دیده‌بان مالی تایوان می‌گوید کارت‌های اعتباری نباید برای تراکنش‌های رمزنگاری استفاده شوند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] رسانه‌های محلی فاش کردند که تنظیم‌کننده مالی تایوان از بانک‌های محلی خواسته است تا اجازه استفاده از کارت‌ها را برای پرداخت در تراکنش‌های مربوط به ارزهای دیجیتال ندهند. این مقام می گوید این دارایی ها خطرناک هستند در حالی که نظارت بر جریان های نقدی مرتبط دشوار است. تنظیم‌کننده تایوانی از بانک‌ها می‌خواهد که

کد خبر : 233159
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
دیده‌بان مالی تایوان می‌گوید کارت‌های اعتباری نباید برای تراکنش‌های رمزنگاری استفاده شوند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

رسانه‌های محلی فاش کردند که تنظیم‌کننده مالی تایوان از بانک‌های محلی خواسته است تا اجازه استفاده از کارت‌ها را برای پرداخت در تراکنش‌های مربوط به ارزهای دیجیتال ندهند. این مقام می گوید این دارایی ها خطرناک هستند در حالی که نظارت بر جریان های نقدی مرتبط دشوار است.

تنظیم‌کننده تایوانی از بانک‌ها می‌خواهد که به پرداخت‌های مربوط به رمزارز با کارت‌های بانکی اجازه ندهند

بر اساس گزارشی که توسط پورتال خبری تجاری UDN منتشر شده است، کمیسیون نظارت مالی تایوان (FSC) به صادرکنندگان کارت اعتباری و بانک ها گفته است که به طور موثری از استفاده مشتریان خود از کارت های اعتباری به عنوان ابزار پرداخت در تراکنش های مرتبط با ارزهای دیجیتال جلوگیری کنند.

این ناظر به آخرین رکود بازار کریپتو و همچنین نگرانی‌های مداوم در مورد خطرات پولشویی مرتبط با دارایی‌های مجازی اشاره می‌کند که آن را نیز بسیار سوداگرانه و بسیار نوسان توصیف می‌کند.

منابع صنعت مالی ادعا می کنند که FSC این تماس را در نامه ای به انجمن بانکداران تایوان در اوایل ماه جولای صادر کرده است. این هفته، مقامات نه این خبر را تکذیب کردند و نه در ابتدا اظهار نظر کردند. بعداً، به فورکست تأیید کرد که از آژانس‌های کارت اعتباری خواسته است تا با ارائه‌دهندگان خدمات کریپتو به عنوان تاجر امضا نکنند.

کمیسیون اصرار داشت که کارت‌های اعتباری باید به‌جای روشی برای سرمایه‌گذاری مالی و معاملات سوداگرانه، به‌عنوان ابزار پرداخت برای مصرف عمل کنند و به دارندگان کارت سه ماه فرصت داد تا از قوانین جدید پیروی کنند. FSC همچنین در مورد یک الزام قبلی به مردم یادآوری کرد که استفاده از کارت های اعتباری را در پرداخت برای تراکنش های مرتبط با سهام، آتی و اختیار معامله ممنوع می کند.

علیرغم تصویب قوانین به روز شده ضد پولشویی (AML) برای ارائه دهندگان خدمات در بازار تابستان گذشته، بخش کریپتو تایوان تا حد زیادی بدون نظارت باقی مانده است. این کشور هنوز پروژه ای را برای صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) نهایی نکرده است.

در ماه ژوئن، بانک مرکزی تایوان مجموعه‌ای از شبیه‌سازی‌های فنی را در یک محیط حلقه بسته به عنوان بخشی از آزمایش‌های در حال انجام برای نمونه اولیه ارز دیجیتال خرده‌فروشی تکمیل کرد. با این حال، رئیس مقام پولی اعتراف کرد که بانک ممکن است به دو سال دیگر برای تکمیل کار روی CBDC، دو برابر بیشتر از زمان مورد انتظار، نیاز داشته باشد.

برچسب ها در این داستان

کارت‌های بانکی، بانک‌ها، صادرکنندگان کارت، کارت‌ها، CBDC، کمیسیون، کارت‌های اعتباری، رمزنگاری، بازار رمزنگاری، تراکنش‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، کمیسیون نظارت مالی، FSC، مقررات، تنظیم‌کننده، محدودیت، محدودیت‌ها، قوانین، تایوان، تایوانی، نگهبان

آیا انتظار دارید تایوان در آینده محدودیت های دیگری را برای تراکنش های مرتبط با رمزارز اعمال کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.