دیده‌بان اوراق بهادار استرالیا می‌گوید محبوبیت سرمایه‌گذاری‌های کریپتو باعث ایجاد مقررات می‌شود – مقررات بیت‌کوین نیوز

به گفته کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا، نرخ بالای مالکیت کریپتو، با خریدهایی که اغلب بر اساس مشاوره از یوتیوب و فیس بوک انجام می شود، “یک مورد قوی برای مقررات” است. این سازمان با نتایج نظرسنجی که نشان می‌دهد تقریباً نیمی از سرمایه‌گذاران خرد در استرالیا این یا سکه را نگه می‌دارند،

کد خبر : 240704
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
دیده‌بان اوراق بهادار استرالیا می‌گوید محبوبیت سرمایه‌گذاری‌های کریپتو باعث ایجاد مقررات می‌شود – مقررات بیت‌کوین نیوز


به گفته کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا، نرخ بالای مالکیت کریپتو، با خریدهایی که اغلب بر اساس مشاوره از یوتیوب و فیس بوک انجام می شود، “یک مورد قوی برای مقررات” است. این سازمان با نتایج نظرسنجی که نشان می‌دهد تقریباً نیمی از سرمایه‌گذاران خرد در استرالیا این یا سکه را نگه می‌دارند، از موضع خود حمایت می‌کند.

تنظیم‌کننده اوراق بهادار استرالیا قوانینی را برای محافظت از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال اعمال می‌کند

فشار بر دولت جدید کارگر استرالیا در حال افزایش است تا بر حمایت از مصرف کننده تأکید شود، زیرا وظیفه ای را از دولت محافظه کار قبلی برای اتخاذ یک سیاست نظارتی در مورد دارایی های دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال بر عهده می گیرد. یک مطالعه سال‌ها در مورد این موضوع، که توسط کابینه سابق آغاز شده است، هنوز به سؤالات مربوطه در مورد اینکه آیا و چگونه باید این کار را انجام داد پاسخ دهد.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) در ماه نوامبر، 44 درصد از بیش از 1000 سرمایه گذار خرد به داشتن ارز دیجیتال اعتراف کردند. رویترز در گزارشی اشاره کرد که نتایج نشان داد که کریپتو «دومین سرمایه گذاری محبوب پس از سهام استرالیا» است. یک چهارم از سرمایه گذاران مورد نظر که سکه های دیجیتال را در اختیار داشتند، گفتند که آنها تنها سرمایه گذاری آنها بوده اند.

به گفته این خبرگزاری، داده های آماری حاکی از نرخ بالای مالکیت ارزهای دیجیتال در استرالیا در سال گذشته توسط یکی از مقامات ارشد بانک مرکزی که این اعداد را “غیرقابل قبول” نامید، رد شد. اما ASIC معتقد است که آنها “یک مورد قوی برای مقررات” ایجاد می کنند.

استدلال دیگری برای آن، علاوه بر محبوبیت بالای کریپتو، این یافته است که 41 درصد از پاسخ دهندگان به دنبال بینش سرمایه گذاری به صورت آنلاین بودند، با یک پنجم از شرکت کنندگان در نظرسنجی پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو یوتیوب و حداقل یکی از ده ها به شبکه رسانه های اجتماعی پیشرو اشاره کردند. ، فیس بوک. تنها 13 درصد اطلاعات خود را از یک مشاور مالی یا کارگزار به دست آورده اند.

جو لونگو، رئیس ASIC، نگرانی‌های کمیسیون را در مورد تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی که از سرمایه‌گذاری در آنچه که او به عنوان «محصولات دارایی‌های رمزنگاری نامنظم و فرار» گزارش کرده‌اند، ابراز کرد. این مقام عالی رتبه در ادامه تصریح کرد:

حمایت‌های محدودی برای سرمایه‌گذاری‌های دارایی‌های رمزنگاری‌شده وجود دارد، زیرا به طور فزاینده‌ای به جریان اصلی تبدیل شده‌اند و به‌شدت تبلیغ و ترویج می‌شوند. یک مورد قوی برای تنظیم دارایی های رمزنگاری برای محافظت بهتر از سرمایه گذاران وجود دارد.

به گفته رویترز، این نظرسنجی در همان ماه انجام شد، زمانی که بیت کوین (BTC) و اتر (ETH)، دو ارز رمزپایه محبوب، به رکورد بالایی رسیدند. قیمت هر دو سکه از آن زمان تا کنون حدود دو سوم کاهش یافته است، در حالی که بازار سهام استرالیا حدود 6 درصد کاهش یافته است.

بخشی از دلیل آن را می توان در افزایش نرخ بهره یافت که احتمالاً سرمایه گذاران را متقاعد کرده است که از دارایی های سفته بازی خارج شوند. عقب نشینی آنها به ایجاد آخرین رکود بازار کریپتو کمک کرد و منجر به ورشکستگی تعدادی از کسب و کارهایی شد که حول محور ارزهای دیجیتال ساخته شده بودند.

محبوبیت کریپتو در بین سرمایه گذاران استرالیایی توجه سایر سازمان های دولتی را نیز به خود جلب کرده است. در اوایل سال جاری، اداره مالیات، سودهای مربوط به رمزنگاری را در میان چندین حوزه اولویت‌بندی فهرست کرد که در آن‌ها تلاش‌هایی برای اطمینان از گزارش‌دهی صحیح لازم است. این مقام مسئول به مودیان یادآور شد که باید سود سرمایه حاصل از فروش سکه و ژتون را محاسبه و با اظهارنامه مالیاتی خود اعلام کنند.

برچسب ها در این داستان

ASIC، استرالیا، استرالیا، کمیسیون، مصرف‌کنندگان، رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، فیس‌بوک، سرمایه‌گذاری‌ها، سرمایه‌گذاران، نظرسنجی، حفاظت، مقررات، مقررات، تنظیم‌کننده، قوانین، اوراق بهادار، رسانه‌های اجتماعی، نظرسنجی، ناظر، YouTube

آیا انتظار دارید استرالیا مقررات محدودکننده ای را برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اتخاذ کند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، خانم لی

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.