دو کوون، مدیر عامل آزمایشگاه‌های Terraform، با استرداد به کره جنوبی مواجه شد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] بر اساس گزارشی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده است، دو کوون، مدیر عامل شرکت Terraform Labs، به جعل اسناد در مونته نگرو متهم شده است. کوون در حالی که با مدارک جعلی در حال سفر بود در فرودگاه پودگوریتسا دستگیر شد. دادستان های کره جنوبی گفته اند که بنیانگذار ترا به کره جنوبی استرداد

کد خبر : 338110
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
دو کوون، مدیر عامل آزمایشگاه‌های Terraform، با استرداد به کره جنوبی مواجه شد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس گزارشی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده است، دو کوون، مدیر عامل شرکت Terraform Labs، به جعل اسناد در مونته نگرو متهم شده است. کوون در حالی که با مدارک جعلی در حال سفر بود در فرودگاه پودگوریتسا دستگیر شد. دادستان های کره جنوبی گفته اند که بنیانگذار ترا به کره جنوبی استرداد می شود.

حساب پلیس مونته نگرو از اسناد سفر جعلی کشف شده در نزد کوون

دو کوون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Terraform Labs، که با نام کوون دو هیونگ نیز شناخته می شود، روز پنجشنبه در مونته نگرو، کشوری کوهستانی واقع در جنوب شرقی اروپا در شبه جزیره بالکان، دستگیر شد. این خبر برای اولین بار در 23 مارس توسط فیلیپ آزیچ، وزیر کشور مونته نگرو فاش شد و توضیح داد که کوون با داشتن مدارک شناسایی جعلی در فرودگاه پودگوریتسا دستگیر شد.

دو کوون، مدیر عامل آزمایشگاه Terraform با استرداد به کره جنوبی مواجه شد

بر اساس گزارشی که روز جمعه توسط خبرگزاری فرانسه منتشر شد، کوون اکنون به جعل در مونته نگرو متهم شده است. کوون همچنین با یک همراه ناشناس در سفر بود که او نیز بازداشت شد. پلیس مونته نگرو تصریح کرد: «براى هر دو نفر به جرم جعل اسناد شکایت کیفری تشکیل شد. علاوه بر اتهامات جعل، دادستان ها می خواهند کوون را به مدت 30 روز بازداشت کنند زیرا او ظاهراً جعل مدارک شناسایی خود را انکار می کند.

علاوه بر این، کیم هی کیونگ، سخنگوی دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول به خبرگزاری فرانسه گفت که دولت مایل است کوون را به کره جنوبی مسترد کند. دادستان های کره جنوبی اقداماتی را برای بازگرداندن کوون دو هیونگ انجام خواهند داد. ما در حال کار بر روی این فرآیند هستیم. Kwon همچنین با تعدادی از دعاوی در ایالات متحده مواجه است، از جمله دعوای حقوقی اخیر که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آغاز شده است.

پلیس مونته نگرو خاطرنشان کرد که کوون و همراهش مدارک سفری را که از کاستاریکا گرفته شده بود، جعل کرده بودند و این دو به دنبال پرواز به دبی بودند. پلیس همچنین گفت که پس از بازرسی چمدان ها، اسناد سفر از کره جنوبی و بلژیک نیز وجود دارد. وزارت کشور مونته نگرو گفت که هویت بلژیک کوون نیز مدارک جعلی بوده است. نام همسفر کوون هنوز فاش نشده است.

برچسب ها در این داستان

همدست، متهم، دستگیری، بلژیک، مدیر عامل، اتهامات، کاستاریکا، جنایی، بازداشت، do kwon، Do Kwon Terraform Labs، سند، دبی، کمیسیون تبادل، استرداد، جعلی، جعل، شناسایی، بازرسی، داخلی، مسائل، دعاوی حقوقی، حقوقی، چمدان، وزارت، مونته نگرو، تخلف، دفتر، در حال انجام، ساختگی، پلیس، فرآیند، دادستان، بازگرداندن، اوراق بهادار، کره جنوبی، ناحیه جنوبی، سخنگوی، مراحل، Terraform، Terraform Labs مدیر عامل، سفر، ایالات متحده

نظر شما در مورد دستگیری دو کوون در مونته نگرو پس از دستگیری با مدارک جعلی سفر چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، AFP، Twitter،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.