دو جغد مشابه را پیدا کنید؟!

[ad_1] آزمون یافتن جغدهای مشابه خیلی ساده است، کافی است به تصویر با دقت نگاه کنید و هر روی ظاهر جغد تمرکز کنید تا ابتدا آن هایی که شبیه هم نیستند را پیدا کنید و بعد به دو جغد مشابه برسید. توانایی حل معماهای مانند آزمون یافتن جغدهای مشابه یعنی شما از ضریب هوشی و

کد خبر : 427290
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
دو جغد مشابه را پیدا کنید؟!

[ad_1]

آزمون یافتن جغدهای مشابه

آزمون یافتن جغدهای مشابه خیلی ساده است، کافی است به تصویر با دقت نگاه کنید و هر روی ظاهر جغد تمرکز کنید تا ابتدا آن هایی که شبیه هم نیستند را پیدا کنید و بعد به دو جغد مشابه برسید. توانایی حل معماهای مانند آزمون یافتن جغدهای مشابه یعنی شما از ضریب هوشی و قدرت بینایی فوق العاده ای برخوردار هستید. همچنین آن هایی که توانایی کشف شباهت ها و تفاوت های دو تصویر یکسان را دارند، در واقع از مهارت بی‌نظیر جزئی نگری برخوردار هستند که باعث تقویت مهارت بصری، حافظه کوتاه مدت و قدرت ذهن شما می‌شوند. حالا شما بگویید آیا می‌توانید جغدهای مشابه درون تصویر را تشیخص دهید؟

آزمون یافتن جغدهای مشابه

 آزمون یافتن جغدهای مشابه

در تست هوش امروز، به حافظه کوتاه مدت خود اعتماد کنید، چشم هایتان را ببندید، یک نفس عمیق بکشید و باز کنید، سپس بدون فکر کردن به هیچ چیز فقط به تصویر نگاه کنید و از مهارت جزئی نگری خود کمک بگیرید تا دو جغد مشابه را پیدا کنید. فراموش نکنید برای حل این آزمون ها این شما هستید که باید آن را انجام دهید تا به میزان ضریب هوشی خود پی ببرید. پس بدون کمک دیگران این کار را انجام دهید.

اگر بتوانید دو جغد مشابه را در این پازل تصویری در طول 11 ثانیه پیدا کنید، هم چشمان تیزبینی دارید و هم از تیزهوشی فوق العاده ای بهره مند هستید.

افرادی که می‌توانند به سرعت دو جغد یکسان را تشخیص دهند، افرادی موفق و باهوش هستند. آن ها همچنین از قدرت و خلاقیت بی‌نظیری برخوردار هستند.

زمان را فرموش نکنید. شما فقط 11 ثانیه فرصت دارید؟!

اگر آماده هستید، زمان سنج را روشن کنید و به دنبال دو جغد شبیه به هم این 6 جغد را از نظر بگذرانید!

.

.

.

با دقت به تصویر نگاه کنید و به جزئیات توجه کنید. به دنبال شباهت بین جغدها باشید.

آزمون یافتن جغدهای مشابه

آیا موفق به یافتن دو جغد شبیه به هم شدید؟

کمی بیشتر دقت کنید!

.

.

.

ظاهرا زمان شما به پایان رسیده است!

پاسخ به آزمون یافتن جغدهای مشابه

اگر جزء دسته ای هستید که توانسته دو جغد مشابه را تشخیص دهد، تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز همچنان به دنبال جغدها می گردید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید!

جواب تست هوش

بله! دو جغد متفاوت کنار هم قرار ندارند، بلکه یکی بالا در ردیف اول و دومی در ردیف دوم است. ما دور آن ها دایره کشیده ایم تا شما بهتر آن‌ها را ببینید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از حل آزمون یافتن جغدهای مشابه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید حل معماها

بر اساس تحقیقات انجام شده اگر خستگی روحی دارید، هرگز آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر بدی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماهای تصویری را حل کنید.

آزمون شناسایی قاتل زن: در 11 ثانیه بگویید چه کسی زن را کشته؟

معماها و تست های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجش هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

آیا می توانید 3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهید؟



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.