دونالد ترامپ هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده با “مشکل بسیار بزرگتر از رکود” روبرو است – “ما رکود خواهیم داشت” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا هشدار داده است که اقتصاد ایالات متحده با “مشکل بسیار بزرگتر از رکود” مواجه است. وی با اشاره به اینکه “افسردگی خواهیم داشت”، تاکید کرد: باید این مملکت را به راه بیندازیم وگرنه با مشکل جدی مواجه خواهیم شد. دونالد ترامپ درباره رکود اقتصادی و رکود دونالد ترامپ،

کد خبر : 233240
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
دونالد ترامپ هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده با “مشکل بسیار بزرگتر از رکود” روبرو است – “ما رکود خواهیم داشت” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا هشدار داده است که اقتصاد ایالات متحده با “مشکل بسیار بزرگتر از رکود” مواجه است. وی با اشاره به اینکه “افسردگی خواهیم داشت”، تاکید کرد: باید این مملکت را به راه بیندازیم وگرنه با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

دونالد ترامپ درباره رکود اقتصادی و رکود

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز جمعه در یک سخنرانی در جریان راهپیمایی “نجات آمریکا” در آریزونا هشدار داد که ایالات متحده ممکن است به دلیل سیاست های مالی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا وارد یک رکود اقتصادی شود. اظهارات او در حمایت از کری لیک، نامزد جمهوریخواه فرمانداری آریزونا بود.

ترامپ هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است وارد رکودی مشابه رکود بزرگ سال 1929 شود. داده های اخیر نشان داد که تورم در ایالات متحده در ماه مه نسبت به سال قبل 8.6 درصد افزایش یافت که بالاترین نرخ در چهار دهه اخیر است.

دستمزدهای واقعی در حال سقوط هستند و ما در آستانه یک ویرانگر هستیم و این ویرانگر است. به آن رکود تورمی می گویند. این خوب نیست،» ترامپ تاکید کرد. “چیزی که من نگرانش هستم، آنها مدام در مورد داشتن برخی معکوس ها صحبت می کنند … جایی که ما اکنون می رویم می تواند مکان بسیار بدی باشد.”

رئیس جمهور سابق ادامه داد: «ما باید این کشور را به راه بیندازیم وگرنه با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.»

نه رکود رکود کلمه خوبی است. مشکلی بزرگتر از رکود خواهیم داشت. افسردگی خواهیم داشت

می دانید، در سال 1929 آنها چیزی به نام رکود داشتند، درست می دانید؟ ای کاش آنها فقط رکود داشتند.»

در همین حال، دولت بایدن شدت وضعیت اقتصادی آمریکا را کم اهمیت جلوه می دهد. جانت یلن، وزیر خزانه داری روز یکشنبه در CNBC گفت: «این اقتصادی نیست که در رکود است. اما ما در یک دوره گذار هستیم که در آن رشد کند می شود و این لازم و مناسب است. او اظهار داشت:

رکود یک ضعف گسترده در اقتصاد است. ما الان آن را نمی بینیم.

ترامپ تنها کسی نیست که اخیراً درباره رکود در ایالات متحده هشدار داده است، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، همچنین در مورد رکود اقتصادی در این کشور هشدار داده است و اشاره کرده است که بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک در حال سقوط هستند. هفته گذشته، او پیش بینی کرد که تورم ممکن است به یک رکود بزرگ منجر شود.

نظر شما در مورد هشدار دونالد ترامپ چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.