دویچه بانک روسیه را ترک می کند، می گوید تجارت جدیدی در آنجا وجود نخواهد داشت – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1] دویچه بانک آلمان به آخرین غول خدمات مالی تبدیل شده است که ترک روسیه را به دلیل حمله نظامی مسکو به اوکراین تایید کرده است. این بانک از سال 2014، زمانی که روسیه کریمه را ضمیمه کرد و درگیری در شرق اوکراین آغاز شد، میزان مواجهه با روسیه را کاهش داده است. در بحبوحه

کد خبر : 178364
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
دویچه بانک روسیه را ترک می کند، می گوید تجارت جدیدی در آنجا وجود نخواهد داشت – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1]

دویچه بانک آلمان به آخرین غول خدمات مالی تبدیل شده است که ترک روسیه را به دلیل حمله نظامی مسکو به اوکراین تایید کرده است. این بانک از سال 2014، زمانی که روسیه کریمه را ضمیمه کرد و درگیری در شرق اوکراین آغاز شد، میزان مواجهه با روسیه را کاهش داده است.

در بحبوحه جنگ جاری در اوکراین، دویچه بانک از روسیه خارج شد

دویچه بانک، بزرگترین موسسه بانکی آلمان، در حال کاهش فعالیت های خود در فدراسیون روسیه است. این بانک در بیانیه ای حرکت خود را اعلام کرد ارسال شده اواخر روز جمعه در توییتر، حمله روسیه به اوکراین را محکوم کرد.

این گروه مالی مجدداً حمایت خود از دولت آلمان و متحدانش را در “دفاع از دموکراسی و آزادی خود” تأیید کرد. این شرکت همچنین یادآوری کرد که از سال 2014 به طور قابل توجهی میزان حضور خود در بازار روسیه را کاهش داده است.

DB خاطرنشان کرد که مانند سایرین در این بخش، با رعایت تعهدات قانونی و نظارتی، این بانک اکنون در حال پایان دادن به تجارت باقی مانده خود در روسیه است و در عین حال به مشتریان غیر روسی خود در تلاش برای کاهش فعالیت های خود در کشور تحریم شده کمک می کند. همچنین تاکید کرد:

هیچ تجارت جدیدی در روسیه وجود نخواهد داشت.

خروج دویچه بانک به دنبال اقدامات مشابه بانک های سرمایه گذاری بزرگ آمریکایی گلدمن ساکس و جی پی مورگان چیس صورت می گیرد. سیتی گروپ، بانک آمریکایی با بیشترین میزان مواجهه با روسیه، فعالیت های تجاری مصرف کننده را در آنجا نیز محدود می کند.

در همین حال، به نقل از رویترز، بانک بین المللی Raiffeisen اتریش نیز در حال بررسی تصمیم برای خروج از فدراسیون روسیه است. در این گزارش به نقل از منابع آگاه بدون ارائه جزئیات بیشتر اشاره شده است.

در بحبوحه افزایش تحریم‌ها علیه روسیه، از جمله قطع برخی از بانک‌های این کشور از SWIFT، ارائه‌دهندگان پرداخت و حواله مانند Western Union، Paypal، Remitly و Revolut خدمات کاربران روسی را به حالت تعلیق درآوردند. ویزا، مسترکارت و امریکن اکسپرس نیز فعالیت خود را در این کشور متوقف کردند. متحدان غربی همچنین به این نگرانی پرداخته اند که مسکو ممکن است از دارایی های رمزنگاری شده برای دور زدن تحریم ها استفاده کند.

برچسب ها در این داستان

بانک، غول بانکی، موسسه بانکی، بانک ها، درگیری، دویچه بانک، اروپا، اروپا، گروه مالی، خدمات مالی، آلمان، آلمان، تهاجم، بانک سرمایه گذاری، روسیه، روسیه، تحریم ها، اوکراین، اوکراین، جنگ

آیا فکر می کنید سایر بانک های اروپایی نیز از بازار روسیه خارج خواهند شد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.