دولت گام های بعدی پروژه توسعه ترانس کوهستان را اعلام می کند

[ad_1] بر تعهد خود برای تکمیل پروژه خط لوله تاکید می کند 18 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا امروز، کریستیا فریلند، معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی، گام‌های بعدی را با توجه به برآورد هزینه اصلاح‌شده و جدول زمانی تکمیل که توسط شرکت Trans Mountain (TMC) برای پروژه توسعه ترانس کوهستان (پروژه)

کد خبر : 168034
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
دولت گام های بعدی پروژه توسعه ترانس کوهستان را اعلام می کند

[ad_1]

بر تعهد خود برای تکمیل پروژه خط لوله تاکید می کند

18 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

امروز، کریستیا فریلند، معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی، گام‌های بعدی را با توجه به برآورد هزینه اصلاح‌شده و جدول زمانی تکمیل که توسط شرکت Trans Mountain (TMC) برای پروژه توسعه ترانس کوهستان (پروژه) منتشر شده است، اعلام کرد.

با توجه به اینکه 50 درصد از خط لوله در حال حاضر ساخته شده است و پروژه به طور قابل توجهی در معرض خطر قرار گرفته است، معاون نخست وزیر خاطرنشان کرد که دولت هیچ پول عمومی اضافی را برای این پروژه هزینه نخواهد کرد و TMC در عوض بودجه لازم برای تکمیل پروژه را با سومین پروژه تامین خواهد کرد. -تامین مالی احزاب، چه در بازارهای بدهی عمومی و چه با موسسات مالی.

دولت BMO Capital Markets و TD Securities را برای ارائه مشاوره در مورد جنبه های مالی پروژه درگیر کرده است. تجزیه و تحلیل آنها تأیید می کند که تأمین مالی عمومی برای پروژه یک گزینه عملی است که می تواند به سرعت اجرا شود. آنها همچنین تأیید کرده‌اند که علی‌رغم افزایش برآورد هزینه و جدول زمانی تکمیل، این پروژه از نظر تجاری قابل دوام است.

همچنان علاقه شدید خریداران بالقوه به دارایی های زیرساخت عملیاتی مانند پروژه توسعه ترانس مانتین، که بر اساس قراردادهای 20 ساله حمل و نقل است، وجود دارد.

دولت قصد ندارد مالک بلندمدت این پروژه باشد و تحلیل‌های دریافتی که بر اساس طیفی از سناریوها و شرایط بازار متفاوت است، از اعتماد مداوم دولت به بازپرداخت سرمایه‌گذاری‌های عمومی قبلی در خط لوله حمایت می‌کند. با پتانسیل بازده مالی مثبت.

این پروژه همچنان یک سرمایه گذاری مهم در اقتصاد کانادا است که هزاران شغل در کانادا ایجاد می کند و مسئولانه منابع طبیعی کانادا را برای پاسخگویی به تقاضا در بازارهای جهانی ارائه می دهد.

این پروژه همچنین از طریق قرارداد، غرامت مالی و فرصت های شغلی و آموزشی برای بسیاری از جوامع بومی مزایای اقتصادی ایجاد می کند. تا به امروز، TMC 69 قرارداد با 75 جامعه بومی به ارزش بیش از 580 میلیون دلار امضا کرده است، و این پروژه بیش از 2.7 میلیارد دلار در جوایز قراردادهای بومی ایجاد خواهد کرد. دولت همچنین بیش از دو سال است که جوامع بومی متاثر را در مشارکت اقتصادی بیشتر در ترانس ماونتین مشارکت داده است و گام بعدی به سوی این هدف مهم را اواخر امسال اعلام خواهد کرد.

دولت فدرال در نظر دارد پس از اینکه پروژه توسعه بیشتر خطرات را از بین برد و پس از پیشرفت مشارکت اقتصادی با گروه های بومی، فرآیند واگذاری را آغاز کند.

معاون نخست‌وزیر، به نمایندگی از دولت کانادا، از فرصت استفاده کرد و از سال‌ها خدمت ایان اندرسون به دلیل اعلام بازنشستگی خود به‌عنوان رئیس‌جمهور و مدیر عامل شرکت Trans Mountain Corporation تشکر کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.