دوپینگ اوکراین به سبک مکرون/ ۴۰ موشک در راه اوکراین/ عکس

[ad_1] تینا مزدکی: اوکراین خبرهای بدی را درباره دریافت موشک دریافت کرده است، پارلمان آلمان درخواست تحویل موشک‌های کروز تاروس KEPD ۳۵۰ به اوکراین را رد کرد. با این حال فرانسه یک خبر خوب برای اوکراین دارد، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، اعلام کرد که کشورش ۴۰ موشک کروز SCALP-EG دیگر به اوکراین تحویل خواهد داد.

کد خبر : 456676
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۸:۰۷
دوپینگ اوکراین به سبک مکرون/ ۴۰ موشک در راه اوکراین/ عکس

[ad_1]

تینا مزدکی: اوکراین خبرهای بدی را درباره دریافت موشک دریافت کرده است، پارلمان آلمان درخواست تحویل موشک‌های کروز تاروس KEPD ۳۵۰ به اوکراین را رد کرد. با این حال فرانسه یک خبر خوب برای اوکراین دارد، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، اعلام کرد که کشورش ۴۰ موشک کروز SCALP-EG دیگر به اوکراین تحویل خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

بوندستاگ آلمان با ۴۸۵ رای موافق در مقابل ۱۷۸ رای ممتنع و سه رای ممتنع به پیشنهاد تحویل موشک‌های کروز تاروس به اوکراین رای منفی داد. صرف نظر از رای گیری، تصمیم نهایی در مورد تحویل تاروس به اوکراین با رئیس شورای امنیت فدرال آلمان، اولاف شولز، صدراعظم آلمان است. با این حال، این تصمیم در حالی گرفته می‌شود که فرانسه موشک‌های SCALP-EG و بریتانیا ماه‌ها تعداد نامشخصی از موشک‌های کروز پرتاب هوای SCALP-EG مشابه را در اختیار اوکراین قرار داده است.

دوپینگ اوکراین به سبک مکرون/ ۴۰ موشک در راه اوکراین/ عکس

برخلاف رای بوندستاگ، مکرون در یک سخنرانی اعلام کرد که فرانسه دور جدیدی از موشک های کروز SCALP-EG و همچنین صدها بمب را به اوکراین تحویل خواهد داد و در فوریه از کیف بازدید خواهد کرد. فرانسه که برای اولین بار در می ۲۰۲۳ به فکر تحویل SCALP-EG به اوکراین افتاد،در اواسط ژوئیه همان سال تایید کرد که این موشک به اوکراین تحویل داده می‌شود. مکرون علاوه بر وعده SCALP-EGهای بیشتر، افزود که صنایع دفاعی فرانسه نیز در چارچوب «اقتصاد جنگی» برای تقویت تولید و تامین تجهیزات، به ویژه هویتزرهای ۱۵۵ میلی متری سزار به اوکراین کار می‌کند.

دوپینگ اوکراین به سبک مکرون/ ۴۰ موشک در راه اوکراین/ عکس

برای اوکراین، تامین این تسلیحات یک نیاز حیاتی است. با این که برد SCALP-EG به ۲۵۰ کیلومتر محدود شده است، آنها به همراه دیگر SCALP-EGها، در پشت خط مقدم مورد استفاده قرار گرفته اند. با این حال، مشخص نیست که اوکراینی‌ها هنوز چند SCALP-EG در اختیار دارند.

کیف همچنین مقدار محدودی از سامانه موشکی تاکتیکی ارتش یا ATACMS را از نیروهای اوکراینی ایالات متحده دریافت کرده است. در حالی که اوکسانا مارکارووا، سفیر اوکراین در ایالات متحده در کنفرانس خبرنگاران و سردبیران نظامی در اکتبر ۲۰۲۳ گفت که کشورش می‌تواند نسخه‌های جدیدتر و دوربردتر را در سال جاری دریافت کند که می‌تواند اهدافی را تا ۱۸۶ مایلی دورتر هدف قرار دهد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است و مشخص نیست که آیا هرگز چنین خواهد شد.

دوپینگ اوکراین به سبک مکرون/ ۴۰ موشک در راه اوکراین/ عکس

این امکان وجود دارد که اعلام مکرون در مورد SCALP-EGهای اضافی، فشار جدیدی را بر آلمان وارد کند تا آن‌ها پاسخی مشابه برای تاروس داشته باشد و به اوکراین پاسخ مثبت بدهند. بر اساس گزارش‌ها تلاش‌هایی در حال انجام است تا رای‌گیری درباره این موشک را دوباره برقرار کند.

طرفداران اصلی احزاب حاکم که طرفدار تحویل تاروس به اوکراین هستند بلافاصله پس از رای گیری در بوندستاگ اعلام کردند که احزاب حاکم می‌خواهند پیشنهاد خود را تا فوریه ارائه کنند که این پیشنهاد شامل تحویل موشک‌های کروز تاروس به اوکراین می‌شود. اینکه آیا این اتفاق می‌افتد یا نه هنوز مشخص نیست، اما رد درخواست قبلی نشان داد که اوکراین در این مورد خوش شانس نبوده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: thedrive

۲۲۷۳۲۳

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.