دومین تریلر Raya and The Last Dragon منتشر شد

[ad_1] استودیوی والت دیزنی انیمیشن ساعاتی قبل دومین تریلر Raya and The Last Dragon را در کانال یوتیوب خود قرار داد. Raya and The Last Dragon که به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، اولین اثر اورجینال والت دیزنی انیمیشن طی پنج سال گذشته به شمار می‌رود. اگرچه این استودیو در سال‌های گذشته Ralph Breaks the

کد خبر : 49837
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۰۰
دومین تریلر Raya and The Last Dragon منتشر شد

[ad_1]

استودیوی والت دیزنی انیمیشن ساعاتی قبل دومین تریلر Raya and The Last Dragon را در کانال یوتیوب خود قرار داد.

Raya and The Last Dragon که به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، اولین اثر اورجینال والت دیزنی انیمیشن طی پنج سال گذشته به شمار می‌رود. اگرچه این استودیو در سال‌های گذشته Ralph Breaks the Internet و Frozen II را ساخت اما هر دویشان دنباله بودند. آخرین انیمیشن اورجینال دیزنی، Moana بود که سال ۲۰۱۶ میلادی روی پرده‌ی نقره‌ای آمد و موفق شد جدا از دریافت بازخوردهای مثبت، نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. از آن‌جایی که همه‌گیری ویروس کرونا ادامه داشته و اکثر سینماها فعال نیستند، امیدی برای فروش بالا وجود ندارد اما پیش‌بینی می‌شود رایا و آخرین اژدها بتواند تجربه‌ای به یادماندنی را رقم بزند.

داستان Raya and the Last Dragon در یک دنیای فانتزی به نام کوماندرا روایت می‌شود، جایی که انسان‌ها و اژدها در آرامش کنار یکدیگر زندگی می‌کردند. این شرایط ادامه داشت تا اینکه هیولاهایی تحت عنوان درون آرامش را بهم زده و همه چیز را در معرض نابودی قرار دادند. در چنین شرایطی، اژدهایان خودشان را فدا کردند تا جلوی تهدید را بگیرند. حال و با گذشت ۵۰۰ سال، درون‌ها بازگشته‌اند. شخصیت اصلی که یک جنگجوی تنها به نام رایا است، وظیفه دارد آخرین اژدها را یافته و از او برای مقابله با هیولاها کمک بخواهد. مطابق انتظار، پروتاگونیست در جریان ماجراجویی خود با فراز و نشیب‌هایی مواجه می‌شود.

والت دیزنی انیمیشن چندی پیش دومین تریلر Raya and The Last Dragon را از طریق کانال یوتیوب خود در دسترس قرار داد. این ویدیو بیش از دقیقه زمان زمان داشته و اطلاعات مهمی را در اختیار علاقه‌مندان به انیمیشن قرار می‌دهد. اینطور که به نظر می‌رسد، محل زندگی رایا از قبیله‌های مختلفی تشکیل شده اما مدت‌ها است که سر جنگ داشته و نتوانسته‌اند زندگی آرامی در کنار هم داشته باشند. مورد بعدی که در ویدیو به آن اشاره می‌دهد، تلاش دیگر قبایل برای یافتن آخرین اژدها است. البته برخلاف رایا، آن‌ها به صورت تیمی عمل می‌کنند. آخرین نکته هم این است که اژدها می‌تواند تغییر شکل داده و به یک انسان تبدیل شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.