دومین تریلر Morbius روی ارتباط با MCU و سه‌گانه سم ریمی تاکید دارد!

[ad_1] استودیو سونی پیکچرز به وعده‌اش عمل کرد و دومین تریلر Morbius را ساعاتی قبل در کانال یوتیوب خود قرار داده است. موربیوس یکی از شخصیت‌های مشهور کمیک‌های مرد عنکبوتی به شمار می‌رود. او در ابتدا به عنوان یک آنتاگونیست در داستان‌ها حضور داشت اما به مرور زمان به یک ضدقهرمان تبدیل شد. سونی پیکچرز

کد خبر : 124565
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
دومین تریلر Morbius روی ارتباط با MCU و سه‌گانه سم ریمی تاکید دارد!

[ad_1]

استودیو سونی پیکچرز به وعده‌اش عمل کرد و دومین تریلر Morbius را ساعاتی قبل در کانال یوتیوب خود قرار داده است.

موربیوس یکی از شخصیت‌های مشهور کمیک‌های مرد عنکبوتی به شمار می‌رود. او در ابتدا به عنوان یک آنتاگونیست در داستان‌ها حضور داشت اما به مرور زمان به یک ضدقهرمان تبدیل شد. سونی پیکچرز بیش از دو دهه پیش تصمیم گرفت اولین نسخه لایو اکشن او را در فیلم سینمایی Blade رونمایی کند تا معرفی کامل در قسمت دوم انجام شود. صحنه‌های مورد نظر ضبط شدند اما دست‌اندرکاران بنا به دلایلی تصمیم گرفتند آن‌ها را از نسخه نهایی قسمت اول حذف کنند. اگرچه قسمت دوم Blade ساخته شد و چهار سال بعد روی پرده نقره‌ای رفت، باز هم خبری از موربیوس نشد.

پس از اینکه Venom از پس انتظارات تجاری برآمد و سونی مصمم شد دنیای سینمایی خود را گسترش دهد، تمرکزش را روی موربیوس قرار داد. دست‌اندرکاران پروژه به سراغ جرد لتو (Jared Leto) رفته و با او مذاکره کردند. بازیگر و خواننده آمریکایی پذیرفت نقش اصلی را بر عهده بگیرد. هر چند، یک شرط بسیار مهم داشت: او باید نسبت به کارگردان راضی باشد. در همین راستا، به لتو اجازه داده شد شخصا با گزینه‌های احتمالی گفتگو داشته باشد. در انتهای این فرایند، دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) روی صندلی کارگردانی نشست که قبلا فیلم ترسناک Life را برای سونی ساخته بود.

سونی پیکچرز به وعده خود عمل کرد و دومین تریلر Morbius را اخیرا در کانال یوتیوب خود قرار داد. این ویدیو نزدیک به ۳ دقیقه زمان داشته و در ابتدا مایکل موربیوس را نشان می‌دهد که از ابتلا به یک بیماری خونی نادر رنج می‌برد. او تنها نبوده و کودکان متعددی در سراسر جهان به همین بیماری مبتلا هستند. با این حال، هیچ درمانی برای آن پیدا نشده است. مایکل مصمم بوده بیماری را درمان کند و در همین راستا، ریسکی را پذیرفته و یک آزمایش بسیار خطرناک را انجام می‌دهد. ویدیو در ادامه تمرکز خود را روی نمایش قدرت‌های مختلف شخصیت اصلی مانند قدرت فراانسانی، سرعت فراانسانی، ردیاب صوتی برای یافتن موقعیت هدف و پرواز قرار می‌دهد.

دومین تریلر Morbius در ادامه استاد موربیوس را نشان می‌دهد که از تبدیل شدنش به یک نوع خون آشام اطلاع داشته و به او اخطار می‌دهد نیمی از مردم شهر می‌خواهند او را قتل برسانند و نیمی دیگر به دنبال کنترل قدرت‌هایش هستند. اگرچه ویدیو تبلیغاتی نشان نمی‌دهد چه افرادی به دنبال کنترل پروتاگونیست هستند، سایمون استرود را می‌بینیم که یکی از ماموران اف‌بی‌آی بوده و می‌خواهد موربیوس را متوقف کند. به این مورد باید لوکسیاس کراون را اضافه کرد که دوست قدیمی مایکل بوده و از بیماری مشابهی رنج می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، او اصلی‌ترین دشمن شخصیت اصلی در جریان قسمت اول خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.