دومین بورس بزرگ آلمان برای فعال کردن تجارت بیت کوین نهادی از طریق شرکت تابعه

[ad_1] Boerse Stuttgart Digital مجوز نهایی خود را از رگولاتور مالی آلمان BaFin برای ارائه تجارت و نگهداری بیت کوین دریافت کرده است. Boerse Stuttgart Digital، یکی از شرکت های تابعه دومین بورس بزرگ در آلمان، مجوز نهایی را به عنوان نگهبان ارزهای دیجیتال از رگولاتور مالی آلمان، BaFin دریافت کرده است. این مجوز به

کد خبر : 340853
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
دومین بورس بزرگ آلمان برای فعال کردن تجارت بیت کوین نهادی از طریق شرکت تابعه

[ad_1]

Boerse Stuttgart Digital مجوز نهایی خود را از رگولاتور مالی آلمان BaFin برای ارائه تجارت و نگهداری بیت کوین دریافت کرده است.

Boerse Stuttgart Digital، یکی از شرکت های تابعه دومین بورس بزرگ در آلمان، مجوز نهایی را به عنوان نگهبان ارزهای دیجیتال از رگولاتور مالی آلمان، BaFin دریافت کرده است. این مجوز به صرافی اجازه می دهد تا به سرمایه گذاران نهادی امکان داد و ستد بیت کوین بر روی پلتفرم را بدهد و همچنین به عنوان نگهبان عمل کند.
این صرافی از ژانویه 2020 تحت یک مجوز موقت، خدمات نگهداری را از طریق پلتفرم Blocknox خود ارائه می دهد. با این مجوز جدید، به صف چندین شرکت بزرگ بین المللی خواهد پیوست که به طور رسمی وارد صنعت نگهداری و تجارت بیت کوین شده اند.

Fidelity پلتفرم معاملاتی بیت کوین خود را در این ماه در معرض دید عموم قرار داد و به سرمایه گذاران نهادی این امکان را داد که بیت کوین خود را نیز نزد خود نگه دارند. علاوه بر آن، بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیک آمریکای لاتین از نظر ارزش بازار، Mercado Libre، تجارت بیت کوین را به کاربران شیلیایی خود معرفی کرد که قبلاً در برزیل در دسترس بود.

لازم به ذکر است که همه این پلتفرم ها خطرات مربوط به نگهداری بیت کوین شما توسط شخص ثالث را تحمل می کنند. امن‌ترین راه برای اطمینان از اینکه بیت‌کوین شما همیشه در دسترس است و همیشه در دسترس است، نگهداری شخصی و استفاده از کیف پول بیت‌کوین اختصاصی است. پلتفرم‌هایی مانند Boerse Stuttgart Digital و Fidelity تجارت بیت کوین را در این پلتفرم‌ها در دسترس سرمایه‌گذاران قرار داده‌اند، اما لزوماً پتانسیل واقعی پذیرش بیت‌کوین را بیشتر فعال نمی‌کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.