دو ماه طوفانی در انتظار حسن یزدانی

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرقی نمی کند طرفدار پر و پا قرص کشتی باشید یا نه؛ این روز ها نام حسن یزدانی، در هر خانه ای یک نام آشناست و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که پیگیر کشتی های یزدانی نباشد و او را دوست نداشته باشد. یزدانی در ماه های گذشته

کد خبر : 133456
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۴۹
دو ماه طوفانی در انتظار حسن یزدانی

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرقی نمی کند طرفدار پر و پا قرص کشتی باشید یا نه؛ این روز ها نام حسن یزدانی، در هر خانه ای یک نام آشناست و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که پیگیر کشتی های یزدانی نباشد و او را دوست نداشته باشد. یزدانی در ماه های گذشته چهره اول ورزش ایران بوده؛ او ابتدا در المپیک توکیو به دیوید تیلور آمریکایی باخت و در ادامه حدود دو ماه بعد در مسابقات جهانی نروژ بالاخره او را شکست داد و مدال طلای جهان را به سینه زد. پس از بازگشت از اسلو، یزدانی حسابی درگیر مراسم های تجلیل و استقبال شد و البته خودش هم قصد داشت مدتی استراحت کند به همین دلیل در دور مقدماتی لیگ کشتی غایب بود اما حالا برای حضور در مرحله نیمه نهایی با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد بسته و قرار است برای این تیم روی تشک برود.

از طرفی علیرضا رضایی، سرمربی تیم سهند ارس که رقیب فولادین ذوب آمل در نیمه نهایی است، با آرتور نایفونوف روسی، دارنده مدال برنز جهان و المپیک که برای حضور در مسابقات نظامیان جهان به ایران آمده بود قرارداد بست تا یزدانی و مرد روسی، به فاصله چند ماه برای سومین بار در مقابل یک دیگر قرار بگیرند و یک رقابت جذاب را در دل لیگ داشته باشند. یزدانی هم در نیمه نهایی المپیک توکیو و هم در نیمه نهایی مسابقات جهانی نروژ این کشتی گیر روسی را شکست داد اما حالا نایفونوف که با قهرمانی در مسابقات نظامیان جهان نشان داد همچنان سرحال و قبراق است، به دنبال آن است تا ذر ۱۸ آذر با حضور در لیگ بالاخره مچ یزدانی را بخواباند. باید دید یزدانی تا آن زمان می تواند به آمادگی مطلوب برسد یا خیر.

از طرف دیگر در طی هفته های اخیر بحث مسابقه کشتی ایران و آمریکا در بهمن ماه به میزبانی آمریکا بارها مطرح شده و تیم ایران قرار است در این مسابقات شرکت کند که گفته می شود حسن یزدانی و دیوید تیلور هم در این مسابقه با یکدیگر کشتی می گیرند. مبارزه ای که پنجمین نبرد این دو در سال های اخیر، و سومین نبرد آن ها در طی یک سال گذشته است و می تواند پایان بخش دو ماه طوفانی برای یزدانی باشد که ابتدا باید در لیگ با نایفونوف کشتی بگیرد و بعد در آمریکا، با مرد جادویی کشتی.

۲۵۷ ۲۵۱

بیشتر بخوانید: کی‌روش بهترین گزینه برای منچستریونایتد است

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.