دو سازمان PEI بودجه فدرال را برای بهبود رفاه کهنه سربازان دریافت می کنند

[ad_1] Ranch View Serene, Lest We Forget Community Veterans Committee هر کدام 400000 دلار از امور کهنه سربازان کانادا دریافت می کنند 18 ژانویه 2022 – شارلوت تاون – امور کهنه سربازان کانادا امروز، محترم لارنس مک‌آولی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی، در کنار بابی موریسی، عضو پارلمان اگمونت، اعلام کردند

کد خبر : 157423
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
دو سازمان PEI بودجه فدرال را برای بهبود رفاه کهنه سربازان دریافت می کنند

[ad_1]

Ranch View Serene, Lest We Forget Community Veterans Committee هر کدام 400000 دلار از امور کهنه سربازان کانادا دریافت می کنند

18 ژانویه 2022 – شارلوت تاون – امور کهنه سربازان کانادا

امروز، محترم لارنس مک‌آولی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی، در کنار بابی موریسی، عضو پارلمان اگمونت، اعلام کردند که کمیته کهنه سربازان جامعه را فراموش نکنیم. بودجه از طریق صندوق رفاه کهنه سربازان و خانواده (VFWF) اعطا شده است.

Serene View Ranch که در الکساندرا، PEI واقع شده است، 400000 دلار برای ایجاد یک برنامه تثبیت، زمین و انعطاف پذیری برای کهنه سربازان بومی و زنان دریافت می کند. درمان تروما هم فردی و هم مبتنی بر جامعه خواهد بود و انواع رویکردهای درمانی چند رشته ای و حساس فرهنگی را ارائه می دهد. پس از توسعه، این برنامه با کلینیک های سلامت روان در سراسر کانادا به اشتراک گذاشته خواهد شد.

کمیته کهنه سربازان جامعه که مبادا فراموش کنیم، مستقر در سامرساید، PEI، همچنین 400000 دلار برای بهبود امنیت اقتصادی زنان و کهنه سربازان LGBTQ2 در PEI دریافت خواهد کرد. آنها یک مرکز موفقیت کهنه سربازان را برای حمایت از کهنه سربازان از طریق برنامه های کارآفرینی و اشتغال، خدمات پشتیبانی اشتغال، خدمات ترجمه، مشاوره شغلی و خدمات راهنمایی ایجاد خواهند کرد.

همه دریافت کنندگان از این بودجه برای ابتکاراتی که رفاه جانبازان و خانواده های آنها را بهبود می بخشد استفاده خواهند کرد. امسال، سازمان‌های منتخب به مسائلی می‌پردازند که جانبازان و خانواده‌های آن‌ها را در دوران بهبودی پس از کووید-19، مانند بی‌خانمانی، بازآموزی، اشتغال، و چالش‌های بهداشتی، همراه با حمایت از گروه‌های عدالت‌خواه مانند زنان و کهنه‌کاران LGBTQ2، مورد توجه قرار می‌دهند. این حمایت از طریق سرمایه گذاری های اضافی در صندوق رفاه جانبازان و خانواده در بودجه 2021 امکان پذیر شده است.

از سال 2018، صندوق رفاه کهنه سربازان و خانواده از سازمان های خصوصی، دولتی و دانشگاهی حمایت مالی کرده است که در تلاش برای بهبود زندگی جانبازان و خانواده های آنها از طریق پروژه ها، ابتکارات و تحقیقات نوآورانه هستند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.