دیدار مدیر عامل بایننس با رهبر جمهوری آفریقای مرکزی – رئیس جمهور توادرا می گوید که جلسه “لحظه ای واقعاً قابل توجه” بود – آفریقا بیت کوین نیوز

پس از ملاقات با رهبران ساحل عاج و سنگال در ماه ژوئیه، مدیر عامل ارز دیجیتال بایننس، چانگ پنگ ژائو، در توییتی فاش کرد که اخیراً با رئیس جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) ملاقات کرده است. برخی از موضوعات مورد بحث توسط این دو بر “آموزش، سرمایه گذاری و پذیرش رمزنگاری در جمهوری آفریقای مرکزی” متمرکز

کد خبر : 238683
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
دیدار مدیر عامل بایننس با رهبر جمهوری آفریقای مرکزی – رئیس جمهور توادرا می گوید که جلسه “لحظه ای واقعاً قابل توجه” بود – آفریقا بیت کوین نیوز


پس از ملاقات با رهبران ساحل عاج و سنگال در ماه ژوئیه، مدیر عامل ارز دیجیتال بایننس، چانگ پنگ ژائو، در توییتی فاش کرد که اخیراً با رئیس جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) ملاقات کرده است. برخی از موضوعات مورد بحث توسط این دو بر “آموزش، سرمایه گذاری و پذیرش رمزنگاری در جمهوری آفریقای مرکزی” متمرکز بود.

“گامی فوق العاده مهم” برای خودرو

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی جهانی ارزهای دیجیتال بایننس، به عنوان بخشی از آخرین تلاش خود برای پذیرش پذیرش در آفریقا، اخیراً با فاستین-آرچنج توادرا، رئیس جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) ملاقات کرد. این نشست تنها چند ماه پس از آن برگزار شد که CAR اولین کشور آفریقایی بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی تبدیل کرد.

مدیر عامل بایننس با رهبر جمهوری آفریقای مرکزی ملاقات کرد - رئیس جمهور توادرا می گوید که جلسه

در یک توییت رهبر CAR که در آن جلسه را تمجید می کند، رویارویی خود با ژائو را “گامی فوق العاده مهم” برای کشورش توصیف کرد.

به گفته توادرا، در این جلسه، که او همچنین آن را “لحظه ای واقعاً قابل توجه” نامید، مدیر عامل بایننس “برخی ایده های درخشان” را بر اساس تجربه خود در صرافی ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت. توادرا افزود:

آموزش، سرمایه گذاری، پذیرش کریپتو در جمهوری آفریقای مرکزی و منطقه و چشم انداز Sangoproject از موضوعات این نشست بود. چیزهای بهتری در حال شکل گیری برای آنچه در آینده است.

CZ با رهبر کشور دیگری که بیت کوین را پذیرفته است ملاقات می کند

در یک توییت مدیر عامل بایننس با تایید این جلسه گفت که آن دو در مورد آموزش، سرمایه گذاری، چارچوب های نظارتی و پذیرش کریپتو گفتگو کردند.

ژائو، که پیش از این گفته بود در ماموریتی برای فرزندخواندگی در آفریقا است، قبل از آخرین دیدار خود با رهبر CAR، با روسای جمهور ساحل عاج و سنگال دیدار کرد. در همین حال، ملاقات مدیر عامل بایننس با توادرا دومین باری است که ژائو با رهبر کشوری ملاقات می کند که به طور قانونی بیت کوین را پذیرفته است. نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، اولین رهبر یک کشور پذیرنده بیت کوین است که میزبان مدیرعامل بایننس است.

مدیر عامل بایننس با رهبر جمهوری آفریقای مرکزی ملاقات کرد - رئیس جمهور توادرا می گوید که این جلسه

در همین حال، علی‌رغم تلاش‌های مداوم CAR برای تقویت فروش سکه‌های Sango، تعداد توکن‌های فروخته شده در زمان نگارش هنوز کمتر از پانزده میلیون بود. این نشان می دهد که بیش از 195 میلیون سکه سانگو از 210 میلیون هنوز حدود دو هفته پس از شروع فروش توکن خریداری نشده است.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.