دویچه بانک انتظار دارد رکود زودتر و شدیدتر در ایالات متحده با در پیش گرفتن “مسیر تهاجمی پیاده روی” توسط فدرال رزرو آمریکا – اخبار اقتصادی بیت کوین

دویچه بانک پیش بینی رکود خود را به روز کرد. اقتصاددانان این بانک اکنون شاهد “رکودی زودتر و تا حدودی شدیدتر” از پیش بینی قبلی هستند. اقتصاددانان می‌گویند: «فدرال رزرو مسیر پیاده‌روی تهاجمی‌تری را در پیش گرفته است، شرایط مالی به شدت تنگ‌تر شده و داده‌های اقتصادی نشانه‌های واضحی از کندی را نشان می‌دهند.» پیش

کد خبر : 219382
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
دویچه بانک انتظار دارد رکود زودتر و شدیدتر در ایالات متحده با در پیش گرفتن “مسیر تهاجمی پیاده روی” توسط فدرال رزرو آمریکا – اخبار اقتصادی بیت کوین


دویچه بانک پیش بینی رکود خود را به روز کرد. اقتصاددانان این بانک اکنون شاهد “رکودی زودتر و تا حدودی شدیدتر” از پیش بینی قبلی هستند. اقتصاددانان می‌گویند: «فدرال رزرو مسیر پیاده‌روی تهاجمی‌تری را در پیش گرفته است، شرایط مالی به شدت تنگ‌تر شده و داده‌های اقتصادی نشانه‌های واضحی از کندی را نشان می‌دهند.»

پیش بینی رکود دویچه بانک

به گزارش یاهو فایننس، مت لوزتی، اقتصاددان ارشد آمریکایی دویچه بانک، روز جمعه در یادداشتی به مشتریان توضیح داد که رکود زودتر رخ خواهد داد و شدیدتر از آنچه قبلا پیش بینی می شد خواهد بود.

این بانک در ماه آوریل اعلام کرد که اقتصاد ایالات متحده تا پایان سال آینده در یک رکود “بزرگ” قرار خواهد گرفت.

با این حال، لوزتی در یادداشت توضیح داد: «از آن زمان، فدرال رزرو مسیر کوهنوردی تهاجمی‌تری را در پیش گرفته است، شرایط مالی به شدت سخت‌تر شده و داده‌های اقتصادی نشانه‌های واضحی از کند شدن را نشان می‌دهند.» اقتصاددان دویچه بانک ادامه داد:

در پاسخ به این تحولات، اکنون ما انتظار یک رکود زودتر و تا حدودی شدیدتر را داریم.

فدرال رزرو هفته گذشته نرخ بهره پایه خود را 75 واحد افزایش داد که بزرگترین افزایش از سال 1994 است.

فدرال رزرو در گزارش شش ماهه خود به کنگره که روز جمعه منتشر شد، گفت: «کمیته کاملاً آگاه است که تورم بالا مشکلات قابل‌توجهی را تحمیل می‌کند، به‌ویژه برای کسانی که کمترین توانایی را دارند تا هزینه‌های بالاتر کالاهای ضروری را برآورده کنند… تعهد کمیته به بازگرداندن ثبات قیمت – که برای حفظ یک بازار کار قوی ضروری است – بدون قید و شرط است.

اقتصاددان دویچه بانک خاطرنشان کرد:

انقباض شدیدتر شرایط مالی می تواند به راحتی خطرات رکود را در اواخر سال به جلو بکشد، که می تواند چرخه انقباض فدرال رزرو را کوتاه کند.

وی افزود: «به گفته وی، تورم بالاتر در آن دوره احتمالاً توانایی فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره برای مقابله با رکود را محدود می کند. از سوی دیگر، یک اقتصاد انعطاف‌پذیرتر در کوتاه‌مدت با فشارهای تورمی مداوم‌تر، ریسک صعودی را برای دیدگاه فدرال رزرو به همراه خواهد داشت.

در اوایل ماه جاری، بانک جهانی نسبت به رکود جهانی هشدار داد. رئیس جمهور دیوید مالپاس گفت: “برای بسیاری از کشورها، اجتناب از رکود اقتصادی دشوار خواهد بود.”

سایر افرادی که نسبت به رکود اقتصادی هشدار داده اند عبارتند از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، جین فریزر، مدیر عامل سیتی گروپ، داون فیتزپاتریک، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری سوروس، مایکل بری سرمایه گذار The Big Short و نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی.

روز یکشنبه، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده به ABC News گفت: “من فکر نمی کنم رکود اقتصادی اجتناب ناپذیر باشد.” علاوه بر این، یک نظرسنجی توسط وال استریت ژورنال نشان داد که اقتصاددانان به طور چشمگیری احتمال رکود را افزایش داده اند. این نشریه روز یکشنبه گزارش داد که آنها اکنون این میزان را در 12 ماه آینده به 44 درصد می‌رسانند که از 28 درصد در آوریل و 18 درصد در ژانویه افزایش یافته است.

نظر شما در مورد پیش بینی دویچه بانک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.