‘دکتر. Doom’ Nouriel Roubini در مورد بحران بانکی در حال وقوع و مشکلات سه گانه برای بانک های مرکزی هشدار داد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] نوریل روبینی، اقتصاددان، در سرمقاله ای که اخیراً منتشر شده، نظر خود را در مورد مشکلات بانکی در ایالات متحده به اشتراک گذاشته است. در این مقاله، روبینی اصرار دارد که «اکثر بانک‌های ایالات متحده از نظر فنی نزدیک به ورشکستگی هستند، و صدها نفر در حال حاضر کاملاً ورشکسته هستند». روبینی: “پشتیبانی نقدینگی

کد خبر : 341884
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
‘دکتر.  Doom’ Nouriel Roubini در مورد بحران بانکی در حال وقوع و مشکلات سه گانه برای بانک های مرکزی هشدار داد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

نوریل روبینی، اقتصاددان، در سرمقاله ای که اخیراً منتشر شده، نظر خود را در مورد مشکلات بانکی در ایالات متحده به اشتراک گذاشته است. در این مقاله، روبینی اصرار دارد که «اکثر بانک‌های ایالات متحده از نظر فنی نزدیک به ورشکستگی هستند، و صدها نفر در حال حاضر کاملاً ورشکسته هستند».

روبینی: “پشتیبانی نقدینگی نمی تواند از این حلقه نابودی سیستمیک جلوگیری کند”

نوریل روبینی، اقتصاددان مشهور، معروف به «دکتر. Doom،” سرمقاله نظری در 1 آوریل از طریق MarketWatch به اشتراک گذاشت. این مقاله آشفتگی در بخش بانکداری ایالات متحده را مورد بحث قرار می‌دهد و روبینی نشان می‌دهد که چگونه بانک‌ها در آمریکا زیان‌های غیرقابل تحقق در اوراق بهادار به مبلغ 620 میلیارد دلار را متحمل می‌شوند. روبینی علاوه بر این، به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا اشاره کرد و گفت: «وضعیت را بدتر می کند، افزایش نرخ بهره ارزش بازار سایر دارایی های بانک ها را نیز کاهش داده است».

روبینی می‌گوید با توجه به این عامل، «زیان‌های محقق نشده بانک‌های آمریکایی در واقع به 1.75 تریلیون دلار یا 80 درصد سرمایه آنها بالغ می‌شود». علاوه بر این، روبینی تأکید کرد که «ماهیت «تحقق‌نشده» این زیان‌ها صرفاً مصنوع رژیم نظارتی فعلی است که به بانک‌ها اجازه می‌دهد اوراق بهادار و وام‌ها را بر اساس ارزش اسمی خود ارزش گذاری کنند تا ارزش واقعی بازار. روبینی در ادامه انتقادات تند خود از سیستم بانکی آمریکا می گوید:

در واقع، با قضاوت بر اساس کیفیت سرمایه‌شان، اکثر بانک‌های ایالات متحده از نظر فنی نزدیک به ورشکستگی هستند و صدها نفر در حال حاضر کاملاً ورشکسته هستند.

دکتر دوم می‌گوید «همه باید برای بحران بدهی رکود تورمی آینده آماده شوند»

در این مقاله، روبینی مفهومی به نام «فرانچایز سپرده» را مورد بحث قرار می‌دهد و اظهار می‌دارد که سپرده‌گذاران می‌توانند وخامت در ایمنی سپرده‌ها را احساس کنند که منجر به از دست دادن اعتماد می‌شود. “اگر سپرده گذاران فرار کنند، حق امتیاز سپرده تبخیر می شود و زیان های تحقق نیافته در اوراق بهادار تحقق می یابد. روبینی معتقد است که ورشکستگی غیرقابل اجتناب می شود. این اقتصاددان همچنین معتقد است که اقتصاد ایالات متحده ممکن است به دلیل بحران اعتباری ناشی از استرس بانکی با فرود سخت تری مواجه شود و از آن به عنوان “خانه کارت” یاد کرد.

روبینی تاکید می کند که بانک های مرکزی جهان “نه تنها با یک معضل بلکه با یک سه راه مواجه هستند.” روبینی معتقد است، علاوه بر این، بانک‌های منطقه‌ای که برای تأمین مالی مشاغل کوچک و متوسط ​​و خانوارها حیاتی هستند، تحت تأثیر قرار می‌گیرند. بنابراین، سه راه برای بانک‌های مرکزی ارائه می‌شود، زیرا افزایش نرخ بهره با هدف دستیابی به ثبات قیمت ممکن است منجر به رکود اقتصادی و افزایش بیکاری شود و در عین حال خطر بی‌ثباتی شدید مالی را نیز افزایش دهد.

این اقتصاددان لقب «دکتر. Doom» نتیجه می گیرد که سه گانه چالش ها با شوک های منفی عرضه کل مانند همه گیری کووید-19 و جنگ در اوکراین ترکیب می شود. نوشته روبینی اضافه می کند:

رکود شدید تنها چیزی است که می تواند تورم قیمت ها و دستمزدها را تعدیل کند، اما بحران بدهی را شدیدتر می کند و به نوبه خود به یک رکود اقتصادی حتی عمیق تر باز می گردد. از آنجایی که حمایت نقدینگی نمی تواند از این حلقه سقوط سیستمی جلوگیری کند، همه باید برای بحران بدهی رکود تورمی آینده آماده شوند.

برچسب ها در این داستان

شوک عرضه کل، بخش بانکداری، ورشکستگی، سرمایه، همه گیری کووید-19، تنگنای اعتباری، حق امتیاز سپرده، سپرده گذاران، دکتر دووم، اکونومیست، ارزش اسمی، فدرال رزرو، بی ثباتی مالی، نرخ بهره بالاتر، خانوارها، ارزش بازار، متوسط کسب و کارهای بزرگ، نوریل روبینی، سرمقاله نظر، ثبات قیمت، رکود، رژیم نظارتی، روبینی، اوراق بهادار، کسب و کارهای کوچک، اعتماد، بانک های ایالات متحده، اقتصاد ایالات متحده، بیکاری، زیان های محقق نشده، جنگ در اوکراین

به نظر شما برای مقابله با بحران احتمالی بانکی و سه راهی که بانک های مرکزی با آن مواجه هستند چه اقداماتی باید انجام شود؟ آیا با نوشته روبینی موافقید؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.