دکمه‌های رابط کاربری – سیستم‌های معاملاتی – 5 اکتبر 2022

[ad_1] خوش آمدید بازدید کننده! در این مقاله، دکمه‌های رابط کاربری یا به عبارت دیگر، ابزارهایی را که می‌توانید برای تداخل دستی با DooZER استفاده کنید، مورد بحث قرار می‌دهیم. اگر قبل از آن ترجیح می دهید نگاهی به بقیه اطلاعات موجود بیندازید، همیشه می توانید از صفحه اصلی وبلاگ دیدن کنید، جایی که همه

کد خبر : 265134
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
دکمه‌های رابط کاربری – سیستم‌های معاملاتی – 5 اکتبر 2022

[ad_1]

خوش آمدید بازدید کننده! در این مقاله، دکمه‌های رابط کاربری یا به عبارت دیگر، ابزارهایی را که می‌توانید برای تداخل دستی با DooZER استفاده کنید، مورد بحث قرار می‌دهیم. اگر قبل از آن ترجیح می دهید نگاهی به بقیه اطلاعات موجود بیندازید، همیشه می توانید از صفحه اصلی وبلاگ دیدن کنید، جایی که همه مقالات را پیدا خواهید کرد. مثل همیشه… خواندن مبارک!

دکمه های کاربر

مکث EA

بسیار ساده، دکمه “مکث EA” پس از بسته شدن سبد فعلی، DooZER را مجبور به توقف موقت می کند. این همان چیزی است که ما آن را مکث فعال می نامیم، یعنی DooZER همچنان سبد فعلی را با باز کردن معاملات جدید در صورت نیاز به منظور گرفتن سود سبد مدیریت می کند و سپس فعالیت خود را متوقف می کند. هنگامی که دکمه “Pause EA” فشار داده شد، متن آن به “Resume EA” تغییر می کند. در حالی که سبد فعلی هنوز باز است، اگر نظر خود را در مورد توقف DooZER تغییر دهید، می توانید به سادگی دکمه را دوباره فشار دهید. دکمه غیرفعال می شود و متن به “مکث EA” برمی گردد. هنگامی که سبد فعلی بسته شد، دکمه فعال باقی می ماند و DooZER تا زمانی که “Resume EA” را فشار دهید بیکار می ماند. برای جلوگیری از فشار دادن اشتباهی دکمه، پس از کلیک بر روی “Pause EA” یا “Resume EA” یک پنجره بازشوی تأیید را مشاهده خواهید کرد که در آن باید اقدام خود را تأیید کنید.

دکمه مکث EA

شکستن حتی

این دکمه ها با در نظر گرفتن لحظاتی طراحی شده اند که با رفتار فعلی قیمت احساس راحتی نمی کنید و ترجیح می دهید منتظر نمانید تا DooZER به سود سبد برسد. این یکی از آن لحظاتی است که ترجیح می دهید سبد را در اسرع وقت ببندید زیرا نمی خواهید صبر کنید. همانطور که می توانید تصور کنید، زمانی که از دکمه “مکث EA” استفاده می شود، امکان پذیر است (و در واقع بهترین استفاده) است، یعنی زمانی که می خواهید DooZER را در اسرع وقت متوقف کنید و نمی خواهید تا سود سبد صبر کنید. می رسد – در این موارد به احتمال زیاد از “Pause EA” و “Break Even” با هم استفاده خواهید کرد. لطفا توجه داشته باشید که پس از اینکه DooZER سبد فعلی را در نقطه سربه سر ببندد، معامله را متوقف نخواهد کرد مگر اینکه دکمه “Pause EA” قبلا فشار داده شده باشد.

نحوه عملکرد ویژگی break even قبلاً در مقاله “پارامترهای ورودی DooZER با جزئیات” توضیح داده شده است، اما اجازه دهید دوباره آن را مرور کنیم: به محض اینکه دکمه را فشار دادید، DooZER به دنبال شکستن حتی سبد باز فعلی تا حد ممکن خواهد بود، مگر اینکه به سود سبد مورد نظر برسد. در صورتی که P/L شناور مثبت باشد، DooZER چیزی را قرار می دهد که ما آن را یک توقف ضرر می نامیم (البته هیچ توقف ضرر واقعی قرار نمی گیرد)، به این معنی که در صورت P/L شناور مثبت، سبد بسته می شود. به صفر برمی گردد از سوی دیگر، اگر P/L شناور منفی باشد، DooZER به اصطلاح Take-Profit Break حتی قرار می دهد (هیچ سود واقعی نیز قرار نمی گیرد)، به این معنی که در صورت منفی بودن P شناور، سبد بسته می شود. /L به صفر می رسد. از آنجایی که هیچ استاپ ضرر یا سود واقعی بر اساس تصمیم طراحی صورت نمی گیرد، DooZER سعی می کند تا حد امکان سریع و محکم شکسته شود، اما به خاطر داشته باشید که در صورت حرکت بسیار سریع قیمت، سود حاصل ممکن است دقیقاً صفر نباشد بلکه چند سنت بالاتر یا پایین تر باشد.

اگه فکرتو عوض کنی و دیگر نمی‌خواهید سبد فعلی را یکنواخت کنید، دکمه را دوباره فشار دهید (که به آن “Disable BrE” نمی‌گویند) غیرفعال می‌شود و متن آن به “Break Even” برمی‌گردد. برای جلوگیری از فشار دادن اشتباهی دکمه، با کلیک بر روی “Break Even” یا “Disable BrE” یک پنجره بازشوی تایید را مشاهده خواهید کرد که در آن باید اقدام خود را تایید کنید.

دکمه Break Even

بستن همه

“دکمه وحشت” خوب قدیمی که اگر بخواهید به هر دلیلی تمام موقعیت های باز را ببندید، می توانید آن را فشار دهید. از آنجایی که بستن سبد یک تصمیم بسیار آگاهانه توسط کاربر است، ما می‌دانیم که می‌خواهید لحظه‌ای به کارهایی که می‌خواهید انجام دهید فکر کنید، و به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم DooZER را مکث کنیم (به بخش “مکث EA” مراجعه کنید. بالا) تا زمانی که دوباره دکمه “Resume EA” را فشار دهید.

درک آن مهم است دکمه “بستن همه” همیشه در دسترس است مهم نیست اخبار، منتظر بسته شدن سبد، شکستن یکنواخت یا نه… لحظه‌ای که «بستن همه» را فشار دهید، در واقع همه موقعیت‌های باز را با بیشترین سرعت ممکن می‌بندید. برای جلوگیری از فشار دادن اشتباهی دکمه، با کلیک بر روی “بستن همه”، یک پنجره بازشوی تأیید را مشاهده خواهید کرد که در آن باید اقدام خود را تأیید کنید.

پنجره تأیید دکمه همه را ببندید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.