دیدارِ «طوطی»، «پی‌نما» و «دایره مینا» با خارجی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات «طوطی» در نخستین روز از پنجاه‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا، با نشر «مجیکون» از نروژ، «لوییتن» از هلند، «۴۰۰ کامس» از کانادا و «اسکرایپ» از استرالیا دیدار کرد. در این روز همچنین  نشر «پی‌نما» با مدیر انتشارات «کاپلن دان» از کشور آلمان درباره تبادل رایت کتاب‌های کمیک دیدار و

کد خبر : 182559
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
دیدارِ «طوطی»، «پی‌نما» و «دایره مینا» با خارجی‌ها



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات «طوطی» در نخستین روز از پنجاه‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا، با نشر «مجیکون» از نروژ، «لوییتن» از هلند، «۴۰۰ کامس» از کانادا و «اسکرایپ» از استرالیا دیدار کرد. در این روز همچنین  نشر «پی‌نما» با مدیر انتشارات «کاپلن دان» از کشور آلمان درباره تبادل رایت کتاب‌های کمیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

 گفت‌وگوی معصومه یزدانی، مدیر محتوای انتشارات پی‌نما با مسئول بخش انتشارات «سمیر» از لبنان از دیگر دیدارهای نخستین روز  پنجاه‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا بود.

آژانس ادبی «دایره مینا» که در غرفه جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه کتاب کودک بولونیا حاضر است نیز دیدارهایی با مدیر انتشارات «لووه» و «جیکوبی» از آلمان، «البین» و «ای بی‌سی» از فرانسه، «مجیک کت» از انگلیس، «زولبری» از ایتالیا، «لورزتزا استادیا» از مکزیک و آژانس ادبی «رایت استوری» از کشور فرانسه داشت.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا پس از دو دوره برگزاری به صورت مجازی به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، سال ۲۰۲۲ به‌صورت حضوری در حال برگزاری است. با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران، ناشران، نویسندگان، تصویرگران و آژانس‌های ادبی در پنجاه‌ونهمین دوره این نمایشگاه در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران حضوری پررنگ دارند.
 
 پنجاه‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا از اول فروردین آغاز شده و تا چهارم فروردین ۱۴۰۱ میزبان علاقه‌مندان به کتاب حوزه کودک خواهد بود. در این نمایشگاه بیش از هزار ناشر از  ۷۰ کشور، کتاب‌های مربوط به حوزه کودک را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا، جزو بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری کتاب در دنیا محسوب می‌شود و ناشران، آژانس‌های ادبی، تصویرگران و نویسندگان در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

۲۵۹۲۵۹



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.