دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، جنگ ارزی ایالات متحده علیه چین را با شکست آمریکا در جنگ جهانی تشبیه کرد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا هشدار داد که شکست آمریکا در جنگ ارزی علیه چین مانند شکست آمریکا در جنگ جهانی است. ترامپ هشدار داد: «ما کشوری درجه دوم خواهیم بود» و افزود که دلار آمریکا «آن چیزی است که ما را قدرتمند و قوی می‌کند». دونالد ترامپ درباره جنگ ارزی آمریکا و چین

کد خبر : 346406
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، جنگ ارزی ایالات متحده علیه چین را با شکست آمریکا در جنگ جهانی تشبیه کرد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا هشدار داد که شکست آمریکا در جنگ ارزی علیه چین مانند شکست آمریکا در جنگ جهانی است. ترامپ هشدار داد: «ما کشوری درجه دوم خواهیم بود» و افزود که دلار آمریکا «آن چیزی است که ما را قدرتمند و قوی می‌کند».

دونالد ترامپ درباره جنگ ارزی آمریکا و چین

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز که چهارشنبه پخش شد، هشدار داد که اگر چین بخش بزرگی از جهان را از استاندارد دلار خارج کند، معادل شکست آمریکا در جنگ جهانی است.

ایران از طریق چین با عربستان سعودی متحد می شود. و چین در حال تسلط بر آن است… و من شنیدم که چند نفر گفتند، “خب، ما هرگز استاندارد دلاری را از دست نخواهیم داد.” شوخی می کنند؟» او گفت و توضیح داد:

چین می خواهد استاندارد، استاندارد ارز را تغییر دهد. و اگر این اتفاق بیفتد، مثل از دست دادن یک جنگ جهانی است. ما یک کشور درجه دو خواهیم بود.

علاوه بر این، رئیس جمهور سابق آمریکا توضیح داد که کشورهای غربی برزیل را به نفوذ چین از دست داده اند و در آستانه از دست دادن کلمبیا در نیمکره خود هستند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایران و روسیه قبلاً با چین همسو شده اند.

ترامپ درباره روابط فرانسه با چین و دیدار اخیر امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه و شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین اظهار نظر کرد و تکرار کرد:

چه خبر است؟ ما داریم باختیم اگر پول خود را از دست بدهیم – این معادل از دست دادن یک جنگ جهانی است. پول ما چیزی است که ما را قدرتمند و قوی می کند.

رئیس‌جمهور سابق تاکید کرد که اگر مکرون در زمانی که در کاخ سفید بود به چین سفر می‌کرد، با رئیس‌جمهور فرانسه تماس می‌گرفت و او را به عواقب اقتصادی، مانند محدود کردن واردات شراب فرانسوی به عنوان جریمه، تهدید می‌کرد.

به گفته ترامپ، برخورد با همه کشورها دشوار است زیرا می‌خواهند از آمریکا سوء استفاده کنند. اما فرانسه به ویژه بسیار دشوار است.

رئیس جمهور سابق آمریکا فاش کرد که شخصاً با فرانسوی ها تماس تلفنی داشته و تهدید کرده است که در واکنش به طرح فرانسه برای مالیات بر شرکت های آمریکایی، تعرفه 100 درصدی بر شامپاین اعمال خواهد کرد. ترامپ در ادامه گفت: ۱۵ دقیقه بعد با من تماس گرفته می‌شود و فرانسوی‌ها به او گفته‌اند: «ما تصمیم گرفته‌ایم از شرکت‌های آمریکایی هزینه‌ای دریافت نکنیم.» با این حال، رئیس جمهور سابق خاطرنشان کرد: “اما می دانید وقتی من رفتم چه اتفاقی افتاد، اکنون آنها از آنها اتهام می زنند.”

هفته گذشته، ترامپ هشدار داد که چین در تلاش است تا دلار آمریکا را به عنوان واحد پول شماره یک در سراسر جهان جایگزین کند و پیش‌بینی کرد که تحت دولت بایدن، آنها “احتمالا” موفق خواهند شد. وی تاکید کرد: این بزرگترین شکست تاریخ کشور ما خواهد بود.

برچسب ها در این داستان

دونالد ترامپ، دونالد ترامپ چین، جنگ ارزی دونالد ترامپ، دلارزدایی دونالد ترامپ، استاندارد دلار دونالد ترامپ، جنگ جهانی دونالد ترامپ، جنگ جهانی سوم دونالد ترامپ، دونالد ترامپ شی جین پینگ، دلار آمریکا، ضرر دلار آمریکا، دلار آمریکا

آیا با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.