دومین تیزر فصل نهم Dexter اطلاعات تازه‌ای را شامل می‌شود

[ad_1] حساب شبکه شوتایم در توییتر دقایقی قبل دومین تیزر فصل نهم Dexter را منتشر کرد که ۳۰ ثانیه زمان دارد. پس از اینکه Justice League به سینماها آمد و نتوانست انتظارات را برآورده کند، گروهی از کاربران ناراضی یک کمپین راه انداختند. هدف کمپین، متقاعد کردن وارنر به انتشار نسخه اصلی بود؛ همان نسخه‌ای

کد خبر : 49744
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
دومین تیزر فصل نهم Dexter اطلاعات تازه‌ای را شامل می‌شود

[ad_1]

حساب شبکه شوتایم در توییتر دقایقی قبل دومین تیزر فصل نهم Dexter را منتشر کرد که ۳۰ ثانیه زمان دارد.

پس از اینکه Justice League به سینماها آمد و نتوانست انتظارات را برآورده کند، گروهی از کاربران ناراضی یک کمپین راه انداختند. هدف کمپین، متقاعد کردن وارنر به انتشار نسخه اصلی بود؛ همان نسخه‌ای که زک اسنایدر (Zack Snyder) کارگردان اصلی پروژه می‌خواست منتشر کند. تلاش‌های بی‌وقفه و چند ساله کاربران نتیجه داد و وارنر سرانجام نسخه اصلی لیگ عدالت را با نام Zack Snyder’s Justice League از طریق HBO Max منتشر کرد. این اتفاق نشان داد کاربران فضایی در صورتی که متحد شده و یک صدا خواسته خود را فریاد بزنند، بدون شک احتمال موفقیت وجود دارد؛ موضوعی که با Dexter هم ثابت شده است.

فصل پایانی Dexter در سپتامبر سال ۲۰۱۳ میلادی از طریق شوتایم روی آنتن رفت. پایان‌بندی داستان به قدری افتضاح بود که بسیاری از کارشناسان آن را در لیست «بدترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تاریخ» قرار داده‌اند. این اتفاق در حالی رخ داده بود که فصل‌های پیشین نه تنها تحسین منتقدان را برانگیخته بودند، بلکه موفق به دریافت جوایز معتبری شده بودند. با گذشت مدتی از پخش آخرین قسمت، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار پست‌های مختلف تمایل خود را برای احیای سریال و ساخت یک فصل جدید نشان دادند؛ خواسته‌ای که اواخر سال گذشته میلادی رنگ واقعیت به خود گرفت. فصل نهم هم اکنون مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد.

در حالی که مدت زیادی از انتشار اولین تیزر نمی‌گذرد، شوتایم دومین تیزر فصل نهم Dexter را از طریق حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته است. ویدیو مزبور تنها ۳۰ زمان دارد اما یک نکته بسیار قابل‌توجه را در خود جای داده است. در ابتدا ویدیو شاهد به تصویر کشیده شدن آب و هوای برفی هستیم. سپس از شدت دورنمایی کم شده و دکستر مورگان را می‌بینیم که کنار پنجره شیشه‌ای ایستاده است. در همین حین، می‌توان بازتاب مردی را در شیشه دید که برای باز شدن دست‌ها و پاهایش تقلا می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد اگرچه پروتاگونیست به منطقه‌ای جدید آمده، از هویت اصلی خود فاصله نگرفته و همچنان به شکار جنایتکاران مشغول است.

تیم تبلیغاتی شوتایم برای آماده‌سازی دومین تیزر فصل دوم Dexter از آهنگ Don’t Let Me Be Misunderstood استفاده شده که در پس زمینه پخش می‌شود. متن آهنگ درباره فردی است که اهداف خوبی را دنبال می‌کند اما برخی اوقات دست به اقدامات ناخوشایندی می‌زند. به طور کلی، می‌توان آهنگ را توصیف‌کننده شخصیت اصلی سریال دانست.

از بازیگران قدیمی Dexter تا به این لحظه تنها بازگشت مایکل سی. هال (Michael C. Hall) قطعی شده است. از میان چهره‌های جدید هم می‌توان به کلنسی براون (Clancy Brown) اشاره کرد که نقش منفی اصلی را جلوی دوربین ایفا کرده است. از آثار شاخص این بازیگر آمریکایی می‌توان The Shawshank Redemption و Promising Young Woman را نام برد.

فصل نهم و پایانی دکستر در پاییز سال جاری میلادی پخش خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.