دو مزرعه پرورش قارچ بریتیش کلمبیا به دلیل تخلفات قانون ماهیگیری مجموعاً 650000 دلار جریمه شدند.

[ad_1] 7 آوریل 2022 – Abbotsford، بریتیش کلمبیا اجرای قوی و موثر قوانین حفاظت از محیط زیست و حیات وحش کانادا یکی از راه های مشخصی است که ما به تعهد خود برای تامین هوا و آب پاک و حفاظت از گونه های حیات وحش و زیستگاه آنها عمل می کنیم. در 4 آوریل 2022،

کد خبر : 189667
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
دو مزرعه پرورش قارچ بریتیش کلمبیا به دلیل تخلفات قانون ماهیگیری مجموعاً 650000 دلار جریمه شدند.

[ad_1]

7 آوریل 2022 – Abbotsford، بریتیش کلمبیا

اجرای قوی و موثر قوانین حفاظت از محیط زیست و حیات وحش کانادا یکی از راه های مشخصی است که ما به تعهد خود برای تامین هوا و آب پاک و حفاظت از گونه های حیات وحش و زیستگاه آنها عمل می کنیم.

در 4 آوریل 2022، در دادگاه استانی بریتیش کلمبیا در Abbotsford، Delfresh Mushroom Farm Ltd. به پرداخت مجموع 265000 دلار جریمه و HQ Mushroom Farm Ltd. به پرداخت مجموع 385000 دلار جریمه محکوم شد. این جریمه‌ها پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت‌هایی که هر دو مالک یکسانی دارند، در 22 نوامبر 2021 به دلیل دو تخلف از هر یک از مقررات پیشگیری از آلودگی قانون شیلات این جرایم مربوط به ته نشین شدن مواد مضر توسط هر یک از مزارع در آب هایی است که ماهی ها در آن تردد می کنند، در نتیجه زیربخش 36 (3) قانون را نقض می کند.

علاوه بر جریمه پولی، دادگاه به شرکت Delfresh Mushroom Farm دستور داد تا گزارشی را به محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا (ECCC) ارائه کند که در آن اقداماتی را که برای جلوگیری از ورود رسوبات مضر به آب‌های پر رفت و آمد ماهی انجام داده است، ارائه دهد.

جریمه ها به صندوق خسارات زیست محیطی دولت کانادا تعلق خواهد گرفت. در نتیجه این محکومیت، نام شرکت ها به ثبت احوال متخلفان زیست محیطی اضافه می شود.

محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا یک سرویس اشتراک رایگان ایجاد کرده است تا به کانادایی ها کمک کند از کارهایی که دولت کانادا برای محافظت از محیط طبیعی ما انجام می دهد مطلع شوند.

HQ Mushroom Farm Ltd.

در اکتبر 2015، افسران اجرای محیط زیست ECCC مزرعه HQ Mushroom Farm Ltd. را بازرسی کردند. مأموران دریافتند که پساب مزرعه وارد آب‌هایی می‌شود که ماهی‌ها در آن تردد می‌کنند و نمونه‌هایی را برای تجزیه و تحلیل جمع‌آوری کردند. نتایج تجزیه و تحلیل نشان داد که پساب ته نشین شده یک ماده مضر و به شدت برای ماهی کشنده است.

مأموران الف را صادر کردند قانون شیلات دستورالعمل، که HQ Mushroom Farm Ltd. را ملزم به توقف رسوبات مضر و توسعه و اجرای طرحی برای جلوگیری از ورود رسوبات مضر بیشتر به آب های پر رفت و آمد ماهی ها کرد.

در آوریل 2016، مأموران برای مشاهده مراحل انجام شده و جمع آوری نمونه های پساب به مزرعه بازگشتند. مجدداً، تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی نشان داد که پساب ته نشین شده در آب های پر رفت و آمد ماهی ها برای ماهی ها به شدت کشنده است.

در 23 سپتامبر 2020، اتهامات مربوط به 36 (3) قانون مطرح شد قانون شیلات.

مزرعه قارچ دلفرش با مسئولیت محدود

در آگوست 2018، افسران در محل انجام دادند قانون شیلات بازرسی از مزرعه قارچ دلفرش با مسئولیت محدود و نمونه برداری از جایی که مزرعه پساب را در آب های پر رفت و آمد ماهی ها رسوب می کرد. تجزیه و تحلیل نشان داد که پساب برای ماهی مضر و به شدت کشنده است.

افسران متعاقباً الف قانون شیلات دستورالعملی که مستلزم آن است که Delfresh Mushroom Farm Ltd. این رسوبات مضر را متوقف کند، و طرحی را برای جلوگیری از ورود رسوبات مضر بیشتر به آب های پر رفت و آمد ماهی ها ایجاد و اجرا کند.

در نوامبر 2018، مأموران برای بازرسی بعدی به مزرعه بازگشتند و پساب قهوه‌ای را مشاهده کردند که در یک نهر رسوب کرده بود. تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی نمونه های گرفته شده از مزرعه در این زمان، مضر بودن پساب را تایید کرد. افسران دستور دوم را تحت عنوان صادر کردند قانون شیلات.

در 23 سپتامبر 2020، اتهامات مربوط به 36 (3) قانون مطرح شد قانون شیلات.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.