دیدار وزیر ورزش و جوانان با رییس فدراسیون جهانی بدنسازی

رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با همراهی عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی ایران و سایر مسئولان امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سلطانی‌فر دیدار و گفتگو کرد. در این ملاقات دکتر مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و دکتر طهماسبی مدیر روابط بین الملل وزارت ورزش نیز حضور داشتند.  وزیر

کد خبر : 39188
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
دیدار وزیر ورزش و جوانان با رییس فدراسیون جهانی بدنسازی


رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با همراهی عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی ایران و سایر مسئولان امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سلطانی‌فر دیدار و گفتگو کرد. در این ملاقات دکتر مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و دکتر طهماسبی مدیر روابط بین الملل وزارت ورزش نیز حضور داشتند. 

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به رییس فدراسیون جهانی بدنسازی به جمعیت بالای علاقمند و تعداد باشگاه‌های فعال این رشته در ایران اشاره کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان مطالبی در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و حضور رییس فدراسیون جهانی در ایران تصریح کرد: امیدوارم این مسابقات بتواند در بهترین سطح کمی و کیفی برگزار شود.

وی خطاب به رییس فدراسیون جهانی بدنسازی گفت: ایران این آمادگی را دارد که میزبانی مسابقات مختلف پرورش اندام و بدنسازی را در سطح بین المللی داشته باشد. وزارت ورزش و جوانان از درخواستی که فدراسیون ایران برای میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی داده، کاملا حمایت می کنیم.

دکتر سلطانی فر با تاکید براینکه اولویت اول ما در این رشته سلامت ورزشکاران است، اظهار داشت: باید اماکن ورزشی مربوط به رشته بدنسازی و پرورش اندام پاک و عاری از هرگونه داروهای نیروزای جعلی باشد، چرا که حفظ سلامتی ورزشکاران بسیار مهم است .

رییس فدراسیون جهانی بدنسازی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر از این رشته،سخنان وزیر ورزش و جوانان ایران در توسعه باشگاه های ورزشی بدنسازی عاری از هرگونه داروی انرژی زا را مورد توجه قرار داد.

او گفت: باید ضمن اگاه سازی علاقمندان به این رشته ،مسیر مشخص فعالیتهای ورزشی در بدنسازی و پرورش اندام به لحاظ علمی وتخصصی تبیین شود .

رافائل سانتونخا با بیان اینکه روابط خوبی بین فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی وجود دارد، یاداور شد: تعامل گسترده مسوولان ایرانی در این رشته با فدراسیون جهانی به رشد آن در جهان کمک های بسیاری کرده است.

وی در ادامه توضیحاتی را درخصوص فعالیتهای رشته بدنسازی در جهان ارائه کرد و گفت: مجموعا ۲۰۲ فدراسیون در دنیا فعال هستند که فدراسیون ایران یکی از تاثیر گذارترین فدراسیونها در بسط و توسعه این رشته در دنیا است. بی تردید حمایتهای جنابعالی به عنوان عالی ترین مقام ورزش ایران در توسعه بدنسازی و پرورش اندام نقش به سزایی داشته است که من شخصا از شما تقدیر می کنم.

رییس فدراسیون جهانی بدنسازی همچنین با تمجید از انرژی بالای رییس جدید فدراسیون ایران گفت: نصیرزاده مثل یک مرد جنگجو است و او را در این مدت بسیار فعال و پرانرژی دیدم.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز در دیدار دکتر سلطانی‌فر و رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با تمجید ازحمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از این رشته اظهار داشت: در هیچ دوره‌ای هیچ یک از وزرای ورزش و جوانان تا به این اندازه به رشته بدنسازی و پرورش اندام توجه نداشته اند. اینجانب به عنوان نماینده جامعه بدنسازی و پرورش اندام ازحمایت‌ وزارت ورزش به ویژه دکتر سلطانی‌فر تشکر می‌کنم.

نصیرزاده با اشاره به اهمیت دیدار رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با وزیر و جوانان کشورمان، دیدار دکتر سلطانی فر با رافائل سانتونخا را بیانگر نگاه ویژه عالی ترین مقام ورزش ایران به رشته بدنسازی دانست .

او در ادامه اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان بتوانیم برای اولین بار در تاریخ این رشته میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲ و مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ را در کشورمان داشته باشیم.

نصیرزاده در این باره گفت: رایزنی های اولیه با رییس فدراسیون جهانی صورت گرفته و قطعا دیدار امروز رافائل سانتونخا با دکتر سلطانی فر به کسب این میزبانی ها کمک خواهد کرد.

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.