بعد از ظهر 8 مارس.

آنچه والا می خواهد توسط کریستی گارلند (2018، Murmur Media/Final Cut برای Real/NFB’s Ontario Studio)
مستند بلند (89 دقیقه)
کیت مطبوعاتی: mediaspace.nfb.ca/epk/what-walaa-wants

والا در حالی که مادرش در زندان بود، در یک اردوگاه پناهندگان کرانه باختری بزرگ شده است و مصمم است که یک پلیس زن در نیروهای امنیتی فلسطین شود – برای دختری که همه قوانین را زیر پا می گذارد، آسان نیست. این مستند پس از نمایش جهانی خود در جشنواره بین المللی فیلم برلین، فیلم افتتاحیه جشنواره بین المللی مستند مونترال (RIDM) بود و در جشنواره بین المللی فیلم مستند آمستردام (IDFA) به نمایش درآمد. این فیلم جوایز زیادی از جمله در Hot Docs دریافت کرده است، در فهرست ده برتر کانادا قرار گرفته است و از نمایش موفقی در سینماهای کانادا برخوردار بوده است.

شروع از 14 مارس

طوفان توسط مونیکا کید (2021، استودیوی کبک و آتلانتیک از NFB)
انیمیشن کوتاه (4 دقیقه)
کیت مطبوعاتی: mediaspace.nfb.ca/epk/the-storm

مونیکا کید که یک پزشک و هم فیلمساز است، نشانه هایی از امید را در یک جهان همه گیر نامشخص می یابد. با طوفان، او با دانکن میجر، انیماتور همکاری می کند و از تصاویر بسیار ظریفی استفاده می کند تا به معنای آوردن یک نوزاد به دنیایی که یک بحران بهداشت جهانی در آن گرفتار شده است بازتاب دهد. این فیلم برای نمایش در تعدادی از جشنواره های کانادا انتخاب شده است.

از 19 مارس، به مناسبت روز کانادا در اکسپو 2020 دبی

آینده را با ما از طریق غوطه ور شدن در تجربه کانادایی در دبی تصور کنید که انگار آنجا هستید: thefutureinmind.ca.

کشف کردن آثاراینستالیشن تعاملی توسط گروه معمار KANVA، طراح چند رسانه ای و مدیر هنری ایتین پاکت، و شرکت مشاوره Creos، که در حال حاضر در سایت Canada Pavilion در دبی قابل دسترسی است. این یک چشم انداز شاعرانه از آینده ای نامطمئن و تأملی بر حال ما ارائه می دهد: nfb.ca/interactive/traces.

شروع از 21 مارس

طبل ایوان توسط Ossie Michelin (2021، NFB’s Quebec and Atlantic Studio)
مستند کوتاه (14 دقیقه و 15 ثانیه)
کیت مطبوعاتی: mediaspace.nfb.ca/epk/evans-drum

یک پسر جوان ماجراجو و مادر مصمم اش علاقه زیادی به رقصیدن طبل اینوئیت در خلیج دره هپی گوس دارند. این فیلم دیداری شاد از خانه دوست داشتنی یک خانواده و داستانی نشاط‌آور از غرور فرهنگی است. پس از چندین نسل سکوت، ریتم طبل سنتی اینویت به لابرادور بازگشته است. طبل ایوان در جشنواره های بسیاری در کانادا و ایالات متحده ارائه شده است.

درباره فیلمسازان NFB و مجموعه آن بیشتر بدانید:

– 30 –

وصل بمون

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | NFB توییتر | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

درباره NFB



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.