دونالد ترامپ از جمهوری‌خواهان می‌خواهد اگر دموکرات‌ها با کاهش هزینه‌ها موافقت نمی‌کنند اجازه بدهند بدهی آمریکا را نکول کنند – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه خواسته است تا در صورت عدم توافق دموکرات‌ها بر سر کاهش هزینه‌ها، به آمریکا اجازه بدهند تعهدات بدهی خود را نپردازند. ترامپ که در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نیز نامزد می شود، تاکید کرد که اجازه دادن به نکول آمریکا “بهتر از کاری است که در

کد خبر : 358305
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۳۰
دونالد ترامپ از جمهوری‌خواهان می‌خواهد اگر دموکرات‌ها با کاهش هزینه‌ها موافقت نمی‌کنند اجازه بدهند بدهی آمریکا را نکول کنند – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه خواسته است تا در صورت عدم توافق دموکرات‌ها بر سر کاهش هزینه‌ها، به آمریکا اجازه بدهند تعهدات بدهی خود را نپردازند. ترامپ که در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نیز نامزد می شود، تاکید کرد که اجازه دادن به نکول آمریکا “بهتر از کاری است که در حال حاضر انجام می دهیم زیرا مانند ملوانان مست پول خرج می کنیم.”

توصیه های دونالد ترامپ در مورد پیش فرض آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری 2024 به قانون‌گذاران جمهوری‌خواه توصیه کرده است که اگر دموکرات‌ها با کاهش هزینه‌ها موافقت نکردند، اجازه بدهند ایالات متحده تعهدات بدهی خود را نپردازد.

از ترامپ در تالار شهر تلویزیونی سی ان ان در روز چهارشنبه خواسته شد که او به جمهوری خواهان در مورد احتمال عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات بدهی خود توصیه کند. او گفت:

من به جمهوری‌خواهان – کنگره‌ها، سناتورها- می‌گویم اگر کاهش‌های گسترده به شما ندهند، باید پیش‌فرض انجام دهید.

رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده افزود: من معتقد نیستم که آن‌ها یک پیش‌فرض انجام دهند زیرا فکر می‌کنم دموکرات‌ها کاملاً تسلیم خواهند شد، زیرا شما نمی‌خواهید چنین اتفاقی بیفتد.

ترامپ که در نوامبر سال گذشته اعلام کرد در سال 2024 مجدداً نامزد ریاست جمهوری است، تاکید کرد:

اما، بهتر از کاری است که ما در حال حاضر انجام می دهیم، زیرا مانند ملوانان مست پول خرج می کنیم.

وقتی ترامپ تحت فشار قرار گرفت تا مشخص کند که آیا معتقد است «اگر کاخ سفید با کاهش هزینه‌ها موافقت نکند، ایالات متحده باید نکول کند»، بلافاصله پاسخ داد:

خوب، ممکن است همین الان این کار را انجام دهید، زیرا بعداً این کار را انجام خواهید داد. چون ما باید این کشور را نجات دهیم. کشور ما در حال مرگ است. کشور ما توسط افراد احمق، توسط افراد بسیار احمق ویران می شود.

ترامپ در ماه‌های اخیر هشدارهای متعددی درباره اقتصاد آمریکا و دلار آمریکا صادر کرده است. او ماه گذشته ادعا کرد که دلار در حال سقوط است و “به زودی دیگر استاندارد جهانی نخواهد بود.” او همچنین هشدار داد که “ما بسیار نزدیک” به جنگ جهانی سوم هستیم.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده به قانونگذاران اطلاع داده است که وزارت خزانه داری ممکن است قادر به پرداخت تمام صورت حساب های دولت از اول ژوئن نباشد «اگر کنگره سقف بدهی را قبل از آن زمان افزایش یا تعلیق نکند».

نظر شما در مورد اینکه دونالد ترامپ از قانونگذاران جمهوری خواه خواسته است تا اگر دموکرات ها با کاهش هزینه ها موافقت نکنند، اجازه بدهند ایالات متحده تعهدات بدهی خود را نکول کند، چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.