دومین تیزر سریال League of Legends بازه انتشار را فاش می‌کند

سرویس استریم نتفلیکس با انتشار دومین تیزر سریال League of Legends اعلام کرد امتیاز پخش آن را به دست آورده است. League of Legends نخستین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه شد و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رایگان (Free-to-Play) به شمار می‌رود. رایت گیمز که مسئولیت توسعه را بر عهده دارد، به

کد خبر : 50345
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
دومین تیزر سریال League of Legends بازه انتشار را فاش می‌کند


سرویس استریم نتفلیکس با انتشار دومین تیزر سریال League of Legends اعلام کرد امتیاز پخش آن را به دست آورده است.

League of Legends نخستین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه شد و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رایگان (Free-to-Play) به شمار می‌رود. رایت گیمز که مسئولیت توسعه را بر عهده دارد، به مناسبت ۱۰ سالگی لیگ آو لجندز یک رویداد برگزار و از محصولات جدید خود رونمایی کرد. نکته جالب ماجرا این جا است که تمامی محصولات جدید بر اساس جهان LoL خلق شده‌اند. یکی از آن‌ها Arcane نام داشته و یک انیمیشن سریالی است که قرار بود در سال ۲۰۲۰ میلادی پخش شود اما انتشارش به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

نتفلیکس با انتشار دومین تیزر سریال League of Legends در کانال یوتیوب خود اعلام کرد امتیاز پخش آن را به دست آورده است. ویدیو مزبور تنها ۱۸ ثانیه زمان داشته و اطلاعات جدیدی را شامل می‌شود. پیش از این، می‌دانستیم داستان در دو شهر پیلت‌اُور و زان جریان داشته و حول محور وی و جینکس می‌چرخد. این دو شخصیت خواهر هستند اما طی اتفاقاتی که در گذشته‌شان رخ داد، به دشمنانی سرسخت برای یکدیگر تبدیل شده‌اند. در ویدیویی که غول استریم به اشتراک گذاشته، شاهد شخصیت سومی هستیم که قادر به کنترل رعد و برق است. ظاهرا او باعث شکل گرفتن دشمنی میان دو خواهر می‌شود. در ضمن، در انتهای تیزر تاکید شد سریال در پاییز سال جاری میلادی از راه می‌رسد.

پیلت‌اُور، یک شهر رویایی است که فرهنگ، هنر، صنعت، تجات و نوآوری در آن رو به جلو حرکت کرده و پیشرفت می‌کند. این منطقه با نام «شهر پیشرفت» هم شناخته شده و بهترین مکان برای صنعتگران است تا رویای خود را به حقیقت تبدیل کنند. زان، «شهر شیشه و آهن» نام داشته و در دره‌هایی عمیق ساخته شده است. پیلت‌اُور و زان در گذشته متحد بودند اما امروزه و به واسطه اتفاقاتی که رخ داد به رقبایی برای یکدیگر تبدیل شده‌اند. از آن‌جایی که داستان سریال League of Legends یعنی Arcane در این دو شهر روایت می‌شود، می‌توان انتظار داشت تعدادی از قهرمان‌هایشان از جمله ویکتور و وارویک در سریال حضور یابند. این موضوع هنوز رسمی نشده است.

نتفلیکس با گذشت هر سال تمرکز خود را روی پخش اقتباس بازی‌های ویدیویی افزایش می‌دهد. این روند با Castlevania آغاز شد و با The Witcher ادامه یافت. غول استریم چندی پیش با کپکام و یوبیسافت وارد همکاری شد تا آثاری را با محوریت رزیدنت اویل و اساسینز کرید بسازد. در حال حاضر اطلاعاتی از پروژه‌های مرتبط با اساسینز کرید نداریم اما می‌دانیم سریال Resident Evil: Infinite Darkness در تاریخ نامشخصی از ماه جولای پخش خواهد شد.

در انتها، لازم به ذکر است رایت گیمز با همکاری استودیو فورتیش پروداکشنز (Fortiche Productions) سریال Arcane را می‌سازد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.